nmerkez
Benim anladigim esenyurt belediye baskani emsal 2.5 olacak diyor bu durumda nmerkez icin degisen birsey yok yaniliyor muyum.biz zaten 2.5 emsal vermistik özyurtlar ve digerleri size hayal satti diyor bu kadar insan var hersey ortada belediye baskaninin beyani ortada bunun sucu yok mudur firmalar acisindan hukuki olarak olay mucbir sebep degil anlasildigi uzere
