Hangi proje daha çok prim yapar?

Soru

Yatırım amaçlı kayaşehir bölgesinde iki proje arasında karasız kaldım. Bulvar istanbuldan 520 tl.ye 1. kat 3+1 170 m2 daire ile evvvel istanbuldan 470 l.ye 3+1 140 m2 daire baktım. Hangi taraf daha çok prim yapar ve daha karlı bir yatırım olur? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2015 | 16:37 fatma önder 1354 Kişi okudu

Yeni başlayacak bir proje arıyorum

Soru

Öncelikle böylesine faydalı bir siteyi bizlerle ücretsiz bir şekilde buluşturduğunuz için sizlere teşekkür ederim. Elimde yaklaşık 60.000 TL nakit verebilecek peşinatım var. Aylık taksitleri 1.500 TL yi geçmeyecek ve minimum 2+1 olacak ve Maltepe, Kartal, Bostancı, Pendik civarında yeni başlayacak bildiğiniz bir proje varmıdır acaba. Sitenizdeki bir çok projeleri inceledim ama bu taksit bedellerinde bir proje bulamadım yada ben görmedim. Rica etsem bu konu hakkında bana yardımcı olurmusunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2014 | 00:31 Yiğit Uzman 1354 Kişi okudu

emlak fiyatlarının yüksekliği hakkında

Soru

tebernuş bey merhaba,yeni yapılacak projeden yatırım amaçlı bir daireye girmek istiyoruz.fiyatlar o kadar yüksek ki,bütçemizi çok zorlayarak,kredi de çekerek almak istiyoruz.yalnız çevremizdeki bazı kişiler,bu fiyatların şişirme olduğunu,bir süre sonra fiyatların çok düşebileceğini ve zarar edebileceğimizi söylediler.bazı ülkelerde de böyle bir kriz yaşandığını daha önce duymuştum.bu konuyla ilgili bir öngörünüz var mı ,ya da bilgi sahibi iseniz fikrinizi öğrenmek istiyorum.yardımcı olursanız çok sevinirim.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2014 | 16:48 seval yüce 1353 Kişi okudu

1'inci derece sit alanindaki evin alınması

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Küçükçekmece Cennet mahallesinde bir ev almaya karar vermiştim. Eksper raporunda kat irtifak tapulu ev için 189bin tl değer belirlemistir. Fakat raporda evin 1. Derece sit alaninda olduğu belirtilmiştir. Sit alanindaki evin dezavantajları nelerdir? Örneğin kentsel dönüşümden yararlanmak istersek faydalanabilecek miyiz? Veya en basiti evin mantolamasını yaptırmak istersek sorun yaşayacak mıyız? Marmaray projesine yakin olacağı için yatırıma uygun olduğunu düşünmüştüm sizce bu durumdaki ev yatırım için almak mantıklı mı?

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ekim 2014 | 02:31 kadir taş 1353 Kişi okudu

Bayraklı sahilde bulunan evimiz hk

Soru

Serdar Bey Merhabalar, Bayraklı sahilde , Bayraklı Emniyet Müdürlüğü'nün bulunduğu sokakta, 20-25 yıllık 5 katlı bir binanın 4. katında, 3+1 ve yaklaşık 130 m2 büyüklüğünde, tamamı ile körfez manzaralı bir dairemiz var. Şu an 650 TL kira getirisi var. Belki biraz daha fazla olabilirdi ama kiracılarımız tanıdık ve eve göz kulak olurlar düşüncesi ile şimdilik bu şekilde. Evi satışa çıkarıp yeni bir projeden 2+1 daire alma gibi bir düşüncemiz var. Ama ben ve eşim Konya'da ikamet ediyoruz ve işlerimiz dolayısı ile İzmir'e pek gelemiyoruz. O nedenle Bayraklı'daki evin değeri ne olabilir, bu fiyatlara kiralamak amaçlı hangi bölgelerden ev alınabilir, ne kadara kiraya verilebilir... vs gibi konularda bir uzman görüşüne ihtiyacımız var. Şimdiden teşekkür ederiz. Saygılar

