Iskan iptali ve hisse devri
Kaçak çtıkatı var yıkım kararı var (2009 ) dan katırtıfaıkı bozulup hisse Değişikliği yapıldı . Kat Mülkiyeti tapusu alındı hala kaçak çatı var .iskan iptali için dava açılabilirmi
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Kaçak çtıkatı var yıkım kararı var (2009 ) dan katırtıfaıkı bozulup hisse Değişikliği yapıldı . Kat Mülkiyeti tapusu alındı hala kaçak çatı var .iskan iptali için dava açılabilirmi
8179 pafdada kayitli 300 m2 lik arsamizin imar durumu veya satis degeri ile ilgili bilgi verebilirmisiniz?tesekkurler.
kiracım 4 aydır kira borcu ve yakıt aidat tutarlarını ödemiyor, noterden ihtar çektim 30 gün süre verildi kendisine bu sürede de ödeme yapmadı, şimdi icra davası açmak istiyorum. Avukat tutmadan kendim icra takibi yaptırabilirmiyim. kira bedeli 275 tl, bundan dolayı fazla masraf yapmadan halletmeyi istiyorum.
Merhaba, yaklasik 1 hafta kadar once icerenköy'deki evim hakkinda bilgi rica etmistim. Bir isyeri ile takas soz konusu. Is yeri Maltepe'de Bagdat caddesindeki lunaparkin karsi sokaginda. 6 senelik iskanli binada. giris katinda. 65m2 ve yeni tadilati yapilmis kiracinin istekleri dogrultusunda. Kiraci ISKI. odeme noktasi olacak. sozlesme baslamis ve ilk kira yatmis. kira aylik 1875 TL brut. benim evde icerenkoyde ters dubleks 3+1 130m2 ve 3 yasinda bina. 235bin tl de anlastik. isyeride 350bin tl. kalan miktari odeyecegim sizce mantikli bir takas mi? tesekkurler
Sayın Kadir bey, dört ortaklı bir iş hanında muhtelif büyüklükte bürolar ve 2 adet dükkan var.Şimdi ortaklardan biri izale-i şüyu davası açarak iş hanının satışını istiyor.1.sorum kat mülkiyeti olan bir yerde bu dava açılabilinirmi.2.sorum davayı açan ortak mevcut dükkanlardan birinde olan hissesini 10 sene önce diğer bir ortağa sattı. Şimdi bu dükkan içinde arsa payından izale-i şuyu dava açacağını söylüyor.Böyle bir hakkı varmıdır.
Kadir bey selamlar benim size sormak istediğim sorum kooperatiften kat irtifak tapulu dairem var kooparatifimiz halen devam ediyor. tapularımızın kat mülkiyetine değiştirebilmemiz için üyelerden aidatlar toplandı.fakat 3 üye arkadaşımız aidatlarını ödemiyor kooparatif başkanıda adlarına çıkan kat irtifak tapularını teslim etmedi.fakat bu üyeler borçlarını ödemediğinden bizde mağdur oluyoruz kooparatifin borcu yüzünden kat mülkiyet tapularımızı alamıyoruz. şimdi burda sormak istediğim borçlarını ödemeyen bu üyelerin evlerinı kooperatif satabilirmi teşekkür ederim.
5katlı katlarda tek daire olan binamız bir müteahhit ile anlaşılarak kentsel dönüşüm kapsamımda ortaklaşılarak yıkılma kararı kat sahiplerine alındı.Toprak sahibide olan annem giriş katında oturmaktadır tapu dairesinden alınan bilgide arsa payı 60m2 diğerlerinin 30m2 görünmektedir .müteahit arsa payının bir önemi olmadıgını artık yeni yasalar gereğim herkesin eşit paylara sahip oldugu söyledi için itiraz edemediğimiz planda giriş dairesi 70m2(95 m2 olacağını sözlü beyan etti)digerleri ise 130 m2 görülmektedir.eger herkes eşitse neden en küçük daireyi alıp herkez ıle eşit parayı vermekteyiz .Bu dogrumudur ,hukukı danışmanlık alabileceğim bir kanala yönlendirir ve bildiklerinizi bizimle paylaşırsanız minnettar olurum.
Bir inşaat şirketi ile ev alımı için anlaşma yapmak üzereyiz. Evin ince işleri başlamak üzere inşaat devam etmekte.Şu an için bir miktar peşin vereceğiz. Kalanı anahtar tesliminde kredi yoluyla olacak. Ben sözleşme istedim şirkette olur dedi ancak içeriğinde neler geçmesi gerektiği hakkında bilgim yok ayrıca verdiğim para için isterseniz bono ya da çek gibi bişeyden bahsetti arkasına kırdırılamaz falan yazarım gibi şeyler söyledi.Para konusunda sözleşmede ne gibi bir içerik bağlayıcı olur ve işin teslimat süresi ile ilgili ne yazdırmam gerek.Kısacası içerik nasıl olmalı böyle bir alım durumunda. Saygılarımla ...
Hayırlı günler tebernus bey ben 25 yaşımda k.maraşlı ist. Da bi memurum sizden bilgi almak istedigim konu venedik sarayları hakkında şuan 1+1 daire 419 bin e mezarlık tarafına bakan bi daire teslimat 2 ay sonraya bu daireyi yatırım amaçlı almayı düşünüyorum tavsiyeniZ nedir böyle bi yatırım üzer mi azda olsa güldürür mü Tavsiyeniz için şimdiden tşk ederimİyi
Tebernüş hocam öncelikle yardımlarınız için teşekkür ederim. Benim 2 farklı sorum olacak birincisi; Bir yakınım ve eşi 1 ay önce bir ev kiraladılar ve noterde 1 yıllık kira sözleşmesi yaptılar.Fakat bu yakınımın iş yeri istanbulun uzak bir ilçesine taşındı dolayısıyla işe gidip gelmekte zorluk çekiyor. Kira sözleşmesini bu nedenden dolayı fesh edebilirlermi sözleşme 1 yıllık olduğu için ev sahibi bir hak iddia edebilirmi tazminat vs talep edebilir mi ? Bu gibi durumlarda kira sözleşmesini belirsiz süreli mi yapmak lazım ? Diğer sorum; Tebernüş bey eşimle birlikte ev alma hazırlığı içerisindeyiz yaklaşık 1-2 aydır araştırma yapıyorum.Bir inşaat şirketinin dairelerini inceliyorum fakat ilgili inşaat şirketinin internette haklarında olumsuz şeyler yazıyor kart irtifaklı dairenin kaçak olduğu ve insanların mağdur edildiği yazıyor. Kat irtifaklı tapuya sahip daire nasıl kaçak olur ayrıca banka bu daireye nasıl kredi çıkarıyor merak ediyorum. Bu tip sorunlar yaşamamak için ne yapmamız gerekir yol gösterirseniz memnun olurum. Saygılarımla