Tebernüş Bey merhaba. YK Koray GYO Riva arazisi ekspertiz rapor

Soru

Tebernüş Bey merhaba. YK Koray GYO Riva arazisi ekspertiz raporu değeri 14,1 milyon TL çıkmış. İçin ilginci 27.01.2010 tarihli rapor da aynı değeri veriyor. Anlayacağınız YK Koray GYO o gün o fiyattan satıp tarlaları, parayı da bankaya yatırsa şimdi en az %20 karda idi! Üstelik ekspertiziydi, emlak vergisiydi vs. cepte kalmıştı! M2 değeri olarak 65 TL belirlenmiş; okuyucularınıza buradan önemli uyarı yapalım Riva'da 65TLm2 aldığınız tarla elinizde patlar! Eksperler öyle diyor...Benim sorum ise şu 29.06.2011 onanlı imar planında o araziler "tarım amaçlı kullanım" ayrılmış gözüküyor. Ortada henüz bu kadar yeni onanmış bir imar planı varken tekrar revizenin zor olduğunu düşünüyorum. Riva projeleri uzunca bir süre ertelendi diyebilir miyiz?Sevgiler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2011 | 10:27 Onur Erdoğru 584 Kişi okudu

Florya\'da kimler proje yapıyor?

Soru

Iyi calismalar Tebernus Bey. Florya'daki Avrupa Konaklari insaatinin yaninda iki tane daha insaat alani var. Oraya ne yapilacagini, yuksek katli olup olmadigini biliyor musunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2011 | 21:12 Ozlem Aykut 583 Kişi okudu

Selamlar.. Ben cuma günü uzun zamandır oturum amaçlı almak i

Soru

Selamlar.. Ben cuma günü uzun zamandır oturum amaçlı almak için düşündüğüm nish adalar projesini gezmek için öncelikle satış ofislerini aradım, örnek daireyi gezebileceğimin teyidini aldım ve sonrasında arabama atladığım gibi 1 saat içinde satış ofisine gittim. Satış ofisinde son derece ukala ve karşısındakini açıkçası düdüklemeyi bekleyen birkaç bayanla karşılaştım. Örnek dairelere çıkmak için asansörleri bozulmuş, bunu "örnek dairelerimiz tadilatta" diye izah ettiler, haliyle sinirlendim. 1 saat önce telefonla aradığımı teyit üzerine geldiğimi söyledim. Bunun üzerine kızıl saçlı ukala satış temsillcisi "bizi bugün kimse daire görmek için aramadı" dedi, sonra güya sekreteri arayıp teyit etti, "bugün bizi gelip görmek için arayan olmamış" dedi. İşte o an kafam attı, çıktım arabama bindim, o sırada özyazıcı inşaatı arayıp şikayetimi belirteyim dedim, karşıma çıkan kişi son derece kibardı özür diledi satış ofisini aradı ve apar topar beni park halindeki aracımdan almak için geldiler. Bitmiş inşaatı gezmek için bana bir sürü sözleşme imzalattılar, bunlar gerçekten biryerlerinden sorunlu.. Binaya merdivenlerden çıktık, ama gel göresinki kız örnek daire kaçıncı katta onu bile bilmiyor, bir çıkıyoruz, bin iniyoruz.. Sonra "kusura bakmayın bende akıl kalmadı" diyor bir de.. Aynen öyle kalmamış gerçektende.. İnsanları eleştirmek yada yermek huyum değildir ama ben bu kadar komediyi ve düzensizliği birarada hiç görmedim. Sattıkları şey daire.. Ayaklarına kadar gelmiş olan ciddi bir müşteriye karşı tavırları ve bireyssel salaklıkları beni görmeden projeden soğuttu. Narcity daha yukarıda ancak yola daha yakın.. Ayrıca daha organize bir proje gibi geldi bana..Bunun dışında yine aynı bölgede sahile araçla hızlı inebileceğim, manzaralı oturmak için 2+1 daire olarak bana ne önerebilirsiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ağustos 2011 | 17:41 Aykut ANIL 583 Kişi okudu

Altındağ 1.bölge Solfasol köyü Kirazlık mevkii 554 parselin

Soru

Altındağ 1.bölge Solfasol köyü Kirazlık mevkii 554 parselin imar durumu hakkında bilgi almak istiyorum.Burası kuzey ankara kentsel dönüşümün hemen kenarında kaldı. Burada 350 metre kare arsam var. Tahmini fiyatı ne kadar eder.Acilen satmak zorundayım.İlginize şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2011 | 12:51 Nurettin ŞİMŞEK 584 Kişi okudu

Batışehir nerede?

