3. Havaalanı ve Kanal İstanbul

Soru

Tebernüş Bey merhaba, İzleyici kitleniz sizi havaalanı ve kanal istanbul ile ilgili oldukça skıştırıyorlar. Ben de nacizane birkaç düşüncemi paylaşmak istiyorum. Arnavutköy'de artık kaymak kalmamıştır. Bundan sonra yatırım yapanların bunu bilmesi lazım. Bundan bir yıl öncesine kadar buradan arazi alsalardı kaymağı yiyebilirlerdi. Arazi yatırımdaki amaç arazinin daha kaymak tutmadan önce alınmasıdır. Ayrıca göreceksiniz havaalanı ve kanal istanbulda 2 yıl önce Silivri'de yaşananlar aynen tekrar edecektir. 2 yıl önce fahiş fiyatlardan yerlerini bilinçsiz arkadaşlara tabir yerindeyse çakan ağa babaları bugün aynı arazileri 1/5 oranında geri toplamaktadır. Arnavutköy bölgesinin havaalanı ve kanal istanbul için uygun olmadığı ile ilgili kampanya birkaç gün önce başlamıştır. Bundaki amaç Arnavutköy'den pahalı yer alan insanların tepkisini azaltmaktır. Biz yapacaktık ama bakın doğa (orman/su vs) zarar görecek demek için bahanedir. Uyanık olun ve elinizdeki birikimleri Arnavutköy'de tabir yerindeyse enayi bekleyenlere yedirmeyin. Tüm bahsedilen büyük projeler Silivri'ye yapılacaktır. Bunu bir köşeye yazın ve tarih geldiğinde hatırlayın derim. Metrekare fiyatı 40-50 tlye SANAYİ İMARLI arsalar Çorlu'da bizi beklerken Arnavutköy'le işim olmaz. Umarım okuyan arkadaşlar bundan ders çıkarmışlardır. Sevgi ve saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2013 | 20:02 Adnan Süzer 611 Kişi okudu

bakırci yapı serenity

Soru

merhaba, Bakırcı Yapı'nın Küçükköy'de Serenity sitesiyle ilgili kredi başvurusunda bulunduk, eksper raporunda deprem bölgesi ve kentsel dönüşüm alanına dahil edildiğini öğrendik, bu ne demektir? bu site daha yeni tamamlanmakta, yakın zamanda kentsel dönüşüm projesi çerçevesinde yıkılma ihtimali var mıdır? iskan olmadığını öğrendik, iskan verilir mi ayrıca? tşk ederim. iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Nisan 2013 | 17:39 murat mutlu 612 Kişi okudu

stüdyo 24

Soru

'sezer dordu : 26 yasindayim adanaliyim.yatirim amacli olarak studyo 24 ten 1+0. net 38 metrekare 98.000 tl ye alti veya yedinci kattan guney cepheli bir daire alip kiraya vermek istiyorum.sizce mantiklimidir.rica etsem oneriniz varsa onerinizide almak isterim.iyi gunler Tebernüş Kireçci : İyi günler. 1) 26 yaşında yatırım yapmanız gerçekten çok güzel bir girişim. Sizi tebrik ederim. Bir de kendi kazandığınız para ile bu yatırımı yapıyorsanız ikinci tebriği de hak ediyorsunuz. 2) Stüdyo 24 orijinal bir proje... Son yıllarda İstanbul'da geliştirilmiş en ilginç projelerden birisi. 3) Ispartakule uzun vadeli düşünenler için yatırım yapılacak iyi bir lokasyon. 4) İstanbul'da yaşıyorsanız veya yaşamayı düşünüyorsanız ve uzun vadeli düşünüyorsanız böyle bir yatırım yapılabilir. 5) Adana'da yaşıyorsanız ve kira gelirine ihtiyacınız yoksa Adana'nın gelişme akslarından metrekaresi ucuz ve geniş arazi alın.' Tekrardan iyi günler Tebernüş bey.. ben ayda 500 tl taksitle ve gelecek sene teslimatta yüzde 25 peşinat ve geri kalan parayıda banka kredisiye odeyerek almayı planladım.zaten firmanın bu şekilde bir kampanyası var.Ben ileride istanbulda yaşamayı düşünmüyorum sadece ileriye yatırım amaçlı ve kira getirisi olsun diye düşünüyorum..Kendi kazandıgım para ıle yapmayı dusunuyorum sizin yorumlarınız benım ıcın cok onemli.Bir iki gün icinde istanbula gelip sozlesme imzalamı dusunuyorum ama sızın yorumlarınza gore karar verecem yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2013 | 12:51 Sezer Dordu 612 Kişi okudu

