Merhaba Tebernüş Bey,Öncelikle verdiğiniz cevaplar için teş

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Öncelikle verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. Kiptaş merkez evlerinde 2.etapda 3+1 dairem var.(720.000tl) bu daireyi satıp arsa yatırımı yapmayı düşünüyorum. ne dersiniz? birde arsa için istanbulun hangi bölgesini tavsiye edersiniz (göktürk, kemerburgaz, sarıyer, arnavutköy..)ilginize teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2011 | 08:30 MURAT TOKSÖZ 645 Kişi okudu

Ataköy ve Bakırköydeki Alpar projeleri(Onaltıdokuzda onun) Mi

Soru

Ataköy ve Bakırköydeki Alpar projeleri(Onaltıdokuzda onun) Miami stili. Hiçbir görselliği yok. İstanbulun en güzel yerine yapılacak proje landmark gibi olmalı, her geçtiğinde hayran bırakmalı, yıllar geçsede adından söz ettirmeli. Zorluda pek bir hava yaptı mimarisi değişik dedi ama görüntüsü pek ümit vermiyor İnşallah bittiğinde güzel görüntü verir. Viyanada bir binanın üstüne restaurant yapmışlar bütün Viyananın ilgisini bu ne binası diye çekiyor. Kapısına gidene kadar Sofitel olduğunu bilmiyorsun. Projeler ufak detaylarlada dikkat çekebilir. Bize Norman Fosterlar lazım. Projeleri hiç beğenmedim 6-9000 TLmetrekare arsalara yazık.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2011 | 09:35 seval nurhan değerli 646 Kişi okudu

Merhaba sayin Kiracci..Benim sorunum almayi dusundugum 1+1 dairen

Soru

Merhaba sayin Kiracci..Benim sorunum almayi dusundugum 1+1 dairenin otoparki ile ilgili.Su an Evviva-Ukra-Ntower arasinda karar verme asamasindayim.Ilk kez ev aliyorum ve ilk kez dogal olarak bu tarz bi konut projesinin icinde olmayi planliyorum.Benim 2 adet aracim var.Bir ticari bir binek.Ticari aracim da vw transporter yani binek sayilabilecek bi arac.Bu uc firmanin da gorustugum satis yetkilileri her daireye bir araclik yyer verilecegini bunun sozlesmede de yazdigini 2. arac icin ise eger uygun yer olursa cekebilecegimi ama buna garanti vermeyeceklerini belirttiler.Sizce ne yapmaliyim?Tahmin ettigim kadari ile bu tarz projelerde, akmerkezde ki otoparklar gibi her otopark yerinin ustunde daire numarasi vs yaziyor.Ben sozde degil yazi ile resmi olarak sozlesmede otopark icin 2 arac yer hakki istedigimde ise firmalar kabul etmiyor.Yarin yuzyuze gorusecegim bu firmalarla.Sizin tavsiye edeceginiz bir yontem oneri var midir acaba?Ve hatta yarin eger ki uc firma ile de anlasirsam hangisi 2 aracima da yer saglamayi garanti ederse o firmadan ev almayi planliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2011 | 20:58 Celal Goksel 645 Kişi okudu

sayın Tebernüş bey,henüz bir daire alamadık.Şehir ışıkla

Soru

sayın Tebernüş bey,henüz bir daire alamadık.Şehir ışıkları bütçemize uygun görünüyor ama TG yapı hakkında pek bilgi yok gibi.istanbulda tek projesine rastladım.daha çok kazakistan da inşaatı var zannedersem.Sizin fikriniz nedir bilmek isterim.İlgilenenlere bilgi olsun Nish adalarla ilgileniyorlarsa ceplerine 1.000 TL.koyup gitsinler provizyon alıp ilerde vazgeçerlerse de 30-60 gün arası 1.000 TL.lerini geri alabiliyorlarmış.(biz 1 gün için provizyon almak istemedik).yoksa bizim gibi Pazar günü gezip,Pazartesi sabah ilgili kişiye geleceğimizi söylediğimiz halde gittiklerinde 0 daire satıldı cevabını alabilirler.doğrusu bukadar ilgisizlik çok garibime gitti zamanıma acıdım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2011 | 18:59 Dilek Telli 645 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey, Ocak 2011\'de Kartal Soyak Evreka\'daki 3+1

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Ocak 2011'de Kartal Soyak Evreka'daki 3+1 brüt 99m2(net 78m2) evimi 240.000 TL'ya satarak Teknik Yapı'nın Uprise Elite projesinden Güney-Doğu cephe 7.kat brüt 145m2(net 107m2)daireyi arsa sahibinden tapu ve emlakçı komisyonları dahil 405.000 TL.ya satın aldım. Bu operasyonu yaparken hem kalite olarak hem de m2 olarak daha iyi aynı zamanda da Soyak Evreka'dan daha çok prim yapacak bir daire sahibi olmayı düşündüm. Dairem İshakoğlu ve Ünal Elektronik fabrikalarına bakıyor. Buraya yakın zamanda bir proje olacağını yazılarınızdan duyuyoruz.Bu proje olduktan sonra evimin değeri düşer mi? diye zaman zaman düşünsem de eğer çok iyi bir proje olursa prim yapar diye de düşünüyorum.. Sonuçta kredi borcumu arttırarak bu işe girdim. Sizce doğru mu yaptım? yorumlarınızı bekliyorum.. Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2011 | 10:47 Baris Unseven 646 Kişi okudu

