morgıc kapatma cezasını geri alabilirmiyim
2010 yılında kullandığım konut kredisini altı ay taksit ödemesinden sonra elime para gectiğinden dolayı krediyi kapattımkapatırken banka benden yüzde iki kapama cezası olarak 1300 tl tutarında para aldılar bu parayı hakem heyetine müracatla alabilirmiyim teşekkürler iyi calışmalar .
