Tebernüş bey ben çatalca-çorlu-kayacaköy-kıyıköy-saray b
Tebernüş bey ben çatalca-çorlu-kayacaköy-kıyıköy-saray bölgesini kastettim kısaca çatalcanın kuzeyinden itibaren batıya doğru hiç bi sorun yok..imar planı çalışmaları için
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernüş bey ben çatalca-çorlu-kayacaköy-kıyıköy-saray bölgesini kastettim kısaca çatalcanın kuzeyinden itibaren batıya doğru hiç bi sorun yok..imar planı çalışmaları için
merhaba tebernüş bey.başakşaehirde bildiğinüz üzere kooperatiflerin yapmış olduğu evler var.bu kooperatiflerden bir tanesi de fuzul groupun yaptığı evler.ve buraların tapuları yok. bizim bir tanıdığımızın evi var. karşı dairesi boşalmış. dublex daire 200 m2 nin üstünde 160 000 civarı.biliyorum tapulu ev alın diyeceksiniz ama imarsız arazi de alınıyor.benim sorum buralara sizin görüşünüze göre tapu verilmeme ihtimali var mı.bu şekilde bu bölgede 5000 civarı konut varmış.veya onurkent hakkında yatırım ve tapu meselesi konusundaki görüşleriniz nelerdir.? şimdiden teşekkürler.
merhaba rüva bölgesinde müstakil ev almayı düşünüyoruz ancak büyük projelerin çoğu halen beklemede. Otekiyandan gazetlerde riva ile olumlu haberler okuyoruz. yapi kredi koray gibi büyük kuruluşların projeleri bu sene başlar mı?teşekkürler
Merhabalar..Gümüşyaka Villakentte (çantaköy-sahil arası sahile 300 mt mesafede) 600 ve 300 m2 lik arsalarım var. Bunların prim yapma şansı çanta lojistik merkezi, silivri havaalanı, ve gümüşyaka marina projeleri gözönüne alındığında nedir? Değerleneceği süre ve kaç katına çıkabileceği hususunda bilginiz var mı ? teşekkür ederim
Sayın Kireçci, Kiptaş`ın modern kentleşmeye sağladığı katkı ve örneklere hiçbir diyeceğim yok. Sadece Sn. Genel Müdürün Bahçeşehir gibi modern kentleşmenin en güzel örneği olan bir bölgeye neden ''allahın dağı'' demesine takıldım. Üstelik bu ''Allah'ın dağı'' dediği bölgedeki Süzer arsalarına 135 milyon dolar gibi bir parayı ödeyen yine Kiptaş. Öte yandan Sn.Genel Müdür Bahçeşehir de konut yapan firmaların fahiş fiyat uyguladıklarından bahsetmiş idi. Bu sebeple Kiptaş`ın Bahçeşehir de inşa edeceği 1000 YTL/m2 birim fiyatlı konutları büyük bir umutla bekliyordum. Ancak bu proje yaklaşık 1 yıldır bekliyor ve sizin yazınızdan anladığım kadarı ile bu fiyat ile konut almamız mümkün olmayacak. Selamlar
Merhaba. Başakşehir güvercintepe bölgesinden ilk evimizi almak için arayışa girdik fakat beğendiğimiz dairelerin iskanı var deniliyor fakat kat mülkiyetli tapusu yok neredeyse çok az var o bölgede. Daire alıp oturanlarda elektrik su doğalgaz açık olduğu için sanırım bu duruma çok takılmıyorlar. 3 milyon tl?lik bir yatırım yapacağız.hukuki süreçler konusunda bize sorun olur ihtimaline karşı bu daireleri alırken neye dikkat etmeliyiz ya da kat mülkiyeti tapusu yok ise almayalım mı ?
merhaba. dededen kalma 3 katlı 4 daireden ibaret tek tapulu evimiz var. tapu dedemizin adına ve 3 katlı betonarme ev olarak tek tapu şeklinde. bu apartmandaki daireleri mirascılar olarak ayrı ayrı daireler şeklinde tapulandırmak istiyoruz. amacımız bu tek tapulu apartmandaki bize düşen evi satabilmek. bu konuda ne yapabilriz.
merhaba, yapı kayı belgesi alınmış ev, parsel sorgulama da tarla olarak görünen yer alınır mı? Nelere dikkat etmek gerekir
Merhaba öncelikle saygılarımı sunarım elinizden geldiği kadar herkese yardımcı oluyorsunuz, biz hiçbir kuruma tescilli olmayan bir arazi için ihya davasi açtık 30 yıldan fazladır üzerinde amatör tarim yapıyoruz arazi boştu ve rastgele çöp atılıyordu mahkeme keşif yaptı 9 tane şahit bulduk, devlet kurumlarından bize ait değildir diye resmi belge aldık, arazinin yanından geçen dere nedeni ile sel tankını tehlikesi vardı, DSİ dereyi ıslah etti tehlike kalktı ve bizimle aynı hizada fabrikalar depolar hatta belediyenin tesisleri var ama yerel mahkeme sel tankını gerekçesi ile davayı reddetti, arazinin son hali ile fotoğraflar çekip yüksek mahkeme başvurduk nerede ise 1 yıl oldu sizce nasıl bir sonuç alırız? Teşekkür ederim.
Selamınaleyküm bizim 108 metrekarelik tek katlı binamız var bu binaya iki kat daha çıkmak istesek ne yapmalıyız yapı kayıt belgemiz de var