Emlak Gelir Vergisi
Sayin Ahmet Bey, 2002 yilindan bu yana sahibi oldugum Besiktas,Etiler semtindeki dairem8 kiraya verdigim icin gelir vergisini duzenli odemekteyim her srene.10 senedir yurtdisinda kirada oturuyorum.Turkiye deki kira getirimden daha fazlasini odemekteyim yurtdisi ikametimde.Sukru Kizilot Bey in bir gazete haberinde yurtdisinda kirada oturan TC vatandasi gayrimenkul sahiplerininde gelir vergisinden muaf olduklarini ogrenip bunu gelir vergisi odedigim kuruma sormustum.Fakat boyle bir sey olmadigi yanitini almistim.Bu konuda beni bilgilendirmenizi rica ediyorum.Tesekkur ederim.
