40 bin tl peşinatım var nereden ev alabilirim?
40 bin tl peşinatım var nereden ev alabilirim?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
40 bin tl peşinatım var nereden ev alabilirim?
Sazlibosna barajının kısa koruma bandında bulunan ve Kamulastirilma ihtimali olan yerimizi satmak mi elde tutmak mi avantajlı olur.tesekkurler
İyi günler ; Yeni hazırlamış olduğumuz site yönetim planına kat maliklerinin borçları bölümüne kedi,köpek beslemek yasaktır, besleyene , yönetim kurulu 500 lira ceza kesme yetkisini veya ortak alanları işgal edenlere işgal ettiği m2 bazında caydırıcı ceza kesme yetkisini yeni yapılan yönetim planına işleyip kat maliklerinin 5/4 çoğunluğu ile Genel kuruldan geçirip Tapuya tescil ettirsek. para cezai işlemlerini uygulayabilirmiyiz. Selamlar saygılar.
Merhaba ben evimi kiraya verdim 1 kira ve 1 depozit aldim adam eve tasinmadi parasini geri verip kontrati iptal edebilirmiyim emlakcida 1 kira bedeli aldi kiracidan yardimlarinizi bekliyotum. Iyi calismalar
merhaba 7 yıllık esnafım lokanta işi; yeni bir yer kiraladım ve kapora verdim ve mevcut dükkanımıda satılığa çıkardım; kiraladığım yerin iskanı daha olmadığı için sözleşme yapmadık; dükkanımı satacağımdan herkesin haberi oldu yeni kiraladığım yerin mülk sahibi vageçerse; ticari itibarım la oynamış olumu? dava açabilirmiyim
Merhaba Bildiğiniz üzre 1 temmuz 2017 tarihinde yürürlüğe giren sanayiyi destekleme kanununda OSB lerde yer alan binalara süresiz emlak vergisi muafiyeti getirildi. Bu kapsamda kasım ayında ödenecek emlak vergisi 2.taksitlerinden muaf oluyor muyuz., yoksa 2017 2.taksiti kapsamıyor mu. Tesekkürler.
Mrb esimde bende ogretmeniz .Oturdugumuz ev in konut kredisini esim cekti ve oduyoruz.Yatirimlik 1 ev var ,almak istiyoruz.Halihazirda ihtiyac kredim var oduyorum.Konut kredisi verirlermi bana.Yoksa esinizin adina konut kredisi var 2.nci verilmezmi derler?Tesekkurler
Merhaba Tebernüş Bey, Memleket de tarlam var. Tarla 10 dönüm civari.. 500 m altında toki bölgesi mevcut..300 m altındakı bazı yerlere parselasyon yapıldı. Tarlanın mevkiisi eskiden köydü, şuanda aynı bölge Belediye tarafından mahalleye bağlandı.. Dönüm fiyati şuanda 50 bin TL.. Sizce satmak mı mantıklı, bekletmek mi?
Merhaba Küçükçekmece Yenimahalle 2.ara sokakta müstakil bir evde oturmaktayım henüz belediyeden gelen bir yıkım kararı yok en az 60 senelik bir yapı burası sizce bu zamana kadar evrak neden gelmemiştir. Yıkılmama durumu olur mu ¿
Merhaba, yaklaşık 2 yıl önce 200.000 tl kredi kullanarak aldığım evimi acil sebeplerden devretmek zorundayım. Rayiç bedel ise 125 bin tl. Borcum bulunan kişiye rayiç bedel üzerinden devretmem de sıkıntı olur mu ? ya da ne kadar düşük gösterebilirim. para alış verişi olmayacak