Tebernüş bey öncelikle bu alanda bir kamuoyu oluşturduğunuz

Soru

Tebernüş bey öncelikle bu alanda bir kamuoyu oluşturduğunuz için çok teşekkür ediyorum. Ben Ukra City G Blok 519 numaralı 1+1 63 m2 daireyi satın almak için anlaşma imzaladım. Aldığım dönemde bana daire fiyatını peşin almam durumunda liste fiyatı üzerinden indirim yapılarak 83.000.TL kredi ile almam durumunda ise 92.500.TL denildi. Daireyi aldığım dönemde %25 peşinatların şirket bünyesinde 12 eşit taksit halinde ödenebiliyordu. Ayrıca Ukra 5 yıllık kredi için %0.70 faiz oranını taahhüt etti. Bende gayet uygun bulduğum bu koşularla daire almaya karar verdim. Ben %25 in bir kısmı peşin kalan kısmı taksitle ödüyorum. Benden kaynaklanmayan nedenlerle bankadan kredi çekilemedi ve 3 hafta önce benden kredi için evraklar istendi. Dairenin %25kısmı taksitler halinde ödendiği için kredi çıkmadığını, ödendikten sonra tekrar değerlendirileceği söylendi. Bende bunun üzerine ödeyebileceği sözleşmemde senetlerin tarihinden önce ödendiğine faiz indirimi yapılabileceği yazdığını bu nedenle indirim yapılmasını talep ettim. Telefonda indirim yapılamayacağını satış ofisine gelerek bu konuda bilgi alabileceğim tarafıma söylendi. Pazar günü satış ofisine gittiğimde Muhasebe müdürü ile görüştük. Görüşmemizde sözleşmede yazılı madde gereğince indirim yapılmasını gerektiğini, en azından şirket yetkililerini bu durum hakkında görüşülmesini, daha önceki çalışanlar ile böyle bir konuşmanın aramızda geçtiğini kendisine söyledim. Çalışan hanım, kendisinin muhasebe müdür olduğunu, şirket yetkilileri ile görüşmesine gerek duymadığını, daha önceki konuşulanların kendisini ile ilgi olmadığını yakışmayan bir tavırla söyledi. Ben Ukra gibi kurumsal şirkette böyle tavırlı çalışanı açıkça kendimce yakıştıramadım. Şirketten ve çalışanlardan beklediğim sözleşmeye bağlı kalınmasıdır. Pazartesi bana durum ile ilgili olarak geri dönüş yapılacaktı haber yok. Bu durumun şirket yetkililerine aktarılmasını sizden talep ediyorum. Ayrıca bu şartlar sizce nasıl prim yapar mı? Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2011 | 22:43 Şeref Şeref 736 Kişi okudu

Selamlar,Helenium twins projesinde 1+1 A blok dogu yonunde 70 met

Soru

Selamlar,Helenium twins projesinde 1+1 A blok dogu yonunde 70 metrekare icin 240.000 TLlik bir fiyat aldim. Yatırım amaclı dusunuyorum.Proje subatta teslim olacak deniliyor, daha once de aralik denmis ama ertelenmis. Uzun vadeli dusunulurse iyi bir yatirim olarak adlandirilabilinir mi? Fiyat biraz yuksek gorundu gozume sizin fikrinizi almak istedim.Simdiden Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2011 | 12:43 ahmet erkasap 736 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey;temmuz ortalarında osmanlı inşaatın be

Soru

Merhaba Tebernüş bey;temmuz ortalarında osmanlı inşaatın beylife 1 projesinden daire aldım.aldığım aydan itibaren dün gitme fırsatım oldu.inşaat çok ağır ilerliyor gibi geldi.söz verilen temmuz 2012 ye nasıl yetiştirilecek merak ediyorum.Aynı anda diyanet sen ve beylikevler projeside yavaş ilerliyor.Ne zaman sorsam beylife projeninin m bloğunun harfiyatı alınıyor deniliyor.Kiracıyım şuan ve hesaplarımı yeni eve göre yaptım bilgi verebilirseniz memnun olacam.İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2011 | 12:53 Nihat ÇETİN 736 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey nasılsınız?benim sorum fuzul yapının

Soru

merhaba tebernüş bey nasılsınız?benim sorum fuzul yapının başakşehir onurkent içinde yeni başlıyacağı kent ariva ile ilgili.2 sene sonra teslim otopark,yüzme havuzu,güvenlikli olan sitede 156 m2 315000 tl. nasıl fiyattır. lokasyon yatırım ve proje açısından değerlendirir misiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2011 | 11:00 fatih AKBULUT 736 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş BeyBu hafta Zekeriyaköy bölgesini gezdim. B

Soru

Merhaba Tebernüş BeyBu hafta Zekeriyaköy bölgesini gezdim. Bütçem 350-400bin TL arası. O civarda oturulabilecek bahçeli ev projesi arıyorum. Toplu ulaşıma yakın olması önemli. Basın Yayın Sitesi, Arıköy, Uskumruköy Arıköy projelerini gördüm. Hangi bölge oturmak için sizce iyidir. Görüş ve tavsiye edebileceğiniz bölge veya proje olursa çok yardımcı olacaksınız. Saygılarımı sunarım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2011 | 14:11 Mehmet Muhterem 735 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,şu anda sizinde tavsiyelerini sunduğunuz

