Sayın Kireçci,Aileme emekliliklerinde oturabilecekleri daire ar
Sayın Kireçci,Aileme emekliliklerinde oturabilecekleri daire arayışı içerisindeyim.Düşündüğümüz lokasyon Bağdat Caddesi olmakla beraber, binaların eski olması, yeni binalardaki dairelerin ise düşük m2 li ve yüksek fiyaları olması nedeni ile zaman zaman farklı lokasyonlarıda değerlendirmekteyiz.Bu arayış içerisinde Çamlıca Sarı Konaklarda 3+1 180m2(brüt) bir daire gezdim. Bu proje (2003-2004 teslim?)ve lokasyon hakkındaki düşünceleriniz ve sizce tahmini m2 fiyat öngörünüzü öğrenebilirmiyim. Teşekkür ederim