Soru

İyi geceler Egeyapinin batisehir diye bir projesi olacakmış bu projenin konumu neresiTeşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2011 | 02:23 Mehmet Kamil Yozgatlı 584 Kişi okudu

sayın kireçci bu formda emlak piyasasındaki bilgi birikiminizl

Soru

sayın kireçci bu formda emlak piyasasındaki bilgi birikiminizle herkesin taktirini kazandığınız aşikardır.bende kendi payıma size teşekkürü borç biliyorum. sayın kireçci bizler maltepe kiptaş 2.etap seyrantepe sitesi sakinleriyiz büyük meşakkatlerle bazı hak sahipleri evlerine taşındı taşınıyor.doluluk şu anda yüzde yirmi yazın heralde dolacaktır. çevre düzenlemesi, kapalı yüzme havuzu,fitnes salonu,kafetarya,sauna vb.bulunduran sosyal donatıların bulunduğu tesisin yapımı devam ediyor en son ağustos ayında biteceği söyleniyot.sayın kireçci kiptaş satış lansmanında bizlere dağıttığı broşür ve görsellerde ki yeşil alan ve şimdiki bizlere teslim etmeye hazırlandığı yesil alan arasında az yüzde 30 eksi fark var. 2.etap seyrantepe a 10 bloğun yanında site içerisinde bulunan kayalık alan bizlere dağıtılan kitapçık ve broşürlerde basketbol sahaları ve yeşil alan görünüyor.bizde o alanın o şekilde veya başka şekilde yeşil alan olarak kullanılacağını beklerken geçen ay kiptaşın bazı yetkilileriyle yapılan görüşmede o alanın niçin değerlendirilmediğini sorduğumuzda o kayalık alanın hak sahipleri ile yapılan ankette görsel olarak kayalık kalmasının kararlaştırıldığını söyledi halbuki kimsenin böyle bir anketten haberi yokdediğimizde.bu sefer buroşürlerde kiptaş teknik zorluklardan dolayı projede değişiklik yapma hakkını saklı tutar yazısını hatırlattı bizde kendisine doğrudur, yapabilir, fakat sitenin arazisini gasp edemez sonuçta kayalık bir alan üç beş günde kırıcı ile düzeltilip projedeki gibi yeşil alan ve basket sahası vb. yapılabilir dedik.bizlere birşey söylenmedi.kaşla göz arasında sitenin içerisinde kalması gereken alanla aramıza toplantıdan sonra hemen çit çekildi.dışarıda bırakıldı. bu kayalık alan dediğim yer birbuçuk futbol sahası düşünün aşcıoğlu alisamiyen sıtatının olduğu yeri yüzmilyonlarca liraya satın aldı orayla karşılaştırılamasa bile elimizden alınmaya çalışan alan hayli değerli bir alan.sonra öğrendik genel müdür ismet bey böyle istemiş. hemen bizim seyrantepe sitesinin altına bilindiği gibi yılmaz inşaatın fuaye süreyya paşa konutları yapılmasına başlandı. harfiyat işleri devam ediyor. dikkatimi çeken seyrantepe sitesinin içerisinde görünen kayalık alana çit çekildikten sonra fuaye süreyya paşa konutları çalışanları ev planlama işareti koydular.bu kadarıda olmaz bunların hiç allah korkusu yokmu ? 20 gün kadar önce kiptaş genel müdürü ismet bey bir olaydan dolayı sitemize geldi. inanın koşar adımlarla gitti ya oturan insanlara bir görün bakalım halini hatrını sor.bu kadar insanı mağdur ettiniz bari gönlünü al nerede gezer.sitede konuşulanlara bakılırsa ismet bey orayı yılmaz inşaata bırakacakmış. düşünmek bile istemiyorum. bizim seyrantepe sitesinin alanındaki yeşil alan görünen birbuçuk futbol sahası büyüklüğündeki kayalık yeri bizden hangi kanuna göre alabilir ?sayın kireçci lütfen söyleyin. bu nasıl yöneticiliktir. bu 2. etabı özyazıcıya vereceklerdi.almadı birinci etapda adam zamanında teslim ettiği halde adama yapmadığını bırakmadılar.sonra biat inşaat denilen firmaya verdiler.bunlarla bu dünyada hesaplaşamazsak inanın öbür dünyada mutlaka hesaplaşacağız. ben biat inşaatla sözleşme yapmadım kiptaş ile yaptım tüm sorumluluğun kiptaş da olduğunu düşünüyorum.sayın kireçci bu sorunumuzu ismet beye iletirmisiniz kendisine ulaşamıyoruz.bazen televizyona canlı yayına çıkıyor.sorularımızı gönderiyoruz fakat hernedense cevap alamıyoruz. saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2011 | 17:41 keramettin işcioğlu 584 Kişi okudu

İyi günler Tebernüş Bey,Atakent 3 karsısındaki bos araziye

Soru

İyi günler Tebernüş Bey,Atakent 3 karsısındaki bos araziye ne yapılacağı konusunda kesin bilginiz var mı,bildigim kadarıyla vakfa ait,ama üniversite kampüsü ileride daha da mı genişletilecek yoksa konuta mı acılacak orası.Atakent 3 maketlerinde orası üniversite olarak görülmesine ragmen gelip gectikce bakıyorum,hicbir faaliyet yok,kandırılmıyoruz inşallah.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2011 | 18:24 Zafer Demir 583 Kişi okudu

