Sayın Kireçci İçerisinde oturduğumuz konutu 1 yıl evvel sat

Soru

Sayın Kireçci İçerisinde oturduğumuz konutu 1 yıl evvel satın aldık ve şu an satmayı planlıyoruz size göre bu konut içinde oturulurken mi yoksa boş olarak mı daha kolay satılır yoksa fark etmez mi ? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2008 | 12:03 Alim Bey 203 Kişi okudu

Şile Değirmendere mevkisinde 12000 metrekarelik araziyi 170000

Soru

Şile Değirmendere mevkisinde 12000 metrekarelik araziyi 170000 YTL`ye almayı düşünüyoruz. Amacımız buradan kar etmek değil, ilerisi için bir yazlık ev-çiftlik gibi kullanmak. Fiyatı çok mudur, yoksa makul mudur ? Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ekim 2008 | 11:34 Gökhan Bıçakçı 203 Kişi okudu

Ben yakında emekli olmayı düşünen bir kamu görevlisiyim. An

Soru

Ben yakında emekli olmayı düşünen bir kamu görevlisiyim. Anadolu yakasında ulaşımı kolay nezih bir ortamda emeklikik günlerimi geçirmek istiyorum.3+1 bir daire satın almak istiyorum.Depreme dayanaklı yapılardan KİPTAŞ`ın yapmış olduğu konutlardan tuzla hariç maltepe ,ümraniye,pendik vs satlık konutlardan nasıl alabilirim.Yada bana başka bir tavsiyeniz olabilirmi.yada 150-200 bin YTl arasında nasıl bir konut bulabilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2008 | 11:32 metin şentürk 203 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Ispartakule gişelerinin açılışı ile

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Ispartakule gişelerinin açılışı ile ilgili daha önceki cevaplarınızı okudum, o günden bugüne herhangibir gelişme oldu mu, gişelerin ne zaman açılacağı netleşti mi? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2008 | 09:10 Birol Saatçıoğlu 204 Kişi okudu

annem 70 yaşında ve fakir yaşlılık maaşıyla geciniyo tokid

Soru

annem 70 yaşında ve fakir yaşlılık maaşıyla geciniyo tokiden daire aldı ve daire geç teslim edildi ve bir sürü eksikle beraber bizde iptal ettik daireyi teslimden hemen sonra iptal ettik paramızı almak istedik yönetici git dediler bina daha yeni bitmiş daha doğrusu teslim edildiğinde bitmemişti yönetici falanda yok ama bizden aidat istediler 8o binlira annem fakir okadar parası olmadığı için yatıramadı üstündende 1 sene geçti hala daireyi iadettik ama parayı alamadık para istiyeceklerdiyede sokulamıyoz yanlarına şimdi bunlar bide faizde çalıştırmışlardır eminim sizce ne yapmalıyız...şimdiden yardımlarınız için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2009 | 06:16 nurgül üçer 204 Kişi okudu

ÇOK ACİİİL tebernüş bey ben öncelikle sorumun sitede yayı

Soru

ÇOK ACİİİL tebernüş bey ben öncelikle sorumun sitede yayınlanmasını istemiyorum ama böyle bir zaruret varsa yayınlayabilirsiniz ben tayakadında 600 mt kare bir arazi aldım hisseli yalnız arsanın bitiş kısmıyla derenin arasında 65 mt mesafe var şimdi yeni planlamaya göre dere koruma mesafeleri 100 mt olacak diyorlar aynı zamanda bazı dereler için bu değişebilir kiminde yirmibeş kiminde elli olabilir diyorlar planlama müdürlüğü böyle söyledi ne olur bilmiyorum ama biraz huzursuzum arsam dereye gider diye korkuyorum bir mühendis de bana dediki arsa dereye gitmesede bazen belediye istimlak etmiyorum ama yapılaşmayada izin vermiyorum al arsan senin diyor satamıyorsun da elinde kalıyo dedi ne yapacağımı bilmiyorum bütün paramı oraya yatırdım ne olur beni rahatlatacak bir cevap yazın BİR DE ORALAR GELİŞİR Mİ onu söylerseniz çok sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Haziran 2009 | 15:32 memet tek 204 Kişi okudu

selamlar Tebernüş Bey A-Z Yapı meritlife kent projesinden 2 1

Soru

selamlar Tebernüş Bey A-Z Yapı meritlife kent projesinden 2 1 bir daire almak üzereyim proje hakkında ne düşünüyorsunuz sizinde fikrinizi öğrenmek isterim fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Temmuz 2009 | 14:19 gökhan tanrıverdioğlu 203 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,bir sitede oturmaktayım. Kat irtifaklı

Soru

Tebernüş bey merhaba,bir sitede oturmaktayım. Kat irtifaklı 3 tapum var. Daire birleştirilmesinden dolayı 3 tapum tadilat projesi ile belediyede 2 tapu haline dönüştürülüp yapı kullanım belgesi alındı, fakat tapuda hala 3 tapu olarak görünüyor. Tapudaki 3 tane tapuyu belediyedeki gibi 2 tapuya dönüştürüp kat mülkiyeti tapusu alabilmek için ne yapılması gereklidir?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2009 | 10:35 Hasan Yararlı 203 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,yazılarınız ve önerilerinizin bize ç

Soru

Merhaba Tebernüş bey,yazılarınız ve önerilerinizin bize çok faydası oluyor öncellikle teşekkürler.Sarıgazi ve sancaktepe bölgelerinde önereceğiniz uygun bir proje var mı? bu bölgelerde yerleşim kurtköy gibi düzenli değil ,projelerin dışı son derece bakımsız yapılara bakıyor.Bu bölgeler orta vadede değerlenir mi?3 1 projede alıma uygun fiyat ne kadardır? görüşünüzü paylaşmanızı rica ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2009 | 10:26 gülseher öztürk 204 Kişi okudu

sayın.kireçci biz daire alacağız ama karar veremedik birde si

Soru

sayın.kireçci biz daire alacağız ama karar veremedik birde sizin görüşünüzü alalım toki halkalıda alalımmı yoksa kayabaşı kolay gelsin teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2009 | 16:48 bayram özkalkan 203 Kişi okudu