Ziverbey, Feneryolu civarı satılık /kiralık ev

Soru

Tebernüş bey merhaba, Benim mevcutta Çekmeköyde bir evim var ve 1250 TL kira getiriyor. Şu anda kendim Ziverbey, Feneryolu civarında yeni bir ev alma (0-10 yaş arası) ya da 2000 TL kiraya çıkma kararı arasında gidip geliyor. Kiraya çıakrsam yarısını şahıs şirketim olduğu için gider gösterebiliyorum bu da ödeyeceğim gelir vergisinden düşebilecğeim anlamına gelir. Satın alırsam param ucu ucuna yetecek ve üzerine kredi alıp borçlanmam lazım. Bir müddet kiraya çıksam ve Çekmeköydeki evim satılıp onun üzerine ev alsammı ya da burada evim varken 2. bir ev alıp üzerine kredi borcunamı girsem kararsızım. Sizin görüşünüz nedir? Çok teşekkür ederim. Aylin Tandoğan aYGUN

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2013 | 12:42 AylinTandoğan 835 Kişi okudu

kayabaşı kiptaş

Soru

Sayın Tebernüş Bey, şimdiye kadar olan yorumlarınızı çok mantılı buluyorum.Size bir sorum olacak. Kayabaşı Kiptaş konutlarından yatırım amaçlı olarak 75 metrekare daireyi 132.000 TL ye almak üzereyim. 4OO TL Kira getirisi var. Fakat ben piyasada dolaşan Bioistanbul, rami toptancılar sitesi, kayaşehir merkez ile kiptaş arasında yapılacak yol ve kanal istanbul dedikodularını düşünerek prim yapabileceğinden yola çıkarak alacağım. Bu dedikodular kayabaşı kiptaş konutlarında gerçek midir? Yoksa ölü yatırım mı yapmış olurum?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2013 | 23:08 aslan bayraktar 835 Kişi okudu

Bahçelievler kentsel dönüşüm

Soru

Merhabalar verdiğiniz tüm bilgiler için şimdiden teşekkür ederim. Şirinevler Mahallesi Mahmutbey Yolu Caddesi üzerinde (11 ile 12. sokak arası) 35 yıllık binada konut kredisi kullanarak daire satın aldık. Yaklaşık 2 sene daha kredi ödemesi var. Sorum şu aslında kentsel dönüşümde ev sahiplerine Başakşehir civarında daire vererek borçlandırıldığını duydum. Başakşehirde oturmak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım Mahmutbey Caddesinde bana daire verilme şansı nedir, yenilenen daire için borçlanmam gerektiğinde hali hazırdaki banka kredim sorun olacakmı, evimi satıp bu işlere hiç girmememmi gerekecek yardımcı olursanız çok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2013 | 14:16 Serpil Doğan Özkal 835 Kişi okudu

Arsa bilgileri

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Ben Sabiha KASIMLI, ADANA'da yaşıyorum. İstanbul DURSUNKÖY ve Terkoz'da dedemden kalan hisseler var.Akrabalarımız bu yaz ellerinden çıkarmayı düşünüyorlar. Örfü ÇETİNKAYA çiftliğinin yanında 6.5 dönüm 2 parsel yerimiz,dinlenme tesisi de olabilir. 250 Dolar istiyorlar metresine. Terkozdaki yer için fiyat normal midir? Bana yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mart 2013 | 13:06 Sabiha Kasımlı 835 Kişi okudu

Kiptaş Sefaköy

Soru

Tebernüş Bey, Aylık kira getirisi 1.000-1.200 TL civarında. Çok güzel bir plana sahip ve çok temiz halde olmasına rağmen 2 aydır en fazla bu fiyat teklif edildi. Sosyal tesis açıldı ama hareket olmadı. Yeni bir ev alma niyetimiz var . Neopark Gölevleri'ne bakıyoruz. Oarsı hakkında fikriniz nedir?Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2013 | 12:53 çağla arslan 836 Kişi okudu