sayın tebernüş kireçci istanbul kanal proje sinin yönü yan

Soru

sayın tebernüş kireçci istanbul kanal proje sinin yönü yanılmıyorsam catalca baklalı tayakadın yeniköy kömür ocakları karadeniz acılımı olacak tek elverişli ver orası gözüküyor.. acıklamalar dahılinde gibı gözüküyor,orda orman yok rakım düşük yerler elverişli baklalı köyu kanala müsait..ordan batıya zor öncelıkle göl sonrası örman karacaköyden evcik plajından denılıyor oralar dakı dağlar taş arazi cok zor bırde erdoğan kanal boyu imar dyor ormanda nereee 50 km dıyor 25 km orman benım tağminim ne dersiniz ben araları iyi bilirim,siz ne dersiniz bır de karaburun köyü bu kanaldan ne kadar sebeplenir saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2011 | 23:12 mehmet çuhadaroğlu 645 Kişi okudu

Merhaba. önce ki soruma yanıtınız için çok teşekkürler. B

Soru

Merhaba. önce ki soruma yanıtınız için çok teşekkürler. Bir de kilyos'taki marenegrosinpaş konutları için yorum alabilir miyiz' ileride prim yapar mı ..oraya yakın ormanada inşaatı ve berk çillerin projesi de devreye giriyormuş.bu kadar konut arzı olumsuz mu olur. gerçi 3.köprü nün gelmesi de etki yapar herhalde.peşin teşekkürlerimle

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2010 | 14:43 funda sayar 646 Kişi okudu

Merhabalar Az evvel Nadir Kargı beyin yazdıklarını okudum aç

Soru

Merhabalar Az evvel Nadir Kargı beyin yazdıklarını okudum açıkcası sinpaş a aşırı iyimser yanlı bir yorum olmuş kanımca.. Yani nasıl bakarsanız onu görürsünüz denir ya o hesap ) Yani sinpaşa gecikmelere herşeye pozitif bakarsak pozitif yorum yapabiliriz..Bence gerçekçi olmakta fayda var sinpaş aqua city 2010 projesi kabaca 1,5 sene gecikti!!1 Bu bence çok büyük bir mesele yani söz verdikleri tarihten 18 ay sonra teslim edecekler o da gerçekleşirse tabi ) Bölge de imar sorunu yaşandı kabul civardaki projeler aksadı kabul ama müşterisine saygı duyan önem veren firmalar bu açığı kapamak için fazlasıyla yoğun çalışarak bunu telafi etme yönüne gittiler. Örneğin sur yapı adapark gecikmeye rağmen öyle yoğun çalışıyor ki teslimatlar da gecikme olmayacak diye öngörülüyor..Ki sinpaş aqua city adapark tan aylaar önce satışa çıkmasına karşın hala temel atma aşamalarında oysa adapark bir kaç bloğun kabasını bitirdi bile ! Aidatlara gelince sur yapı nın bitirdiği dora park ta vb sitelerde tüm sosyal tesisler aidatın içinde ve 150-200 ortalamasında aidat ödeniyor. Yani demeye anlatmaya çalıştığım tebernüş bey sizlerin bu soru cevap bandınızı bir çok insan okuyor ve bazı katılımcıların yanlı bakış açıları bir çok insanı yanlışa yönlendirir.Sizin hep belirttiğiniz gibi eniyle boyuyla lütfen herkes iyi yi araştırsınlar ve bir görüşe hapsolmamalılar. Evet bir proje yapıp 2 senedir temel atamayanlar da var 1,5 sene gecikmemiz olacak diyenlerde var..Bazı elimizde olmayan imar sorunları çıktı ancak biz çalışma kapasitemizi artırarak sözümüzün arkasında diyecek kurumlar da var..Tıpkı SUR YAPI gibi. Sinpaş bence tüm projelerinde gecikmişken oturan arkadaşlarımdan biliyorum aidat ları kira seviyelerine yaklaşırken..teslim ettiği evleri peyzajı bile bitmeden görüntü olsun diye teslimler yaparken sezarın hakkını da sezara vermek gerekiyor. Bu sektör de ''ben markayım istediğimi istediğim şekilde satarım' diyenler de var..Ben müşterilerimle varım ve sözlerimin arkasındayım diyen adım adım akıllıca adımlar atan firmalar da Lütfen herkes sizi dinlesin ve herşeyi her açıdan iyice araştırarak karar versin. Bir ev insan hayatındaki en büyük yatırımdır.Bu vesile ile Tebernüş bey sizlere Sevgilerimi ve saygılarımı iletiyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2010 | 12:24 murat kumlu 646 Kişi okudu

sayın tebernüş bey merhaba... ben istanbul kağıthane,kartal

Soru

sayın tebernüş bey merhaba... ben istanbul kağıthane,kartal ve tekirdağdan çerkezköy kapaklı ve çorludan birinde yatırım amaçlı ev almak istiyorum acaba 45000tl nakit gerisi banka ile nerden alırsam daha avantajlı olur şimdiden cevabına teşekkür ederim.birde çerkezköyde narin park diye bir proje var sizce nasıl orası bilginiz varmı yani sıralama yaparsak öncelik hangisinde olur bu yerlerin yoksa arsamı alsam bilemiyorum bi karar veremedim yardımcı olursanız sevinirim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2010 | 21:32 bayram 646 Kişi okudu