kentsel dönüşüm sorunu 4 mirasçıdan bir tanesi istemiyor
dededen kalma bir ev var 4 mirasçıyız ev kentsel dönüşüme giriyor ancak 3 kişi istiyor 1 kişi kentsel dönüşümden ev yapılmasını istemiyor mütait yapabilir mi
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
dededen kalma bir ev var 4 mirasçıyız ev kentsel dönüşüme giriyor ancak 3 kişi istiyor 1 kişi kentsel dönüşümden ev yapılmasını istemiyor mütait yapabilir mi
Merhaba, Dubleks katta oturuyorum müteaahhit teras balkonun genişliğini 3 mt yapması gerekirken 2m olarak yapmış, 1 mt yi odalara katmış büyük gözüksün diye sanırım. Bu durumda belediye bunu yıkabilir mi? Dava sürüecinimi başlatmalıyım.
Hazine mülkünde olan arazideki evim için yapı kayıt belgesi aldım bundan sonra hangi işlemleri yapmam gerekiyor
iskanlı binada 2 dükkan 5 daire var tümü bana ait. Binanın tümünü otel olarak kullanabilmek için binanın 5 dairesinin tümünün m2 si sanki tümü kaçakmış gibimi başvurulacak yada bu alan için işyeri - konut arası farkmı ödenecek..Teşekkürler.
merhaba, 200 nakit vererek aylık 3000 e kadar bir ödeme planı düşünerek bu projelerden hangisini bize önerebilirsiniz?
Ege,yada akdenizde saklı köylerin birinde tarım yapmak istiyorum.görüşünüzü almak isterim. Saygılar.
İyi günler. Aldığımız ev dükkan üstünde karsıklı 2 binadan oluşmaktadır. 1.kat olduğumuz için sadece bende balkon var. Balkonu evin içine nasıl dahil edebilirim . Veya yasal olarak balkon üstüne pergole yapabilirim. Tesekkürler
Hazine arazisinde 1955 den bu yana dedem işgalciydi vefat etti dayım hala orada yaşıyor ecrimisil ödemiyor üzerinde dedemin adına kayıtlı kavgir ev var arsa hazineye ait üst hakkı komer e süresiz kiralanmış .. biz burayı satın alabilirmiyiz veya kiralıyabilirmiz ? Veya evin tapusunu alabilirmiyiz ? Milli emlak başvursak nasıl birşeyle karşılaşırız Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler
EV sahibim tarafıma hiç bir gerekçe göstermeden kendi üzerine olan abaoneliği iptal ettirdi bende mahkeme kararı ile kendi üzerime aldım. sorum şu ki ben evsahibimi karakola şikayet ettim fakat savcılık takipsizlik kararı vermiş gerekçe ben elektirik aboneliğini üzerime almaktan kaçmışım masraf olmasın diye böyle bir karar olurmu var nasıl itiraz ederim bu karara benim ifadem alınmadan bu kararın dogrulugu geçerlimi olur yazarsanız çok memun olurum.
Merhaba yapi ruhsatinin sahibi vefat etti insaatda kaba bitmis incesindede %50 ilerlenilmis tapu varislerin uzerine gecmis.Simdi yapi ruhsati varislere gecerken ruhsattaki tum muhe dislerin imzasi yeniden gerekli mi tekrar bi santiye sefiyle anlasmak gerekirmi. Yapi denetim sirketiyle insaata devam ederken yeniden anlisilacak mi? Simdiden tesekkur ederim cevabinizi bekliyorum