Alınan karara itiraz etmek istiyorum.
24-09-2017 tarihinde sitemizde yapılan toplantıda çoğunluğu yabancı olan kişiler anlaşarak kendi aralarından bir kişiyiyi seçip kararlar alıyorlar.Bende bu kararları ve gelir ve gideri görmek istiyorum.Ancak yönetimde olmam gerektiğini söylüyorlar.Yönetime girmek istiyorum, onuda kabul etmiyorlar.Son yapılan toplantıda sitemize yeni gelen ve kiracı olan birini seçtiler.Ben 4 senedir burada ev sahibiyim ve yönetime giremiyorum ve inceleyemiyorum.4 senedeir aynı uyruktan olan kişiler yönetimde ve aynı zamanda aynı aileden iki kişi,baba ve oğlu yönetimde.Böyle bir durumda sağlıklı bir denetleme olamayacağını düşünüyorum.Bu durumda ne yapabilirim.Saygılarımla.
