slm.ahi gayrimenkul arnavutköyde arsa satışı yapıy...

Soru

slm.ahi gayrimenkul arnavutköyde arsa satışı yapıyormuş .hafta sonu tv.de izledim.samsunda yaşıyorum yatırım amaçlı almayı istiyorum.güvenilirmi ve pirim yaparmı ne dersiniz.sizin fikrinizi alabilirmiyim.ona göre gitmeyi düşünüyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mayıs 2012 | 11:56 aysun eroğlu 811 Kişi okudu

Andromeda Plus mu? Metropol İstanbul mu?

Soru

Istanbul disinda oturuyorum bu nedenle gezmek icin cok zamanim olmuyor.Bugun birkac projeyi gezme firsatim oldu.Andromeda plus ve Metropolde 1+1 ve 2+1 ler icin butcemi ayarlayabilirim.Siz bu ikisi icin nasil bir tavsiyede bulunabilrisiniz. Tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2012 | 15:49 Serdar Sen 811 Kişi okudu

TOKI ve arsamız

Soru

TOKI kentsel dönüşüm planı dahilinde Erzurum daki 740 metrekare arsamızın parasını ödeyerek kamulaştıracak. Arsa benim ve kardeşlerim arasında eşit iki hisseli.TOKI bize davet yaparak belirlediği bedeli bize ödeyeceğini bildirdi.Ancak kardeşlerim arsada hali hazırda oturdukları eski evleride kamulaştırıldığından; TOKİ nin her ikimize eşit paylarımız ölçüsünde ödeme yapması yerine kendilerine daha fazla ödeme yapılması gerektiğini talep ediyorlar.Hukuksal olarak doğrusu nedir.?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 08:56 Ali AK 811 Kişi okudu

kombi tamiri

Soru

6 yıl önce mal sahibi eve kombi taktırmıştı.Her yıl bakımını yaptırdım ancak geçtiğimiz günlerde büyükçe bir arıza çıkardı.Servis çağırıp arızayı giderdik.Yaptığım masrafı kesmek istediğimde mal sahibi bunu kabul etmedi.Kombi evin demirbaşı olması nedeniyle bu harcamamı mal sahibinden tahsil edebilir miyim?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 05:16 Rıza Göcek 811 Kişi okudu

Teşekkürler...

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Ben sitenizi çok uzun zamandır takip ediyor ve verdiğiniz hizmet için sizi takdir ediyorum. Bankacı da olduğum içindir belki, yatırımla, özellikle de konut yatırımı ile ister istemez ilgiliyim. Nişanlım'la birikimimizle oturmak için bir daire almaya karar verdiğimizde öncelikli tercihimiz şehir içinde bir yer almaktı ( Ben Levent, nişanlım ise İkitelli'de çalışıyor ve aracımız var.). Son 1 yıldır şehir içindeki tüm alternatifleri değerlendirdiğimizde bütçemize göre 30 yıllık binada, içine en az 30.000 tl tadilat masrafı yapacağımız, deprem konusunda güven vermeyen, 90-100 m2 civarında 2+1 daire alabiliyor olduğumuzu gördük. Sizin de dediğiniz gibi merkez her zaman merkezdir ancak böyle bir yatırım içimize sinmeyeceği için, açıkçası ulaşım ve belki de zaman kaybı zorluklarını da göze alarak merkeze uzak altenatifleri ve konut projelerini de değerlendirmeye başladık. Ispartakule Bölge'sini de uzun zamandır hem sitenizde yayınlanan gelişmelerden, hem forumdaki yorumculardan, hem de bizzat kendim çok kez ziyaret ederek takip ediyor ve düşük yoğunluklu yapılaşma ve temiz havası dolayısıyla beğeniyorum; bölgede neredeyse gezmediğim proje, uğramadığım emlakçı kalmadı son 1 yıldır (Sabah ve akşam Tem trafiğini ölçümlemek için bile çok kez gidip geldik bölgeye ) ) Uzun araştırmalarımız sonunda geçtiğimiz hafta, bölgenin de uzun vadede gelişeceğine inandığımız ve daha önceki tüm projelerini de gezerek inşaat kalitesini gördüğümüz, satış sonrası hizmetler vs. hakkında bilgi aldığımız ve çok beğendiğimiz Avrupa Konutları Ispartakule 3 projesinden 94,18 m2, 2+1, 1. kat, güneybatı cephe,site içine bakan 215.000 TL'ye bir daire aldık ( Bu kat planı sadece zemin ve 1. katta mevcuttu ve biz de 1. katı tercih ettik. ). Umarım zaman, doğru bir karar verdiğimizi ve iyi bir yatırım yaptığımızı gösterir bize. Amacımız keyifle oturmak...) Bu kararımızdaki yol gösterici fikirleriniz ve verdiğiniz hizmet için size ve tüm ekibinize çok teşekkür etmek istiyorum. İyi çalışmalar dilerim... Aylin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2012 | 04:31 Aylin Marmara 811 Kişi okudu

ataşehir yeniçamlıca mahallesinde arsam var şu anda imara kap

Soru

ataşehir yeniçamlıca mahallesinde arsam var şu anda imara kapalısatıp satmama konusunda kararsızım imar veya kentsel dönüşüm söylentileri var önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2012 | 12:42 HASAN KILIÇİN 811 Kişi okudu

