5.senede Daire için Kira Arttırımı
Merhaba; Dairemi kiraya verdim.Bu sene 4.sene . Kira emsallerine göre çok düşük kaldı. 4.sene bitiminde 5.sene de kirayı emsallerine yakın bir seviyeye çekmek istiyorum.Bu durumda ne yapmam gerek. Böyle bir hakkım var mı?