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2014 | 20:28 Tolgahan Zeybek 1354 Kişi okudu

hisseli tarla belirsizliği

Soru

tebernüş bey.öncelikle insanlıga böyle bir hizmet sundugunuz için kendi adıma tşk ederim.kendi sorumu sorayım arnavutköy nakkaşta uzun koruma diye tabir edilen 43 parselde 200 m2 hisseli tarlam var tarlanın geneli 24 dönüm şu ana kadar ordan 68 kişi alım yapmış e devletten gördüğüm kadarıyla.kendim tapu harcı dahil 23000 tlye aldım.oranın gelecegni nasıl görüyorsunuz tarlayı biraz bekletirsem muvaffak olurmuyum,yoksa satayımmı şimdiden tşkler saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2014 | 00:23 mehmet dengiz 1354 Kişi okudu

Acıbadem, kentsel dönüşüm ve daire alım

Soru

Değerli Tebernüş Bey, Sizi merakla takip ediyorum bir süredir. Acıbadem ile ilgili bir sormak istediğim bir soru var. Sene başında, yüksek faizle, 325,000tl'ye 25 yasında olan daire satın aldım; Acıbadem Hastanesi hemen yanında, 118 net m2, yüksek giriş ya da 1. kat denilebilecek. Yaklaşık kira getirisi olarak 1250-1400tl arası deniliyor; kira çarpanı 250+- olarak. Ne dersiniz? Kısa veya orta yatırım olarak nasıl bir getirisi olabilir, olası bir deprem ne kadar zarar verir? Kıt kanaat geçinen birisi olduğumdan ve aylık ödemeleri fazla olduğundan dairenin kısa vadede satış bile yapmam gerekebiilir (olası iş kaybı vs gibi). Nasıl riskler ile karşı karşıyayım? Yerel tanıdık emlakçılarımızın bilgileriyle balıklama atladık fakat sizin değerli görüşlerinizi almak isterim. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2014 | 17:21 Çetin Arpınar 1353 Kişi okudu

Kağıthane Gültepe' de Ada Bazlı anlaşabileceğimiz İnşaat Firmal

Soru

Merhaba İnternetten bakıyorum ama pek bir firma bulamadım Tebernüş Bey. biz Gültepede Nefin yakın sokağındayız. Gültepede genellikle yıldızı parlayan ortabayır ve bacadibi semtleri. yani levente yakın yerler. Ama bizim konutumuz tam merkezde oluyor. Telsizler Mah. de. Sanırım buralara inşaat firmaları pek sıcak bakmıyor. Çünkü yeni inşaat yapımı ada bazında hiç yok.Sadece müteahhitle anlaşıp veren mal sahipleri var. Sizin bizim muhitimize göre 8-10 bina toplu şekilde verebileceğimiz inşaat firması bildiğiniz var mıdır. özellikle bu kısımlarla ilgilenecek teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2014 | 17:18 Ahmet Soğan 1353 Kişi okudu

NiSH vs Selenium Ataköy & Nef Atakoy22

Soru

selamlar çoktan yazmıyorum diye benden kurtuldunuz sanmayın :) sorum başlıkta gizli.. pek de gizli değil ya... Nish tamam mı devam mı? -Bir de uyku kaçıran havalimanı kalkması fikri... son durum nedir sayın abim? Biz böyle iyiz havalimanıyla yaw, kalkmasın... ;) saygılar size ve tüm okurlarınıza...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mayıs 2014 | 15:46 Burak Gun 1353 Kişi okudu

mesa nurol bahcesehir

Soru

Sayın Tebernüş Kireşci , Bahçeşehirde Mesa Nurol Projesinden ev almayı planlıyoruz . En son projesi olan Sazlı bahçede 23 katlı binanın 4+1 giriş kat otoparka bakan sıfır daire 580.000 tl istenmektedir. Evin net metre karesi 133 mq dir.(kira getirisi 1500 - 2000 arası ) Ayrıca bir diğer seçeneğimiz 5 yıllık kirazlı bahçeden 2.el 150 mq lik daire 750.000 tl istenmektedir. (4+1 oda vede 11 kat, kira getirisi 2000 - 2500 arası) Oturmak için almaktayız ancak geleceği de düşünerek evimizin prim yapamasınıda istiyoruz . 1. sorum iki ev arasında hangisi daha mantıklı ? Mevcut şartlarda kiptaşın 4000 konutluk projesinin gelmesi mevcut tem yolunun dahada trafiğinin çekilmez olması demek (her nekadar metronun kiptaş ile gelmesi hızlansada) 2. sorum Sizce Kiptaş projesinin bitmesini beklemek daire fiyatlarını düşürür vede aynı evler daha uygun alınabilir mi ? Şimdiden teşekkürler Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2014 | 19:01 Can Berksoy 1354 Kişi okudu