Kiptaş\'ın ıspartakule\'de inşa edeceği 5.000 konutun yeri h

Soru

Kiptaş'ın ıspartakule'de inşa edeceği 5.000 konutun yeri hakkında bilginiz var mıdır? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. Bu arada Ispartakule Avrupa Konutları 3'ün görselleri belli olmuş, 1.etaba çok benziyor iki uzun blok ve yanlarda kısa bloklar olacak, 3'ü büyük olmak kaydıyla toplam 12 adet ticari ünite olacak, bilgilerinize...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ekim 2011 | 14:01 Emrah Temelli 811 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhabalar..Benim sorum Okmeydanı\'nda Middleist

Soru

Tebernüş Bey Merhabalar..Benim sorum Okmeydanı'nda Middleist Bloklarıyla ilgili..Ben ve eşim Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesinde çalışıyoruz..Bu nedenle bu bloklara baktık. 6.kat, kuzeydoğu cepheli,3 oda 1 salon, 2 banyolu, 144 metrekare bir daireye 700.000 fiyat verdiler,pazarlık payı var dediler..Acaba bu fiyat fazla mı? Okmeydanı semti merkezi konumunun dışında okadar da iyi bir semt sayılmaz nede olsa..bu parayı vereceksek daha iyi bir semte mi vermeli? Şimdiden teşekkürler..Saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ekim 2011 | 21:20 esra aktaş 812 Kişi okudu

sizi ve yazılarınızı sık sık takip etmeye çalışıyorum,

Soru

sizi ve yazılarınızı sık sık takip etmeye çalışıyorum, bilgilerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkürler.ümraniye atakentte 150 bin edebilecek 3+1 lüx ferah dairemiz var,100 metrekare civarı. hem atakent bölgesine merkez bankası geleceği dolayısıyla değerinin artacağı düşüncesiyle hemde kadiköy ataşehir çamlıca gibi büyük bir manzaraya hakim olmasının nedeniyle evi satmaktan vazgeçtik, 600-700 e kiraya vermeyi düşünüyoruz. yine 700-800 e merkezi ve kesinlikle güvenli bir semtte olması önemli. kadiköy libadiye civarında bakındım fakat bin tl den aşağı temiz ev yok. 2+1, küçük, temiz, merkezi ve güvenli nerelere bakmalıyım? şerifali soyak yenişehir taraflarında arabamız olmadığı için ulaşım güçlüğü çekebileceğimizi düşünüyoruz.şimdiden çok teşekkürler, sağlıcakla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2011 | 22:47 zeynep bal 811 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey ,Silivri bölgesinde köylerdeki(Selimpaş

Soru

Merhaba Tebernüş bey ,Silivri bölgesinde köylerdeki(Selimpaşa da dahil olmak üzere) arsa fiyatları metrekare bazında 50 tl den 250 tl ye kadar yükseliyo tarla fiyatları da 10 tl den 100-150 tl ye kadar inanılmaz fiyatlar...Gelecek planları acısından 3. havaalanı,3.bogaz köprusunun kuzeyden silivri ile baglanıcak olması, gümüşyaka limanı (geri iptal edıldı bu proje denıyor ama bılemıyorum)nüfusun 2 mılyona cıkması üniversitelerın çanta bölgesinde yogunlaşması, metronun gidişi vs. gibi planların olması fiyatların yukselmesını doğurabılır ancak bunlar tabı kı plan bır tarıh söz konusu degıl en azından yakın bır tarıh...Bunlara göre bu fıyatlar sızce ne kadar gercekcı ve bu fıyatların metrekare bazında hangı sevıyelere kadar düşer yada düşer mi? Tarlaların imara açılması söz konusu olur mu ileride ve büyük konut prolerı yapan şirketlerın buralardan büyük toprak alımları yaptıkları doğru mudur? Param olduğu için değil hayata yeni başlıyorum sayılır öyle bi yaştayım ileride nasıl fırsatlar doğabilir sadece bunun için biraz araştırma yapıyorum kendi çapımda uzun oldu biraz kusura bakmayın çok teşekkürler...Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mart 2011 | 20:29 yiğit kasak 811 Kişi okudu