Catalca Hadımköy hakkında
Selam iyi geceler beyefendi catalca Hadımköy arası metro olacak dedi ibb Şuan lik bi çalışma varmı yoksa ileriki için mi konuştu bide bu şehir içinde kalan sanayi alanları Hadımköy e mi taşınacak tşkler cvp icin
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Selam iyi geceler beyefendi catalca Hadımköy arası metro olacak dedi ibb Şuan lik bi çalışma varmı yoksa ileriki için mi konuştu bide bu şehir içinde kalan sanayi alanları Hadımköy e mi taşınacak tşkler cvp icin
Merhabalar. Çocukluğumdan beri sanayide çalışmaktayım ve 96 yılından itibaren kendi işimi yönetiyorum. Son 4-5 yıldır kazanmakta sıkıntılar yaşıyoruz. Günü kurtarabiliyoruz diyim. Hazıra da dağ dayanmaz. Kalkınmak için şuan en iyi yöntem nedir ?
Merhaba Tebernüş bey halkalı hayalpark projesinden 104m' 380.000 TL ev almak istiyorum sizce bölge ve fiyat olarak nasıldır öneri alabilirsem sevinirim şimdiden teşekkür ederim
Merhaba Tebernus Bey, 2 yil once Atasehir Ornek mahallesinden 210.000 TL ye aldigim ev su anda 400.000 TL bandinda ve kira ortalamasi 1500-1700 TL civarinda. Bu yil Aydin'da universite yanindan 124.000 TL ye aldigim evi 950 TL ye kiraya verdim. Aydin'daki evin kira carpni oldukca uygun, ancak evin fiyatinin Istanbul'daki gibi prim yapmasi cok zor gorunuyor. Su anda tekrar yatirim yapma planim var ve bu iki durum arasinda kaldim. Sizce hangi yolu izlemeliyim? Kira carpanimi yoksa yuksek prim ihtimali mi? Cevabiniz icin simdiden cok tesekkurler. Saygilarimla
Merhaba, Beylikdüzünde 6 yıl önce topraktan daire aldığım(kendi aramızda bir sözleşmemiz var) sitete yapımı bitti oturum başladı fakat Altun yapı projede 8 kat olarak belirtip 15 kat yaptı belediyede onay verip tapu dağıtımına başlamak için arazi bağışı istedi karşılığında Altun yapı arazi bağışı yaptı onay aldı şimdi siteyi yapan şirket metrekare bazında bir fiyat belirlemiş ve tapu vermek için 69 m2 lik bir daire için tapu ücreti hariç 21.000 tl para istiyorlar yani arazinin parasını çıkartmaya çalışıyorlar sanırım. Nasıl bir yol izlemeliyiz ne yapmalıyız mahkemeye gitsek bir sonuç elde edebilirmiyiz
Merhaba; müteahitin dediğine göre iskan belgesi için yapı uygunluk belgesi vs. herşey tamam. iskan belgesi içinse tek bir imza gerekiyor. imzayı bekliyoruz diyoruz. darbe olaylarından dolayı belediyeden çok kişi çıkarıldı o yüzden 1-2 ay a iskan çıkacak diyor. artık ne kadar doğru bilmiyorum. bedaş ve iski aboneliklerini üzerime almak istediğimde her iki tarafta "iskan belgesi" istedi. e haliyle alamadık. şu an ortak saat var. HENÜZ EVE TAŞINMADIM. müteahit bugün bana "salı günü gibi iskiye gidicez, iskanlı gibi su saatini senin üzerine yapacağız. iskana uygunluk belgemiz var ( artık nasıl bir belge ise o, iskan değil ama iskana uygun belgesi )dedi. böyle birşey mümkün müdür? Yani iskan çıkmadan "iskana Uygun" diye bir belge ile su saati alınır mı?
Merhaba ben İzmirde emlakciyim ama burdaki yazıları okuyunca üzüldüm açıkçasi. Ben bu işi yapabilmek için gerçekten hizmet verebilmek için okuduğum üniversite bittikten sonra faydalı olabilcegimi dusundugum için böyle bir yer açmaya karar verdim. Ayrıca her kasadan bir çürük elma çıkabilir çevremize bakalım doktorlar olsun öğretmenler olsun hakim savcı kimi isterseniz hepsinde kötü olanı ve hata yapanı verdir ama bi bunu bütün geride kalanlara hüküm giydirmemiz dogrumuki yani... İzmirde kedi musterilerim olsun veye mal sahipleri olsun yaptığım işten keyf aldigimi bildiklerini görüyorum çünkü ben mal sahibinin istediği neyse onu bir zat musteriye iletiyorum gerçekten alıcı olduğunu goruncede müşteriyle mal sahibini bir araya getiriyorum aldığım parayada sukrediyorum %3 değilde %2 alıyorum vede ayrıca kimsenin hakkını kimseye yedirmemek içinde elimden geleni yapıyorum şimdi herkesi aynı suçla yargılamak doğru mu sizce de ... bakın başımdan geçen bir olayı anlatayım kısa sure önce yaşandı. Kayseriden bir beyefendi aradı ve arazi istedi yatirimlik için bende coook güzel getirisi olcak bir yer ayarladim ona geldi mal sahibiyle konuştu anlaştılar ama sonunda ne olduysa vazgeçti gitti aradan iki gün geçtikçe bir öğrendim beni aradan çıkarmışlar onlar anlaşmışlar peki bu dogrumu bunu bu şekilde yapan az mı kişi var sorarım sizlere...
Meydan Halkalı Projesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Daire almayı düşünüyorum, yatırım konusunda görüşlerinizi öğrenebilir miyim? Karlı bir yatırım olarak nitelendirebilir miyiz? Tavsiyelerizi bekliyorum iyi çalışmalar diliyorum.
Tebernüş Bey Tuzla Emlak Konutta devirli aldığım dairem var.6 yıl borcu var.Kirası taksitlerini ödüyor.Bunu satıp esenyurttan alsam kirası bana kalsa mantıklımıdır sizce.Değeri bakımından Tuzla mı Esenyurtmu sizce?
Merhaba Serdar Bey, Avcılar Effect projesinde iç çarşıya bakan net 40-45 m2 1+1 home ofis almayı düşünüyorum.ödeme şekli 100 bin tl peşin , 20 ay sonra kalan 160 bin tl yi ödeme şeklinde. 20 ay sonra 160 binin 100bin tl sine 3-4 yıllık kredi çekeceğim. şirketim yok yani %18 kdv avantajım yok. Muhtemelen ticari kredi olacağından konuta göre kredi faiz zararım olacak.20 ay sonra 1500 tl civarı kira getirisi bekleniyormuş. Sizce yatırım için uygunmu ? Birde burada ticari imarlı bir home ofisi konut olarak kullanım için örneğin bir öğrenciye kiraya verdiğimizde yinede stopaj ödenmesi gerekirmi , kiradan vergi zararımız olurmu ? teşekkürler