Cevap olumlu mu olumsuz mu pek anlamadım ama yinede teşekkurler
Cevap olumlu mu olumsuz mu pek anlamadım ama yinede teşekkurler..)
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Cevap olumlu mu olumsuz mu pek anlamadım ama yinede teşekkurler..)
Merhaba. Acunkent için peşinat 24000 ,Ilk 2 yıl 1200, son 5 yıl 1900. Uygunmudur?
My World icin dedim,aramizda gidis gelis bir cadde var.Ilginiz icin tsk. ederim.
Sayın Kireçci,ben yatırım amaclı 1+1 avrupa konutları atakent 3 daire almak istiyorum.Fakat emlak kulisi.com da avrupa konutlarına %5 zam yapıldı.Tanıdıklarına tokide emlak konutda calısanlara %10 indirimli satmış ve evler ayrılmış deniyor.Biz normal vatandaşın suçu ne daha satısa kesin 14 ocak deniyor bizler satısa cıkmadan zaten evleri %15 zamlı almış oluyoruz.Bu konuda firma birsey yapamazmı normal vatndasların bütün birikimlerini yatırmayı düşündüğü projeden indirimli alamazmı?
Şuan deniz suyunu halice bağlayan boru hattı ayazağaya kadar ulaştı gazetelerden ve internetden edindiğim bilgiye göre haziran ayında suyu açıyolarmış tek bir bina 6 katlı işçilik ve mazeme olarak fazla masraftan kaçmamış şu an zaten yaklaşık %70 i bitmiş durumda.Suyun geçiceği yerdeki işyerlerinde yaptığım araştırmada 3 ay önceden(istimlah) boşaltma kararlarını yollamışlar suyun açılışından sonra daire fiyatlarında ortalama %20 %30 lara varan artışlar olacağını söylüyolar bunla ilgili bi bilginiz varmıdır teşekkürler
Tebernüş Bey,Finanskent'le ilgili sormuş olduğum fiyat değerlendirmesini yaparsanız çok sevinirim.Almış olduğum fiyat pahalımıdır?Teşekkürler
Sayın kireççi komşum 2 sene önce 4+1 daire aldı 265.000 tl ye bu gün en fazla 300.000 tl ,Aynı zamanda 205.000 tl ye aldığı tarlaya 550.000 tl veriyorlar satmıyor.Dolayısıyla tarla bakıyoruz.
hocam ;merak ettim gittim gördüm yazıyorum soyak,bosforhus,launge nükler merkezin tam yanında sabah kalktığında derin bi nefes radyasyon çekerek uyanmak mümkün, bir de bunların yanından ve altında dere yatağımı nedir birşeyler geçiyor.Taksimi istanbulun merkezi aldığında buralardan taksime nasıl gelecez.asmalımescitte,nevizadede nasıl sosyallaşıcaz,hadi birde araba aldık arabayı kim kullanacak,avrupa konutları dahil buraları sadece küçük çocuğu olan aileler için ideal.....yap kafayı koş 40 km öteye.. işmi bu....bu siteyi takip eden binlerce kişi şirketlerin pazarlama taktiklerini ve fiyatlarla oynamasını kırmak için taleplerini 6 ay ertelesinler,madem fiyatı talep belirliyor bizde talep etmeyelim bakalım nolacak....saygılar hocam
Merhaba Tebernus Bey, iyi haftalar, GATA'nin Cekmekoye-Tasdelen'e tasinmasi ile ilgili bir duyumunuz var mi? Eger bilginiz varsa ne zaman gerceklesir ve bolgedeki arsa ve konutlara kayda deger bir etkisi olur mu konularinda fikirlerinizi paylasabilir miziniz bizimle rica etsem?tesekkurler
sn tebernüş bey hane plus inşaatına haftasonu eşimle beraber gittik henüz bir bloğun subasman seviyesinde betonları atılyordu , yetkili biri bulamadık bilgi alıcak sadece satış elemanı bayanlar vardı, tapuyu verebileceklerini söylediler ama inşaatın gecikebileceğini söylüyorlar, oradan belediyeye geçtik bilgi alabilmek için ama haftasonu olduğu için bilgi alamadık buhaftaiçi belediyeye gidip bilgi almak istiyoruz , tanıdığımız inş mühendisi dostlarımıza sorduk 11 ayda böyle bir inşaatın bitip teslim edilmesi hayal ötesi dediler , her ay 2 katın betonunu bitirseler bilet 22 ediyor bu iş imkansız umarız geçte olsa dairemizi alırız enazından saygılar