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,şu anda sizinde tavsiyelerini sunduğunuz bir projede satış kısmında çalışıyorum,İlerki yıllar için Türkiye de Gayrimenkul ve Gayrimenkul Danışmanlığının gelişme potansiyelinin yüksekliği ve sektörde halihazırda çalışan kişilerin oluşturduğu olumsuz izlenimleri pozitife çevirmek ve bu konuda kendini yetiştirmiş güvenilir insanlara ihtiyacı olduğunu düşündüğüm için,çok güvendiğim bir arkadaşım ile emlak ofisi açma düşüncemiz var.Öncelikle kendi sosyal çevreme yakınlığından,müşteriler ile aynı frekansı tutturabileceğime inandığım,doğduğum ve büyüdüğüm yer olan ve Türkiye'nin tarih boyunca en buyuk potansiyel ve prim olasılığı ve sirkulasyonu bulunan Bagdat Cad. ve cevresinde ofis açmayı dusunuyorum.Bu lokasyonu seçmemin bir sebebide Kadıkoye Ataşehir Çekmeköy Kartal semtlerıne uılaşılabilir uzaklıkta olması.Fakat fikrine saygı duyduğum,sektörden duayen bir kaç tanıdığım kişiye sordugumdada Ataşehir bölgesının genc nufusu ve sırkulasyonundan dolayı benım ıcın daha uygun olabileceği.Özellikle Bagdat Cad ve cevresındekı yapıların eskı ve sahıplerının dolayısı ile yaşlı ve inatcı kişilerden oluşmasından dolayı.Portfoy oluşturmamda zorlayıcı bır sebeb olabılecegını belirttiler.Son olarak sizinde fikirlerinizi duymak isterim.Bu arada bende sizin gibi aynı zamanda borsa ile ilgili ve içindeyim.Gayrımenkule bir yatırımcı gözü ile baktığımdan dolayıda başarılı olabileceğimi düşünüyorum.Bu arada ismimi bir yere not edebilirsiniz.İleride muhtemelen yollarımız kesişebilir)iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2011 | 16:54 CEM BOTASUN 736 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş BeyYaklaşık 1 yıldır Ispartakule 21. YY ev

Soru

Merhaba Tebernüş BeyYaklaşık 1 yıldır Ispartakule 21. YY evlerinde oturuyorum, kirası ucuz, site güvenlikli sosyal tesisli. ancak site yönetimi çok başarısız. ne sosyal tesisi yönetebiliyor ne güvenliği sağlayabiliyor. birileri arabamıza vurdu kör nokta dediler, birilerinin evine hırsız girdi, hiç ses çıkarmadılar, üstelik sosyal tesisler pis ve bakımsız, duş almadan havuza girenler mi dersiniz, saunadan çıkıp havuza atlayanlar mı dersiniz herşeye göz yumuyorlar. o yüzden evimi değişmeye karar verdim ve bitmek üzere olan avrupa konutları Ispartakule 1'e gittim. yüksek blokların duvarlarını boyuyorlar ama nasıl bir renk yosun mu yoksa asker yeşili mi anlamadım ama çok çirkin bir renk. fiyatlar da internet sitesindeki fiyatlarla aynı ve kuruş indirim yapmıyorlar. oysa o duvarları o renge boyanacağını baştan bilseler belki de hiçkimse oradan ev almazdı, zaten sitenin önüne bir market açtılar, etrafını park alanı yaptılar, o park alanları projede yeşil alan olarak gözüküyor. üstelik de oradan ev alanları uyarıyorum, site nerdeyse bitti, ama market ve açılacak dükkanlar çok çirkin oldu. Resimlere hiç benzemiyor, isteseniz bir gün gelin bakın. zaten her taraf beton nereye peyzaj yapacaklar merak ediyorum.Tebernüş Bey size şunu sormak istiyorum kiraların bu kadar düşük olduğu bir dönemde (700-800 arası) sizce dünyanın borcunun altına girip ev almak makul mu? ayrıca bu ödemeye konut kredisi verilir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2011 | 19:44 Muhterem İzler 736 Kişi okudu

iyi gunler tebernüş bey yazılarınızı okuyorum ama bazen ned

Soru

iyi gunler tebernüş bey yazılarınızı okuyorum ama bazen nedense bir çok şeyi yuvarlayıp geçiştiriyorsunuz beylikdüzü ve esenyurt altyapısı mesela istanbulun en saglam zeminleri olan pendik beykoz gibi yerlerinde bile 10 kat ustu bina bulmak zor iken zemini 1.dereceden deprem bolgesi ve depremden daha tehlikelisi heyelan bolgesi olan yerlere boyle yuksek katlı zemine cok fazla agırlık yapan binalara nasıl izin veriyorlar anlamıyorum ama size sorulan sorulardada siz nedense gecistiriyorsunuz belki sirket patronları oyle istiyordur.crown towers ın yapıldıgı yerin yaklası 10 metre onunden dere geciyor kimseyi niye uyarmıyorsunuz dere yataklarının oldugu yerler imara acılmaz hadi acıldı burdan ev alınmaz die? beklentiniz nelerdir soyleyin bilelim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 14:38 can kömürcü 735 Kişi okudu

siliri beyciler köyünde 7500m tarla asfalta 500 met yol yok im

Soru

siliri beyciler köyünde 7500m tarla asfalta 500 met yol yok imar yok silivri merkeze28 km çerkezköy gişelere 5 km çerkezköye 17km bir tarla buralara 110 120 000 verilip yatırım yapılırmı yoksa daha küçük mt merkezlermi tercih edilmeli bu bölgenin gelişme lokasyonu nasıldır iyiçalışmalar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2010 | 21:06 muzaffer öz 735 Kişi okudu