TERRACE MİX PROJESİ

Soru

merhaba iyi çalışmalar, inanlar inşaattan TERRACE MİX PROJESİ nden 2-1 114 m2 bir daire aldik 208.000.-TL ancak henüz belediyeler arası anlaşmazlıktan dolayı nisan ayından beri inşaat başlamadı,ne durumda acaba bu bölgede inşaatların durumu bilgi verirmisiniz tşr.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2012 | 16:52 SELÇUK ÇİLEK 795 Kişi okudu

yatırım

Soru

tebernüş bey merhaba.öncelikle verdiğiniz değerli bilgiler için teşekkürler...istanbulda yaşıyorum ve kendi evimde oturuyorum..iki yaşına yeni girmiş melek olğlum için yaklaşık 120000tl nakit biriktirdim...şuanda hazine bonosunda bir kısmıda altın...oğluma ev arayışına dükkan tarla hangisi en iyi getiri diye araştırıyorum..açıkçası arnavutkö sultançiftliği haraççı ya baktım fiaytları çok şirimişler gibi geldi sultangaziye baktım 120metrekare bir arsaya taksı 0.7 200000tl istiyorlar...ev alacak oldum avrupa konutları atakent 3 e baktım 1+1 kira çarpanı 250 yi geçiyor...birde ev almak istiyordum şu sebeple vazgeçiyorum birincisi istanbul depremi ikincisi istanbul site doldu ve hep siz söylüyorsunuz iyi site yönetimi bu 10 yada 20 yılda belli olacak...örneğin halkalı atakentte 2008 yılında 84 metrekare abiem daire aldık 100000tl ye şuanada 160000tl yapıyor bu parayı bankada hazine bonosu olark veriyordu... söylicem siz değerli bilgilerinize melek oğlum için nasıl bir yatırım ön görürsünüz...verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim...haddimi aşmak istemem sizin kadar bilgili değilim bu konuda o yüzden düşüncelrimi paylaştım....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ağustos 2012 | 05:52 toprak olcay 795 Kişi okudu

Tayakadın'daki 3 dönüm arsa ne zaman satılır?

Soru

Tebernüş bey öncelikle çalışmalarınızda başarılar dilerim. Ben size daha evvelde yazmıştım. Bana beklememiz konusunda bilgi vermiştiniz. Tayakadında 3 dönüm bir yerimiz var. Bu kuzey bölgelerdeki gelişmelerin yansıması daha çok uzun süre alırmı. Orta ve uzun vadede bekletellimmi yada elden çıkartalımmı. Bilgilerinizi bizimle paylaşırmısınız. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Haziran 2012 | 17:35 Yüksel KUŞYAR 796 Kişi okudu

dumankaya ikon`da 78 mertekare 337 bin TL

Soru

Selamlar tebernüş bey.Ben dumankaya ikon ataşehir projesinden ev almak istiyorum. Beğendiğim daire( aslında beğendiğim demek biraz saçma çünkü dumankaya maalesef örnek daire sergilemiyor) 2+1, brüt 78 m2, 337000 TL. 25. kat ve konumu fena değil( ama deniz manzaralıda değil)Bana göre m2 fiyatı uygun ama brüt 78 m2, 2+1 için çok küçük değil mi. Birde ben bu daireyi yatırım amaçlı düşünüyorum, kiraya vermem kolay olur mu sizce? Şimdiden tşk ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2012 | 12:13 edip hatipoğlu 796 Kişi okudu

Merhaba Tebernus bey, Gogus yapi Trend fulya da evler satisa cikt

Soru

Merhaba Tebernus bey, Gogus yapi Trend fulya da evler satisa ciktigini duydum. 1+1 60 m2 475TL fiyati oldugunu soylediler. m2 olarak 8000tl, projenin konumunu ve diger ozelliklerini goz onune alirsak nasil degerlendirirsiniz? Yatirim amacli dusunuyorum. Prim potansiyeline merkezi konumundan dolayi guveniyorum. Yalniz firma henuz projeleriyle kendini ispatlamis degil. O yuzden biraz temkinliym. Marka olmus firmalarin projelerini beklemek (Agaoglu-Ayazaga(lansmani yapilmamis olan), Varyap-calik-Atasehir...) daha mi dogru olur. Tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2011 | 23:46 mert eren 795 Kişi okudu

Jil Pardo ya basın exspress yoluyla ilgili cevabımdır: evet at

Soru

Jil Pardo ya basın exspress yoluyla ilgili cevabımdır evet ataköy sahilden başlayarak basın express yolunu takip eden bir kanal projesi var, namı diğer kanal istanbul projesi. fakat çıkışı direk başakşehir üzerinden ağaçlı olacak. haliçle bağlantısı ise alibey barajı ve alibey deresini takiben yapılabilir. projenin başlaması için öncelikle hazinenin kendi arajilerini fazlasıyla ele geçirmesi gerekiyor. bunun ilk girişimlerini ataköy sahilinde, isonun yenibosnadaki arazisinde gördük. ve yine yenibosnadaki ayamama deresinin yatağının değiştirilerek çeşitli arazileri kamulaştırma çalışmalarıyla birlikte geniş bir rant alan yaratılmaya çalışılıyor. bu hat boyunca bu taşlar bir bir yerine oturmadıkça proje başlamayacak ve tabi yeri de açıklanmayacak...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2011 | 23:50 özgür kaya 796 Kişi okudu

iyi çalışmalar tebernüş bey.tepekentte sev estondan villa al

Soru

iyi çalışmalar tebernüş bey.tepekentte sev estondan villa aldık ve cok memnunuz.harika bir yer ve proje.ilkogretiminden anadolu lisesine universitesine sosyal tesis ve alışverş merkezine kadar her turlu ihtiyac mevcut. gelen dostlarımız da tepekente hayran kaldılar.fiatıta cok uygun.1 donum havuzlu 190m dubleks villa.290000 usd.ancak bolgede az sayıda kalmıs 2 donum arsalar mevcut.fiatlarda 150000 ile 200000 arası.diğer bu arsalara komşu bos arsaların sahipleride yanılmıyorsam morris sadioğlu tatlıcı ailesi ve bunlar gibi birkac kişi daha.bu arsalara yatırım yapılabilirmi?yardımlarınız için tesekkur eder başarılarınızın devamını dilerimçsaygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ekim 2011 | 21:22 nihat bal 796 Kişi okudu

