site yönetim başkanı kendine verilen yetkiyi kullanmaması durumunda ne olur?
Nihat bey ,9 blok 90 daireden oluşan bir sitede 76 imza ile site başkanına kooperatif hakkında dava açma yetkisi verildi. Fakat site başkanı bu yetkisini kişisel düşünceleri doğrultusunda açılamada yapmadan kullanmamıştır.Bir sonraki yönetim seçiminde kapalı oylama ,açık tasnif ile seçim yaptırarak tekrar site yönetimi başkanı olmuştur. Yeni oluşan yönetimde de kooperatif e yönelik mahkeme açma yı site yönetimine oylatarak mahkeme açmama kararı aldırmıştır. Bu durum yasal mıdır? kat maliki olarak ne yapa bilirim ? İlginize şimdiden teşekkür ederim.