AYAZAĞA

Soru

Merhabalar Tebernüş KİREÇCİ bey yine sizi rahatsız ediyorum ama benim yine bir sorum olacak bizim ayazağada bulunan yerimize mütahitlerle anlaşarak yaptırmak istiyoruz acaba imar izni varmı ya da yaptırabiliyormuyuz yerimiz ayazağanın yeşiltepe mahellesinde ve yerimiz konut alanında görünüyor ne yapabiliriz yardımcı olursanız sevinirin teşekkür ederim şimdiden saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2013 | 00:30 Hüseyin CIVAK 612 Kişi okudu

mağduriyetim nedir

Soru

2005te şahıstan alınmış bahçe katım var.Kredi ile aldım.Şu an bahçe katlarına kredi çıkmıyor.Çünkü numaralar karışık imiş. Belediye planında dairemin olduğu yer kapıcı dairesi gözüküyor.Benim yerim olarak gözüken alanda şuan bir daire yok.Ayrıca benim numaram başka dairede imiş.Numara değişikliği yapalım diyor diğer daire.Yaparsam şu an daire olmayan bir yeri kabul etmişmi olacağım.Bu bir site burayı hemen satmalı mıyım .Diğer bloklardada aynı sorun varmıdır. 3.köprü civarı mağduriyetimi nasıl gideririm.Aldığımda bilmiyordum.Ev elimden gidermi.Olmayan bir yer almışım.Mağduriyetim nedir.Sevgilerimle

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2012 | 11:36 sevgi emir 612 Kişi okudu

Gplus vs Divan recidence

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Oncelikle kolayliklar dilerim. Guneslideki 1. Gplus projesi 2.kat 1+0 38m2 , 170000tl ( aralik 2012 teslim) ** home ofis olarak da kullanma izni var yonetimden. 2. Divan residence 13, kat 1+1 , 47m2 , 216,000tl (aralik 2013 teslim) arasinda kararsiz kaldik. Divsn residence 1 sene sonra bitmesine ragmen metrekare fiyati daha yuksek . Divan projesi bizi finansal olarak daha cok zorlayacak, ancak 1.sene zorlandiktan divan residencein min 1500tl kira getirisi olacagini, gplusun 800-900tl civarinda kira getirisi olacagini belirttiler. Sizce kira getirisi ve prim acisindan yanyana olan 2 bina arasinda bu kadar fark olur mu? Gplus normal konut projesi , ama Divan residence hizmet olarak farkli olacak diyorlar. Bu arada Nishistanbulda 1+1 82m2 birim satis fiyatlari 4950tl/m2 civarinda seyrediyor. (Kira getirisi 1950-2000tl civarinda) Saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2012 | 20:11 Sertuğ Başol 611 Kişi okudu

