iyi gunler 13 - bol.dy.41 nezaman teslim olabilecek acaba? iyi g
iyi gunler 13 - bol.dy.41 nezaman teslim olabilecek acaba? iyi gunler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi gunler 13 - bol.dy.41 nezaman teslim olabilecek acaba? iyi gunler
Tebernuş bey merhaba,Yazılarınızı işlerden vakit buldukça takip etmeye, yardımsever ve doğru tespitlerinizi taktir ediyorum. Sizden bana yardımcı olacak görüş ve önerinizi almak istiyorum. 400,00 TL yatırım yapabileceğimiz bir bütçemiz var. 4.levent kağıthane bölgesinde oturuyorum. Bu çevrede 2-3 konut projesi mi tavsiye edersiniz yoksa biraz daha kredi kullanıp dükkan tarzında bir yere girebilirmiyim? Önerileriniz benim için çok önemli. Konu hakkında bir öneride bulunabilirseniz çok memnun olurum.
tebernuş bey nereden bu fiyatlara dükkan bakabiliriz tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı
Merhaba;Eskulede kiralari biz belirlemiyoruz. Yonetim belirliyor ama fast food katini bir turlu canlandiramadilar. Beni Yonetim arayip boyle bir musteri var dese Ben gerekli kolayligi gosteririm. Sizce ne yapmaliyim?
selam güzel insan, havadan emlak videosuna mahsuben edindigim bilgiye göre 2. ARENA bloguda insaat halinde, yani Yüksek Gerilim Hatti sorunu cözülmüs gibi görünüyor ne dersin ? Ali bey ile bu konuda bir görüsmen olabildi mi ? ben defalarca bu konuyu satis bürosundakilere sordugum halde birak cevabi ciddiye bile alinmadim, cok üzücü ama durum böyle maalesef. Satin almadan önce hergün kapimizi calanlar satin aldiktan sonra el oluyorlar ! kolay gelsin arkadasim.. 29 Ekim Cumhuriyet bayramini kutlamistim ... kendine cok iyi bak emi ...
benim güzel kardesim iyi ki varsin ! sayende rahatliyoruz... kolay gelsin...
Beylükdüzünde bulunan foxcity alışveriş merkezi. Bomantide inşaat yapan (arista bomanti)argurup ista tarafında alınmış. Burayı iç ve dış cephe yıkımı yaparak yeniden dekore ediyorlar. mağazaları tamamen ofis katı yapacaklarmış Tam full benzincinin üstü metrekare fiyatının 1,750 - 2000 gibi olacağı söyleniyor bildiğim kadarı ile inşaatçı olmamalarına rağmen oldukça sağlam bir firma oraları pek bilmem ofislerin metre kare fiayatı bu rakamlarda uygunmudur? kira getirileri 750 lira kadar olurmu?
merhaba sarıyerde 50 yıldır vergisini ödediğim ön görünümde bir evim var 2b yasası bizlere tapu hakkı verecekmi?teşekkürler
Kadıköy ilçesinde iklimsel manada x rezidansında 30. kattan alınacak bir dairenin cephe yönü ne olmalıdır.Teşekkürler
avcılar dnz kşk,mah. seda sokta oturuyoruz kentsel dönüşümden nezaman nasıl faydalanabiliriz