Fİ LİFE

Soru

merhaba uzun zamandır sitenizi takip ediyorum öncelikle verdiğiniz bilgi ve cevaplar için teşekkürler. bende dertli daire sahiplerinden biriyim ancak son açıklamalar gösteriyorki şirkette madur bizde sizin aracılığınızla önce fi life daire sahiplerine diyorumki bu işi çözmek için hep beraber toplanıp şikayet ise şikayet edelim eğer mahkemelik bir durum varsa hep beraber verelim sayın kireçci sizden ricam konuyu fikret beye iletmeniz daire sahiplerinin müsait bir günde bir araya getirilip hep beraber bir çözüm bulalım ben şahsen bütün bu olanlara rağmen daire sahiplerinin bu işin sonunda gayet karlı çıkacağını ve benim gibi pozitif düşünenlerin firmayı kötülemek yerine sorunu çözmek için firmaya destek vereceğini düşünüyorum.kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2012 | 12:05 türkay neşeli 836 Kişi okudu

merhabalar beykoz kabakoz mevkiinde 3242 mt kare hisseli tarlam v

Soru

merhabalar beykoz kabakoz mevkiinde 3242 mt kare hisseli tarlam var bu bolgede ne gibi gelismeler soz konusu olabilir 3.kopru ile ilgili bi fiyat artisi var tarlamiz hisseli oldugundan bazi hissedarlar hisselerini ucuz rakamlara satiyorlar almayi onerirmisiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2012 | 16:12 erkut tuz 835 Kişi okudu

slmlar Niğdede görev yapmakta olan bir öğretmenim Samanyolu i

Soru

slmlar Niğdede görev yapmakta olan bir öğretmenim Samanyolu inşaat ve ukra inşaat ortaklığıyla topraktan satış adı altında konutlar inşa edilmekte 50 bin tl peşin geri kalan faizsiz 60 ay taksitle satılmakta yalnız buralrda bu şekilde bina satışı olmadığından endişendim acaba güvenilir midir ne dersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2011 | 15:53 Kabil Özmen 836 Kişi okudu

Nilgün Önen\'in Sarmaşıkevler hakkındaki sorusuna müsade ed

Soru

Nilgün Önen'in Sarmaşıkevler hakkındaki sorusuna müsade ederseniz orada iki daire sahibi birisi olarak ben de birşeyler söylemek isterim. Öncelikle belirteyim ki ben orayı çok beğeniyorum ki bu nedenden iki daire satın aldım (hatta kendimi biraz da zora sokup kredi alarak)... Artıları Tebernüş Bey'in de söylediği gibi çok sıhhatli, tertemiz havası var; Aydos'un yavrusu bir tepeye kurulu. Manzaranız oldukça iyi Marmara denizi, körfez, Yalova, Karamürsel ve tabi Sabiha Gökçen'de inen kalkan uçakları tribünde oturur gibi izleyebiliyorsunuz. Emsal hiç bir yerde bulamayacağınız kadar az. 90 dönüm alanda 432 daire (daire başı 210-220 m2 gibi falan arsa payınız var). Evler az katlı, kottan dolayı bir bahçe katı, bir zemin kat ve iki normal kattan oluşmakta. Dolayısıyla asansör dahi yok. Evler kullanışlı ve de netbrüt oranı oldukça iyi (123m2 olanlar 97m2, 129m2 olanlar 103m2 net süpürge alanına sahip). Evlerin hemen hemen hepsi (birkaçı hariç) güney cephe. İnanılmaz sessiz (bu iyi mi kötü mü bilmiyorum, bazıları aşırı sessizliği sevmeyebiliyor). Site içi istinat duvarları "organik" duvar. Üzerlerine sarmaşık, çim, çiçek falan ekebiliyorsunuz ki adı da hem içeride döne döne giden yollarından hem de bunlardan gelse gerek. Eksileri ulaşım, ulaşım, ulaşım... Bu Çamlık mahallesinin genel problemi. Ana ulaşım akslarına dik bir konumda kaldığından ve de emsal az olduğundan (ki bu da az nüfus yoğunluğu demek) buralarda yeterli sıklıkta toplu taşıma yok. Site içinde yürümek de dert. Hem dik hem de sitenin bir girişinden diğerine yürüme mesafesi 700 metre. Burada ya spor yapmayı çok seviyor olacaksınız ya da hep arabanın içinde ) Neden prim yapmadı İki nedenden. Evler başta kredileri çok uygun olduğundan (Tebernüş Bey'in yaptığı bir haber dahi vardı bu konu üzerine, kendisi hatırlar mı bilmem) ) en başta alım gücü çok da fazla olmayan insanlar tarafından da satın alınabildi. Vatandaş memur, işine gidecek, otobüs kullanacak, onlar da yeterli sıklıkta olmayınca sıkıntıya düştü; bir de 2007-2008 krizi vurdu bazılarını, zorda kalan satışa çıkarmak zorunda kaldı. Banka elimden alacağına ucuzdan satayım dediler... Kısacası ulaşımla ilgili sıkıntınız yoksa çok iyi; ben Akbil kullanıyorum ve alıp burada oturacağım diyorsanız şimdilik uzak durun... İleride bu fiyatlardan alınır mı onu bilemem. Ben alınamasın isterim tabi)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ekim 2011 | 17:20 ahmet baştuğ 835 Kişi okudu

