İş arıyorum yardımcı olursanız memnun olurum
Sadece aradığım iyi ve daimi bir iş geleceğe güvenle bakmak istiyorum Ali bey'e buradan iletebilirseniz gerçekten minnettar kalırım size saygılar...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sadece aradığım iyi ve daimi bir iş geleceğe güvenle bakmak istiyorum Ali bey'e buradan iletebilirseniz gerçekten minnettar kalırım size saygılar...
İyi günler tebernüş bey krediyle aldıgım ev ilk sene dask yaptım yani gecen sene bu sene yapmasam bi sıkıntı olurmu dask yapmak zorunlumudur ?
Ankara susyz belörende imar plani hazirlaniyor. Bu pkanda hangi paselin avm, hangisinin okul olacagi falan belirlenmis..plan mecluse sunulmak uzere . Ben de belörenden 30 m2lik bir tarla alsam. Ilerde muteahhit oraya gelince benimle de anlasmaya calisir mi? Yoksa benim tarla metrajim dusuk okdugu icin diger hissedarlarla anlasip beni gozarde mi eder? Yapacagi binada benim sahip oldugum m2 dusuk oldgindan oturu muteahhite bir faydasi olnaz ve bu yuzden muteahhit benim arsami satin almaz mi?
Merhaba tebernus bey 2015 yılında aldığımız daireyi 2017 yılında satıp daha büyük bir daire aldık Aradaki farkdan doğan değer artış kazancı ile ilgili vergilendirme beyanını ne zaman vermemiz gerekiyor.ve bu konu ile ilgili ne yapmamız gerekiyor.bilgilendirirseniz çok sevinirim.şimdiden vereceginiz bilgiler için çok tesekkirler
Merhaba.2015 yılının kasım ayında yani yaklaşık 2 sene önce İstanbul Altınşehir deki 582 metrekare arsamizi katkarsiligi müteahhit e verdik.ama sözleşme ye inşaat süresi ruhsat çıktıktan sonra 15 ay olarak belirledik. Ruhsat öncesi için herhangi bir süre belirlemesi yapmadık.muteahhit sözleşme deki bu açıktan faydalanarak yaklaşık 2 yıldır ruhsatı çıkarmadı.bu adamdan nasıl kurtuluruz
Merhaba Çerkezköy velikoyde cadde üzerinde 500 TL kiraya verilebilecek bir daire var daire sıfır 115 bin hızlı tren bir değer katar mı velikoyde yatırım olarak almamız mantıklı mı bize kazandirirmi
merhaba, üç blok bir site içerisnde toplam arsası 3728 m2 olan ve 54 daire 15 işyerinden oluşan 2017 rayiç bedeli 387.94 tl olan şu an fiziki olarak 60m2 zemin 60m2 bodrumu olan iş yerimin kat irtifak tapusunda 20/3728 hisse paylı yazılı olan yerimin benim payıma düşen arsa payım nedir.iyi günler diler cevabınız için şimdiden teşekkür ederim
Merhaba, blok nizam üç parsel yan yanayız bitişiğimizdeki parselle birleşip onun yanındaki parselden ayırmak istiyoruz .Tevhidte bir sorun yok fakat ayırma talebimizden nasıl bir sonuç çıkar acaba bu gibi taleplerde çıkan sonuçlar genellikle nedir?Teşekkürler iyi çalışmalar..
iyi günler.kira beyannamesi vereceğim; giderlerim olduğu için gerçek götürü yöntemini seçeceğim.bununla ilgili; 1. Amortisman indirimi alır mıyım alırsam ne kadar alırım :( evin yaşı 30) 2. Amortisman indiriminde evin bedelinin % 2 si gider olarak yansıtılıyor değil mi? evi 2008 yılında 110 bin tl ye aldım.fakat tapuda 35500 tl yazıyor.amortisman indirimi hangi fiyattan hesaplanacak? yoksa bunların dışında evin güncel değeri üzerinden mi hesaplanacak? yanıtlarsanız sevinirim.teşekkürler
Merhaba Tebernüs abi sence nasil yapsan daha karli olur. 4 sene sonra elime gecen 300000 ? parayi kar payina yatiripta oradan gelen parayla 3 sene icinde dairemin borcunu kapatmak mi yoksa direk 300000 ? arsalara yatirmak mi. Yaklasik su an 110000 ? borcum var onu hemen bitirip temelli dönmek istiyom.