binamızın yanına kazılan temel
merhaba kadir bey , binamız bitişik nizamda olan bir binadır ve 1 yıllıktır. şimdi yanımıza yeni bir bina yapılıyor inşaat yapılırken cok sallandık ve binamız yan binadan 2 cm kadar ayrılmış yeni yapılan inşatın müteahhitine söyledik normal dedi ben yapmam dedi, şimdi bunu biz belediyeden şikayet edebilirmiyiz yada nasıl bir yol izlemeliyiz , şimdiden cok tesekkurler