avrupa yakasi sur disi bitmis yada devam eden bir cok proje gezdi

Soru

avrupa yakasi sur disi bitmis yada devam eden bir cok proje gezdim... ozellikle 3+1 daire oturmak icin bir arkadasima baktim...gordugum su ki projelerin hepsi ama hepsi peyzajlari bir kenara birakalim peysaj mimarlari son yillarda bence kendilerini asti. onlara burdan helal olsun diyorum... ama gel gelelim daire iceririndeki planlar tamami ile standart.. hic bir ozeliklik yok gibi... dis cephelerde bir degisiklik hepsi o... icerde kullanilan malzemeler burdan idda ediyorum hepsi siradan malzemeler yani..normal laminat parke .. seramikler bir cok yapi market gvordugumzu seramikler.. mutfak dolaplari tam bir facia.. tezgahlar laminat ya ))) kapilar bildigimiz 200-300 liralik kapi.. prizler kapi kolari dis dogramlar siradan malzemler.. yani bir ozelligi olmali degilmi .. tamam peyzajlar guzel dis cephelerde fena degil ama daire icleri siradan.. hal boyle olunca ozellikle halkali tarfainda dusunenler icin yazligida varsa yazin havuz ve bazi sosyal tesislere ihtiyaci yoksa ))) tokinin yaptigi 4 etaptaki evleri tavsiye ederim.. birincisi lokasyon olarak bir cok atakent icin ozellikle daha iyi)))) 152 m2 daireler brut m2... bircok projeden daha iyi bir daire ici plana sahip... geriye sadece ev ici dekorasyon kaliyor...oda yerler zaten laminat parke... kapilar her projedeki gibi... dis dograma pvc isi cam.. bir daireyi gezdim gercekten mimar bayan yapmis cok guzel hale getirmis evi sordum 20.000 tl harcadim dedi.. ama bir cok markali projedeki evden ic olarak cok daha iyi kaliteli... asagi yukari burda daireler 230- 300.000 arasi satilioyor... ve bana cazip geldi..ayrica aidatlarida iyi 70 tl guvenlik apartman gorevlisi cevre aydinlatma cameralar bina ici aydinlatma hepsi icinde )))) manolya akasya orkide gibi isimleri var bu sitelerin..orda calisan mimar bir bayana sordum yazik etmissiniz bu guzelim arsalari .. verseydiniz hasilat paylasimi dedim daha iyi para kazanirdiniz... guldu.. bazi elestirilerime hak verdi ama dedi binalarin izalosyonuna kimse bir sey soylemez dedi.. isi ve ses yalitimi superdir dedi..kaba insaatta oyle dedi... planlarimizda oyle dedi.. cok daha lux yapabilirdik ama tokinin kendi yaptigi islere ters duser diye yapamadik yukseklerden bize itiraz geldi )))kisacasi ben arkadasima tavsiye ettim cunku onun aradigi buyuklukte ve bir yeri yeni projelerde bitmis hemen tasinmak istese 400-450.000 tl.. al dedim 250-300.000 arasi toki evi icini istedigin gibi yap... zevkine gore yaptir esyanida ona gore al.. ayrica ihtiyacin olmayacagi tesislere fazladan yuklu aidatlar odeme... sonucta bu evlerde 2 yil once bitmis herengi bir derdi yok.. zaten yeni binalar..gerci onun akli hala yeni projerde marka projelerde ... ama yeni projelerde yuksek fiyali diye dert yaniyor ))))))))))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 18:26 tarik gursoyu 583 Kişi okudu

Merhaba,Neyse Tebernus Bey, benimamacım tartışmak değil , ben

Soru

Merhaba,Neyse Tebernus Bey, benimamacım tartışmak değil , bence Suryapi Mahallenin olduğu yer çok güzel bir yer değil oraya cekmekoy dememek gerek bence orası dudullu sarigazi cekmekoy üçgeninde olan bir yer ustelik yola yakın değil bir sokak arasında öyle bir yer. Ben sadece İspartakulenin oradan daha iyi bir lokasyon olduğunu düşündüğümü söylemek istemistim. Ben alacak olsam su an yüz kere İspartakuleyi tercih ederim oraya. Benim amacım hiç bir firmayı savunmak yada kötülemek değil ben İspartakule bölgesi için konuşuyorum. Bu platformda fikir özgürlüğü varsa bunlarda benim fikirlerim. Size iyi hafta sonları .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2011 | 08:01 Hacı Gursel 584 Kişi okudu

Selam nasılsınız,iyi çalışmalar.Haramidere kavşağındaki

Soru

Selam nasılsınız,iyi çalışmalar.Haramidere kavşağındaki Crown Tower,Solar Kent,NTower yada Regnum daki ev fiyatları Metrobüs'ün gelmesiyle değerlenir mi? Bu sitelerdeki ev fiyatları artışı yönetim ve aidatlar ile de ilgili olur mu? Ayrıca Haramideredeki Carrefoursa'nın arkasında kalan boş arazide ileride site tarzında inşaatlar yapılabilir mi ben park ve bahçe düzenlemesi yapılacağını duydum ama.Size yazılan yazıların ve cevaplarınızın çok etkili olduğunu burdan söylemek isterim.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2011 | 16:41 mustafagürcan kılıçoğlu 584 Kişi okudu