merhaba tebernüş bey! yenibosna ikebana evlerinden iki ay önce
merhaba tebernüş bey! yenibosna ikebana evlerinden iki ay önce daire bakmıştım almak üzereyken oturanlar müteahit firmanın işi yarım bıraktığını söylediler. beni sakın almayın diye vazgeçirdiler. Bugün yine gittim müteahit firma hızlı bir şekilde çalışıyorlardı. iki ay önce almadığım daire yüzde 20 pirim yapmış.163metrekare net 138 ...365 bin iken 435 istiyorlar.daha sonra atakent 2 Avrupa konutlarına gittim. 135 m.kare brüt 450 bin TL istiyorlar .Bana ikebana evlerinin konstepti daha güzel geldi alsam zarar edermiyim.bunu tercih etmemim sebebi az katlı oluşu, bahçesinin genişliği, düşük aidat , daire başı 3 araba düşüyor. ilginizden dolayı teşekkürler.
