Kontratım doluyor ama evden çıkamam
Merhabalar, iki ay içinde kontratım bitiyor. Bu eve evlenip taşındım ve kiralamadan önce ev sahibine bir iki yıllık tutmak istemiyoruz dedik o da tamam ben de uzun süreli kiracı arıyorum dedi. İki yıl olacak ve ben evi kendi evimmiş gibi kolladım. Bu arada bebeğim oldu ve ben eylül sonu işe başladım. Ev sahibi çıkın diyor son iki ay. Torunu oturacakmış. Yalnız benim maddi durumum yok taşınmak için kış günü bebekle zor olacak. Ne yapmalıyım?
