Sayın Tebernus bey TOKİ nin iflas ettigi söylentileri var acab
Sayın Tebernus bey TOKİ nin iflas ettigi söylentileri var acaba dogrumudur?Eger boyle bir durum olursa piyasa da ne gibi sonuclar doğurur.Saygilarimla
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sayın Tebernus bey TOKİ nin iflas ettigi söylentileri var acaba dogrumudur?Eger boyle bir durum olursa piyasa da ne gibi sonuclar doğurur.Saygilarimla
merhaba, kolay gelsin emekleriniz için teşekkürler... Star Towers projesi ile ilgili neden hiç güncel görüntü yayınlamıyorsunuz. eğer mümkünse güncel fotoğraf ve videolarını yayınlayabilirmisiniz?
Merhaba.İskansız halde kat irtifakı tapusu ile bir yıl önce bir daire aldım. Tapuda müteaahitce gösterilen miktar 20 bin tl ve kat irtifakı olduğu için sorun olmayacağını söyledi.Gerçek alışım 150 bin tl. Evimi bir yıl içinde satacağım. Gelir vergisi farkından kurtulmak ve ceza yememek için tapu değerini yükseltmek istiyorum. İskan alınmak üzere. Tapu değer artışını kat mulkiyetine geçerken yapabilir miyim? Yoksa bir yazınızdaki gibi değer artışını pişmanlık gerekçesi ile mi yapmalıyım. Saygılarımla,
başakşehir metrosu takip ettiğim kadarı ile ulaştırma bakanlığına devredildi ancak ne zaman açılacağı ile ilgili tam bir bilgi yok heralde artık söz vermekten bıktılar ) eylül 2011 de bir kısmı dendi ancak 2012 şubat deniyor hangisi doğru bizi bilgilendirirseniz memnun oluruz saygılar....
merhaba tebernüş bey tamer beyle görüştünüz mü iskan konusunda
filife.......tebenüş evladımız merhaba;bilinsin istedim.filife konusunda fikret inan kardeşimizle telefon görüşmesi yaptım. "aksaklık ve gecikmelerin yaşandığını,lakin sorunların aşıldığını..ortalama yıl sonuna kadar konutların bitebileceğini ...karamsarlığa gerek olmadığını..8000 müşteri ve personel için çabaladığını ifade buyurdu ..sizin aracılığınızla beyefendiye teşekkür eder..üstlendiğiniz bu elçilik göreviiçinde şahzınıza minnettarlığımı bildiririm...
iyi akşamlar tebernüş bey bir ev almak istiyorum hem yatırım amaclı hem kendim oturmak için dört senedir türkiyedeyim bir arkadaşım sitenisi gösterdi 95000 tl var ve bana en iyisi bir proje ye girerek bir daire al dedi ama ne sirketler hakında bir fikrim var ne de anadolu mu avrupa yakası mı diye kafam çok karıştı biraz fikirlerinizi aktarırmısınız bir resim oluştura bilmek için kafamda tsk ederim
Cok tesekkur ederim Tebernus Bey, dusunmezken Halkali projesini dusunur oldum, torpil icin cok tesekkurler )) Soner Bey'i arayacagim, umarim ilk 100 e girerimSaygilarimla
mubarek ramazan bayramınızı kutlar.bir kısım insanların obeziteden hastalandığı dünyamızda öbür taraftan açlıktan ölen somali halkının acılarının bir nebze de olsa azaltılmasına vesile olmasını dilerim
ofis yeri satın almak istiyorum