UKRA

Soru

İYİ ÇALIŞMALAR TEBERNÜŞ BEY... ukra city den 23 ay evvel aldığım dairemin hala temeli bile yok.ayın 1' inde başladık mührümüz açıldı 25-30 kişilik kadro ile çalışmamız başladı vincimizde kuruluyor bilgisini verdilier.geçen hafta satış ofisiyle yaptığım görüşmede AMA BELEDİYEYİ ARADIĞIMDA TEKRAR HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIM BELEDİYE DAHA TADİLAT PROJESİNİN GELMEDİĞİNİ VE MÜHRÜN AÇILMADIĞINI ÇALIŞMA YAPAMAYACAĞINI SÖYLEDİ bu ilk değil sürecin başından beri ukra bize yalan söylüyor .. sizin hazırladığınız programda CANLI YAYINDA SAYIN ATİLLA YAVUZ ekim sonu ve kasım başı en geç müşterilerimizi çağırıp süreçle ilgili bilgi ve mutabakat arayacaklarını beyan etmişlerdi bunu da sordum ve 2013 ocak -şubat gibi olacağını söylediler.. VE SON OLARAK TA EN ERKEN 2014 6. AYI İNŞAATI TESLİM ETMEYİ PLANLADIKLARINI SÖYLEDİ ORANIN SORUMLU YÖNETİCİSİ....YIKILDIM TESLİMAT 24 AY+16 AY DAHA İLERİYE ATIYOR...VE KİRA YARDIMI NOKTASINDADA HERKES KİRA YARDIMI CEZAİ ŞARTI TALEP EDERSE SİSTEM BOZULUR VE TESLİM BİLE OLAMAYABİLİR İŞ SEKTEYE UĞRAR DEDİLER... YİNE SİZİN PROGRAMINIZDA SADECE TAHSİLDE BULUNAN SENETLERİMİZ İNŞAATI BİTİRMEYE YETR DENMİŞTİ ,TİCARİ ÜNİTELER VE DİĞER ELLERİNDE KALAN DAİRELERİDE SİZ HESAPLAMIŞTINIZ HATIRLAR İSENİZ... SONUÇ OLARAK ŞİMDİ SÖZLEŞME ÖRNEĞİMİ AVUKATA VERDİM VE DAVA AÇMAYA ŞİKETTEN CEZAİ ŞART ,KİRA BEDELİ HATTA TAZMİNATI BİLE DÜŞÜNÜYORUM BU KADAR İNSANLARIN HAYATINI İLGİLENDİREN KONULARDA RAHAT OLMALARI BENİ ŞAŞIRTTI.. BU ARADA 70-80 KİŞİLİK BİR UKRA CİTY DEN DAİRE ALAN DAİRE SAHİPLERİNİN SATIŞ OFİSİNE ANİDEN GİDEREK PATRONLARLA GÖRÜŞTÜĞÜNDEN HABERDAR MISINIZ ? PROJELERİNİ DAHA EVVEL TESLİM EDENLER İNŞAATLARINA BAŞLADI BİLE FİYAPI BİLE İŞİNİ ÇÖZDÜ TESLİM TARİHİNİ BİLE AÇIKLADI UKRA HALA İNŞAATIN SEYRİ İLE İLGİLİ KAMERA KOYACAĞINI SÖYLÜYOR BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ DİYOR... İNŞAAT SEKTÖRÜNDE İLK 10 FİRMADAN OLMAK -KURTLAR VADİSİ GİBİ DEV BÜTÇELİ DİZİYE ANA SPONSOR OLMUŞSUN BANANE BENİ MAĞDUR ETTİKTEN SONRA ... HEM KİRA HEM TAKSİT ÖDEYEN BİR 'İ...... SAYGILARIMLA........

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2012 | 10:10 murat hocaoğlu 836 Kişi okudu

NEWİSTA

Soru

Tebernüş Bey iyi akşamlar, Newista'da inşaat faaliyetleri bugün başlamamıştı. Pazartesi günü bir gelsin bakarız demiştiniz :) Son durum hakkında bilginiz var mı? Anladığım kadarı ile Newista'nın Kasım ayındaki İBB toplantısını beklemesine gerek yok, değil mi? Bilgileriniz için teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ekim 2012 | 21:40 Timur FIRAT 835 Kişi okudu

by concept

Soru

tebernüş bey sevgiler,29 agustos emlak kulisi programını seyrettim by concept sultanbeyli, projesinden ev alan bir kişi olarak proje hakkında gelişmelerden haberdar edersenız sevırım. bırde mahmut saymaz beyı tekrar konuk alacakmısınız ??? teşekkürler ve iyi calışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ağustos 2012 | 13:49 ilhamibakar 835 Kişi okudu

İhlas Bizim Evler 5

Soru

Tebernuş Bey merhabalar,Öncelikle tüm sorularıma içtenlikle verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.Bizimevler 5 etapta sizin yönlendirmeleriniz ile daire almak üzereyim. Bir önceki sorumda belirttiğiniz Brüt m2 Net m2 arasında ki farkın özellikle 110 m2 2+1 dairede bir önceki proje ye göre arttığını gördüm. ilgilendiğim dairede ise bu oranın 4. etapla aynı olduğunu tespit ettim. (Brut 129 m2, Net 91 m2). ilk satış gününü takip etmemize rağmen bir aksilik dolayısı ile ilk gün satış ofisine akşam saatinde ulaşabildim. O saate kadar almak için niyetlendiğim Kuzey Batı 2. kat 2+1 129 m2 dairenin 191 Bin TL'ye satıldığını öğrendim. Eşimle birlikte küçük bir şok yaşadıktan sonra diğer alternatifleri değerlendirmeye başladık. aynı cephe ve aynı metrekarede 4. kat alternatifinin 216 Bin TL olduğunu öğrendik. bu bağlamda sizlere bir kaç sorum olacak. 1. M2 fiyatı 1.664 TL alım için uygun mu? (cephe ve kat faktörü dahilinde) 2. İki kat (2. ve 4. kat farkı) arada 25 Bin TL fark normal mi?Teşekkürler, iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2012 | 19:47 Mesut YILMAZ 835 Kişi okudu

Seyrantepe

Soru

Nezaman başlıyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mart 2012 | 15:52 Birkan Çelik 835 Kişi okudu