Gplus Maryapı projesinin tarafınızca geleceği hakkında değe
Gplus Maryapı projesinin tarafınızca geleceği hakkında değerlendirme yapmanız rica ederim.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Gplus Maryapı projesinin tarafınızca geleceği hakkında değerlendirme yapmanız rica ederim.
Verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ediyorum size.Kira getirisi yuzde biri bulan bir ev bulmak zor sanirim serif alide sizce ne yol izlemeliyimiyi calismlar
Merhaba Tebernus bey.,Yazımı asagıdaki gibi duzeltiyorum, gecenin bir yarisinde mobil telefondan ancak o kadar yazabilmisim))Tatilde olduğunuz halde bile performansınizdan hiç bir şey kaybetmediginiz için size ve ekibinize çok teşekkür ediyorum.Bence bu platformları taklitlerinden ayıran en önemli farklılılıklardan bir de güncelligini sürekli korumasıdir.Aslında sunu kaybetmistim internette siteleri olan gazeteler bile bazen hafta sonları veya aksamları guncelleme yapmiyorlar.Emlak yatırımı ile kısa zamanda isi olmayanlar veya yatırımını yapıp beklemeye cekilmis olanlar bile 7 gün 24 saat sitelerinizde guncel bilgilere ulasabiliyorlarBu hizmetleriniz icin size bir kez daha cok tesekkur ediyorum
Yatırımdan çok oturmak için alıyorum aslında. İlk evim olacak inşallah. Ben projeyi ve fiyatlarını beğendim ve almak istedim, neden başkaları almıyor değil de neden başkaları tercih etmiyor! şeklinde sordum sorumu. Çok cazip bir proje ama talep yetersiz görünüyor, neden olabilir? Eğer konutlar satılmazsa inşaat biter mi? Ne zaman teslim edilir, ya da şirket iflas mı eder, gerçekten uzak olduğum konular ve şu andaki+gelecek birkaç yıldaki bütün paramı yatıracağım. Aydınlatabirseniz sevinirim...
esenyurt 5.etap kiptaş teslım tarıhını ogrenecektım
Antalyada banka kredisi ile bitmiş 1.kat daire aldım.dairenin altında ne var dedim. depo var dediler.bende depo denince boş anladım.ancak tüm işlemler bitince eve taşındım.1 hafta sonra hidrofor sesi.depoya akan su sesi.söyledim ne olacak diye.yapacak bir şey yok diyorlar.psikolojim bozuldu.banka kredisi ile aldığım evdeki bu sorun.bonyoda üst kattan akan su olayıda ayrı bir sorun.
Merhaba, bahsettiğim 115000 TL istenen daire için fiyat sordum, en fazla 114000 olur dediler, ben de maksimum 100000 e kadar çıktım. Bundan sonra beklemek gerek sanırım. 90000 gibi bir rakama anlaşma imkanı kalmadı. 100'ün üzeri de fazla mı olur bilemiyorum. Size daha önce de dediğim gibi bu bölgenin esnafı çok tok, pazarlık diye birşeyleri yok. Kafam kızarsa İstanbul'dan EvvivaGümüşCity'nin 1+1 ini 62000 TL'den alacam. Ya da bekleyip takip edecem. Hangisini önerirsiniz?Teşekkürler.
temmuz ayında teslim edileceğini söylediğiniz fi yaka beylikdüzü konutlarında teslimatlar basladımı ve basladıysa örnek daire değilde gercek dairefotograflarını paylasabilirmisiniz. tesekkürler
Tebernüş Bey merhaba, Benim size genel bir sorum olacaktı. Ankara'da araştırmalarım sonucu, geleceği olan bir yerden arsa beğendim. Fiyatı rayiçte. Param su anda vadeli TL mevduatta duruyor. Ancak son dönemde ortaya çıkan kriz beklentisinden dolayı, kriz olursa arsa fiyatlarinin düşebilecek olması nedeniyle, arsayı almak veya bunu ertelemek konusunda ikilemdeyim. Sizin çok beğenerek okuduğum kitabınızda gayrimenkul fiyatlarının döngüsel hareket gösterdiğini yazmıştınız. Sizce fiyatlar şu anda bu döngünün neresinde? Sizce bu durumda almak mı yoksa beklemek mi daha mantıklı? Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim. Mine Ozu.
Sayın Tebernus bey TOKİ nin iflas ettigi söylentileri var acaba dogrumudur?Eger boyle bir durum olursa piyasa da ne gibi sonuclar doğurur.Saygilarimla