Ev kredisi çekebilir miyim
Mrb kayinbabamdan ev satın alacağım konut kredisi çekebilir miyim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Mrb kayinbabamdan ev satın alacağım konut kredisi çekebilir miyim
500 metre kare arsamız var arsa babama ait bu arsayla ilgili imar durumunu öğrenmek için hangi belgeler gerekli sadece kimlik yeterli gelirmi, ikincisi diyelim az kat verdiler 4veya5 kat ama biz 7 8 10 gibi katlara çıkmak istesek diğer komşularla anlaşarak tabi kaç metre kareye göre kat sayısı artıyor bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler
Selamlar. Ben bi siteden ön ödemeli ev aldım ve evi alırken imza attığım sözleşmede fesih durumunda yüzde 15 kesinti olacagı yazıyor. Bende o zamanlar fesih düşünmediğim için önemsemedim. Fakat son çıkan kanunda fesih durumunda 12 ay içinde sözleşme fesh olursa yüzde 6 kesinti olabilir diyor. Bu durumda sözleşmeye yüzde 15 kesinti olacak diye bir madde koymaları kanuna aykırı değilmi? Şimdi ben feshedersem bu kanunu gösterip yüzde 6 kesebilirsiniz diyebilirmiyim. Yoksa imza attığım sözlememi geçerli. Bu imza attıgım sırada kanun yürürlüğe girmişti. Güvenlik kodunda sorunmu var? Teşekkürler
Merhaba tebernüş bey Babam ve amcamın buyuk sayılabilecek bir arazileri var büyüklüğünden dolayı satmak istedikleri halde satmakta zorlanıyorlar eskisi gibi parsel yapamadıklarından dolayıda satısısı çok zor taktir edersinizki daha küçük parseller yaparak satısı çok kolay olurdu.benim size sorum ise babamın kendi çocuklarına amcamın da kendi çocuklarına bu araziyi hibe etmeleri veya devir etmeleri mümkünmü? olması halinde arazi aşagı yukarı 15 hisseye bölünüp satışi çok daha kolay olacaktır şimdiden teşekkürler.
merhaba ahmet bey fiilen oturdugum evi satmak uzereyim.alici bankadan 100bin civari kredi cekiyor ve bu fiyata satiyorum.fakat benim tapumda 63 bin satis bedeli yaziyor ( alirken 95 bine aldim) sorum su; satacagim fiyatla tapuda yazan fiyat farki baya yuksek.aradaki bu fiyat farki icin vergi edeyecekmiyim? (alirken tapu masrafi dusuk olsun diye aldigim fiyatin tapuda yazmamasi bana vergi odetmek zorundami kalacak) cvp icin tesekkurler
Merhaba, Bundan 1.5 ay önce konut projesinden ev aldım. Konut satış Vaadi Önsözleşmesi yapıldı. Bu sözleşmede cayma hakkı başlığı bulunmuyor (bilerek silinmiş).Belli miktar peşinat verdim ve gerisi banka kredisi olacak . Ayrıca noter onayı yapılmadı. İnşaaat firması bir banka ile anlaştı ve söz verdikleri faiz oranından yüksek bir oran verip noter onayı yapmak istediler. Noter onay ön sözleşmesi daha önce imzaladığım önsözleşmeden farklı(cayma hakkı bulunuyor) . Bu oran benim için yüksek ve ödeyebileceğim miktarlar değil .Bu sözleşmeden cayıp peşinatımı geri alabilir miyim ?
Site için de 275000 e gebze de bir ev bulduk anlaştık ama bugün kredi işlemleri yaparken kat irtifaki olduğunu gördük tapuda. Herkes bir şey diyor . Çok kısıtlı zaman var . Almak mantıklı mi. Kira bedeli 1000 lira bir ev.
Arsa karşılığı verdikleri daire harici yıkılacak olan ruhsatlı evin ayreten enkaz parası alabikirmiyiz alabilirsek nasıl alabiliriz saygilar
Merhaba 40 bin lira para ile kucukte olsa bir ev almak istiyoruz yada arsa yatirim amacli gerisi krediyle nereden ve ne almaliyiz tesekkurederiz
merhaba, ev alımı yapmak içi dogru zaman mıdır? artik uygun diye ettigimiz fiyatta bir ev bulduk almak istiyoruz ancak cevremizde ki muteahhit arkadaslarimiz dogru zaman degil ev almayin seklinde konusmalar yapiyor. zaten evin yarisindan cogu ayni kira bedelinin biraz ustunde kredi odememe gidecek. kirada oturur gibi dusunerek alim yapacagim. sizce ev fiyatlarinin dusmesi soz konusumudur? tesekkur ederim