üstadım sayenizde icim rahat bir şekilde my towerland ofisine
üstadım sayenizde icim rahat bir şekilde my towerland ofisine gidebilrim yarın.yardımlarınız icin teşekkürler.havadanemlakvideo.com da ali ağaoğlu nun basın toplantısını izledim.sky towers ı 10 ay evvel , ıspartakuleyi de 12 ay evvel teslim etmiş.peki bu durumda my towerland i ne zaman teslim eder sizce? bulmaca gibi oldu )) ama sizin tahmininizi merak ediyorum(belkide ali bey söylemiştir size) kolay gelsin üstad