Esenyurt İBB kararı

Soru

Merhabalar. Esenyurt için İBB tarafından alınan kararlar için düşüncemi paylaşayım. Ne ölçüde doğru olur ama bu benim İBB kararından çıkarımlarım olacaktır. Sözkonu İBB Meclis kararını incelendiğinde 4.Etap için Esenyurt Belediyesinin Eylül ayında aldığı karara göre mevcut imar planlarının onaylandığını düşünüyorum. Şehir planlamaları odasınca açılan davada verilen Yürütmenin durdurulması kararı yalnızca 4.Etap için Bölge idare mahkemesince kabul edilmiş gözükmekte. Diğer 1,2,3 etaplar içinde İBB tarafından yapılan itirazlar Reddedilmiş olmakla artık İdare Mahkemelerinin her etap için vereceği kararlar beklenecektir. 2008 İmar planlarına yapılan itiraz sonucu verilen iptal kararı İdare Mahkemesince iptal edilmişse de Danıştay tarafından bozulduğuna göre yerel mahkeme Bozmaya göre karar verecektir. Bu noktada 2008 yılındaki planlara göre ruhsat alanların inşaatlara devam edebileceği düşüncesindeyim. Ancak bu durum şu an için yalnızca 4.etap da kalan firma ve inşaatlar için geçerli olacaktır diye düşünüyorum. Bunların hepsi İBB kararından benim çıkarttığım sonuçlar. 1,2,3 etaplar için Mahkeme sonucunun beklenecek olması ise Esenyurtta bir dönem daha belirsizliğin süreceği; veyahut bazı inşaat firmalarının zararı göze alıp kol keserek mevcut planlara göre ruhsatlarını yenileyeceği kanaatindeyim. Bu arada Ispartakule'de bir ara Bizimevler 4.Etaptaki ticari alanın özel hastane olacağı hususu bu platfomda katılımcılarca ifade edilmişti. Ispartakulenin özel okul ihtiyacı Avrupa Konutları Ispartakule 3 ile karşılanınca hastane ihtiyacı da Bizimevler 4 ile çözülecektir. Ancak bence en büyük sorun Bahçeşehir ile Ispartakule arasındaki bağlantı yolu. Bu bağlantı yolu açılırsa Bahçeşehirden gelen dolmuş, İETT otobüsleri içeri girebilecektir ki o zaman Ispartakule daha kolay ulaşıma sahip olacaktır. Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ekim 2012 | 19:44 RIFAT ORAL 612 Kişi okudu

Guneşli Park'ta 118 metrekare 420 bin TL

Soru

Merhaba Tebernus bey, Gunesli park ta 2+1 118 m2 net 86 m2 daire 4 kat 420bin 14.kat 460bin sizce nasil? lokasyon olarak gunesli gelismekte olan bir yer demistiniz. Ne kadar surede deger kazanir? yazinizi okudum 1 madde ev almak icin oncelikle lokasyon onemli diyorsunuz lokasyonu iyi olan ama deprem oncesi yapilmis atakoyden ev almak mi yoksa deprem sonrasi yapilmis lokasyonu gunesli gibi bir yerden ev almak mi? Bana yardimci olursaniz sevinirim. Tesekkur ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2012 | 14:00 saadet eren 611 Kişi okudu

referans bakırköy

Soru

cevap için teşekkür ederim. araştırmamın başında değilim aslında kararımı da vermiştim. Sizin yorumunuzdan sonra acaba doğru mu yapıyorum diye tekrar düşünmeye başladım. "2) Referans İstanbul Bakırköy tapusu. The İstanbul Veliefendi Zeytinburnu tapusu... Bu farkı gözardı etmeyin. " şeklindeki cevabınızdan sonra iyice kafam karıştı. Ben Bakırköy tapusunun daha değerli olduğunu düşünüyordum zira... bu konuda müsait zamanınızda konuşmak isterim cumaya kadar karar vermem lazım :(

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2012 | 18:10 ilker akanlar 612 Kişi okudu

BABİL KULELERİ SENET ÖDEMELERİ İLE İLGİLİ

Soru

merhaba Hilal hanım, esenyurt babil kulelerinden eşimin adına yarısı peşin yarısı 50 ay senet taksiti ile ev aldık, satış sözleşmesinde, sözleşme süresi içerisinde sözleşmeye konu gayrimenkulün teslim edilememesi halinde sonraki senetler teslim edilinceye kadar ödenmeyecektir, yazıyor.. büyük ihtimal ile evler denilen tarihte teslim edilemeyecek. firma bizim senetlerimizi genellikle reklam firmalarına kullanıyor, firmalarda bankalara veriyor. biz senetlerimizi bankaya ödemessek, banka yasal işlem başlatır.. firma senetleri kullanarak sözleşmeden geçen bu hakkımızı kullanmamızı engelliyor mu.? teşekkür ederim. saygılarımla Yalçın Salman

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2012 | 02:09 YALÇIN SALMAN 612 Kişi okudu