Merhaba,Bu platformda My world Europe projesi satışa çıktığ

Soru

Merhaba,Bu platformda My world Europe projesi satışa çıktığında projeyi övdünüz hatta yakın tanıdıklarınıza projeyi şiddetle tavsiye ettiğinizi söylediniz. Bunlara ek olarak kendinizin de o projeden satışa çıktığı zaman bir villa düşünebileceğinizi söylediniz. Bildiğiniz gibi villalar satışa daha sonra çıkmıştı. Bunların hepsi kayıtlarda var. Şu anda örnek dairenin tamamlanmasıyla bazı haklı eleştiriler yapılmakta. Sizin bu haklı eleştirilere karşı yaptığınız tek şey hala Ağaoğlunu övmek , Ağaoğlunun en iyisini yapacapını söylemek , ve birde bazı eleştirilere karşı sürekli peki demek. ''Peki'' Peki ama siz bu projeyi fazlasıyla överken , kaçırılmaz fırsat diye nitelerken, tanıdıklarınıza şiddetle tavsiye ettiğinizi söylerken de onların sordukları sorulara ''Peki'' diyerek mi cevap veriyordunuz. Bu kadar arkasında durduğunuz bir projenin hatta benim bu platformu takip ettiğinden beri hakkında tek bir negatif yorum yapmadığınız sürekli olarak övdüğünüz Ağaoğlu grubunun bu projeyle ile ilgili olarak geldiği noktada yapılan eleştirilere vermeniz gereken cevap '' Peki '' mi? Ali Beye bu eleştirileri ilettiniz mi? onunla belli aralıklarla görüşme fırsatı bulduğunuza göre bunu yapmak zor olmamalı. 3100 konutu olan bir projeden bahsediyoruz. Müşteri tevazu göstermiş projeye ,ilk etaplarda çok yoğun bir satış grafiğini yakalamış Ağaoğlu burada. Ali Beyin kendisi reklamlara çıkmış ben yapacağım olacak demiş. Herkes kaliteli evlerde oturmayı hak ediyor demiş. Yani bir nevi kendi inanırlığını ve saygınlığını koymuş bu projeye öyle değil mi?Sizin bu eleştirileri ve şikayetleri Ali Beyin kendisine bizzat iletmeniz ve ondan gelecek cevabı burada paylaşmanız daha doğru olmaz mı? Ali Bey in bizzat kendi inandırıcılığını koyduğu kendisinin reklamına çıktığı bu proje için Ali Beye yapacağınız en büyük iyilik bu olur bence. Bu sizin için de yapılması tutarlı ve etik bir davranış çünkü gerek bu proje hakkında ilk çıktığı anda övgü dolu sözler sart etmeniz gerekse yıllardır Ağaoğlu grubu hakkında en ufak bir nagatif görüş belirtmemeniz sebebiyle ortada eleştiriller dönüyorsa bunu Ali Beyle paylaşmanız ve alacağınız cevapları burada yayınlamanız gerekir diye düşünüyorum. Bizde yıllardır sizin söylediğiniz Ali Bey için önemli olan müşteri memnuniyetidir , bir sorun çıkarsa Ağaoğlu grubu süratle müdahale eder ve sorunu çözer söylemlerinin doğru olup olmadığını görmüş oluruz böylelikle ki bu söylemleri zaten yıllardır Ali Bey bizzat söylüyor röportajlarında ve televizyon programlarında. Bu proje Ağaoğlunun şu ana kadar ki yaptığı en büyük projelerden biri. Bu projede yanlış giden bir şeyler varsa Ali Bey in bizzat devreye girerek hızlı bir şekilde sorunları çözmesi gerektiğini düşünüyorum. Çünkü kendisi bizzat reklamlara çıktı ve kaliteyle ilgili bir takım sözler sarf etti bu projeyle ilgili olarak. İnsanlarda Ali Beye çok güvendikleri için gönül rahatlığıyla alım yaptılar. teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2011 | 09:13 enver koçak 796 Kişi okudu

merhabalar sayenızde dogru yatırımlar yapmaya calısıyoruz co

Soru

merhabalar sayenızde dogru yatırımlar yapmaya calısıyoruz cok tskler...mall of ıstanbul yatırımımdan sonra kartal bolgesınde ofıs almak ıstıroyun ama bolge hakkında projeler hakkında bılgım yok o bolgede ofıs projesı dusunuluyomu hangı projelerı takıp etmemızı onerırsınız sımdıden tskler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2011 | 19:37 kerem korkmaz 795 Kişi okudu

İyi geceler Tebernus Bey! Hasdal kışlası kalkıp,residence pr

Soru

İyi geceler Tebernus Bey! Hasdal kışlası kalkıp,residence projesi yapılacak diye bir duyum aldım,ayrıca Göktürk ten 3. Köprü yolu ve Sarıyer e tünel çalısmaları başlamış .bu konularla ilgili bilginiz varmi? Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2011 | 23:43 Serkan erdem 795 Kişi okudu