iyi günler dileğiyle,Bahçeşehir Uphill Court projesinde 1+1 7

Soru

iyi günler dileğiyle,Bahçeşehir Uphill Court projesinde 1+1 70 metre kare 125,000 ytl ve yine aynı bölgede Mesa nın 1+1 125.000 ytl 57 metre kare evlerinden hangisini tavsiye edersiniz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2011 | 17:49 sedat aksu 835 Kişi okudu

Tebernus bey ışık tutan bilgileriniz için sagolun mesa avrupa

Soru

Tebernus bey ışık tutan bilgileriniz için sagolun mesa avrupa 1 altunizadede 136 Brut 120 net giriş kat 2750 aylık kira 900 tl aidat ısınma dahil olan bir daire ile ilgileniyorum 570.000 USD isteniyor sizce fiyat uygun bir fiyatmi almondhilde aynı fiyata 152 m 500.000 usd daha büyük bir daire daha iyi bir secim olurmu siz olsanız hangisini tercih edersiniz saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2011 | 14:48 Yasar samsum 836 Kişi okudu

selamlar tebernuş bey,aşçıoğlu inşaatın selenium ataköy

Soru

selamlar tebernuş bey,aşçıoğlu inşaatın selenium ataköy projesi tam olarak nerede ve hangi aşamada firma bayadır yapmayı planlıyor sanırım,ayrıca firmayı(kalite,teslimat süresi vs.) ve yaptıgı projeleri nasıl degerlendiriyorsunuz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 16:48 murat tan 836 Kişi okudu

Merhabalar , Ahmet Bakar ve Murat Yılmaz beyin yorumlarına be

Soru

Merhabalar , Ahmet Bakar ve Murat Yılmaz beyin yorumlarına ben de objektif olarak şöyle birşey ekleyeyim .Halkalı 4.etap projesinde orkide 1 ,orkide 2 ,akasya ,defne ,manolya adlı 2+1 3+1 konutlar değişik metrekarelerde mevcut .O kadar çok satılık ve kiralık alternatif varki inanamazsınız .Satılılardan birçoğuda arsa sahipleri olan Bendis İnşaat ,Homeev gibi firmaların sahiplerinin arsa karşılığı verdiği evler .Tokinin 300.000 e sattıklarını bu firmalar 200.000 e kadar satıyorlar .Arada ciddi fiyat farkı var . Bu evler metrekare çözümleri olarak mükemmel .Isı izolasyonları mükemmel .Site yönetimleri normal (aidat 40-60 tl arası ) .havuzları ve sosyal tesisleri yok . kiralamada 2+1 ler 500 tl 3+1 ler 800 tl civarında gidiyor .Aslında kira çarpanları iyi sayılır . Oturan kesim olarak orta ve orta altı gruba hitab ediyor .Evler 20-30 bin masrafla mükemmel hale geliyor . Oturmak için bence ideal . Ama yatırım için pek cazip değil bence .Yapıldığından beri pek prim yapmadı . Alan satan çok .Hareketli bir piyasası var ama primli değil .3+1 -132 metrekareyi bir arkadaşım 150.000 \'e aldı kısa bir süre önce oturumluk .Prim yapması 10 yılı bulur bence .Ozamana kadar da evler eskimiş olur )Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2011 | 20:13 sadık cidal 836 Kişi okudu

Yatirim amacli 1+1 emlak konut dahilinde hangisi

Soru

450.000 tl kadar bir butcem var.Son Emlak Konut kampanyasından faydalanarak bir projeden 1+1 almak istiyorum.kiraya vericem.kira getirisi iyi olmali.Hangi projeyi önerirsiniz.çok kararsızım yardımcı olursanız çok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2017 | 23:17 Fatime 836 Kişi okudu

öncelikle bu piyasa şartlarında çok güçlü yorumlarınız v

Soru

öncelikle bu piyasa şartlarında çok güçlü yorumlarınız var.bu yorumlarınızı daha farklı bir şekilde düşünmezmisiniz?yatırım konusunda net kararlar vermek zor buna istinaden gayrımenkul danışmanlığı özel anlamda düşünmüyormusunuz?çünkü emlakçılara güven maalesef yok bence bu çok güzel bir fırsat olur diye düşünüyorum.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2010 | 23:13 Ahmet Boz 836 Kişi okudu