iyi gunler tebernüş bey yazılarınızı okuyorum ama bazen ned
iyi gunler tebernüş bey yazılarınızı okuyorum ama bazen nedense bir çok şeyi yuvarlayıp geçiştiriyorsunuz beylikdüzü ve esenyurt altyapısı mesela istanbulun en saglam zeminleri olan pendik beykoz gibi yerlerinde bile 10 kat ustu bina bulmak zor iken zemini 1.dereceden deprem bolgesi ve depremden daha tehlikelisi heyelan bolgesi olan yerlere boyle yuksek katlı zemine cok fazla agırlık yapan binalara nasıl izin veriyorlar anlamıyorum ama size sorulan sorulardada siz nedense gecistiriyorsunuz belki sirket patronları oyle istiyordur.crown towers ın yapıldıgı yerin yaklası 10 metre onunden dere geciyor kimseyi niye uyarmıyorsunuz dere yataklarının oldugu yerler imara acılmaz hadi acıldı burdan ev alınmaz die? beklentiniz nelerdir soyleyin bilelim.
