Lounge 1

Soru

Sayın Tebernüş Kireçci, İstanbul Lounge 1 de 11 aydır oturuyoruz, Satışta % 90 Ağustosta teslim edilir denen dairemiz aralık ayında zor teslim edildi, aylarca hesapladığımızdan fazla kira ödedik, kalöriferler hala yarım yamalak çalışıyor, bütün kış elektrikli ısıtıcı ve klima ile ısındık, abonelik tesisleri bugüne kadar yapılmadı ve bugün 1.700 tl kaçak elektrik tahakkuku geldi, tapular ile ilgili mail yeni geldi defalarca verdiğimiz evrakları yeniden istiyorlar, müşteri hizmetleri, satış sonrası teknik ofis ve yönterim ile sonu gelmeyen telefon, mail ve ziyaret trafiğinden sonra buraya geldiğimize pişman olmuş durumdayız. Diğer dairelerden de benzer şikayetleri sürekli duyuyoruz. İstanbul Lounge 1 deki sonu gelmeyen sorunların kaynağı sizce nedir ? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2013 | 23:10 Salih İlker Sürmeli 577 Kişi okudu

Ters dubleks hakkında

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey Özkan beye bilen biri olarak cevap vermek istiyorum Ters dupleks diye adlandırdıgı yeri bahçe ve bahçenin altı yer olarak algıladım öncelikle bahçenin altı(toprak altın da kalan yer) binanın ortak kullanım yeridir tapusu olmaz. Almak istedigi daireyi dışarıdan L şeklinde ölçsün belediyeye giderek mimaride projedeki bürüt metre ile karşılaştırsın magdur olmamış olur bu şekildeki yerleri daireye dönüştürülerek(toprak altı) bahçe katı cazip hale getirilerek insanlar magdur ediliyor. İnsanları bilgilendirdiginiz için size teşekkür ediyorum saglık ve başarılar dilerim SAYGILARIMLA

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2013 | 00:19 Eyup ÇELİK 577 Kişi okudu

25. yıl konutları

Soru

serdar bey merhaba, Onur mahallesinde ege koop'un 25. yıl konutları hakkında görüşünüz nedir, sizce bu bölge prim yapar mı. Buradan temelden bir ev aldık ve bu aylarda oturulmaya başlandı. Sizce evi tutalım mı yoksa satalım mı? tşkler

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2013 | 21:43 erdinc 577 Kişi okudu

meslek değiştirme, Belgin Bilgiç Yüksek Mimar

Soru

belgin abla vakit ayırdığınız için tşk ederim şimdiden. ben ziraat mühendisiyim, kamuda çalışıyorum, acık öğretimden hukuka geçmeyi istiyorum emeğime deger mi okumamı tavsiye edermisiniz. okumanın yası yokturama yas 30 dedi sizin tavsiye verebilirseniz önemli gercekten tşk ederim sevgilerimle....

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
03 Ekim 2013 | 16:30 serkan canavar 577 Kişi okudu

kayaşehir koparatif

Soru

kayaşehirde 6.bölgenin yan tarafında,Rumeliler koparatifinde evim var beş senedir burda oturmaktayım size sormak istadiğim ,koparatifin ğeleceğiyle alakalı,,,burası yaklaşık 20senelik bir yer 200 üyesi var kat tapusu yok ,toprak tapusu var, buda yötimde tek tapu halinde. üyelerde sadece koparatif hissesi var.yer olarak kayaşehirde ama ,güvercintepe mahallesine bağlı.buranın yıkılacagı söylentisi var sizce yıkılırmım yıkırsa ne olur.toki borçlandırırmı. evlerin m2 fiyatı 1000 tl kiralar 500 tl sizce burayı satıf tokide devirli ev almakmı mantıklı yoksa beklemekmi şimdiden çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Eylül 2013 | 23:35 Sadık Ar 578 Kişi okudu

newista

Soru

hayata henüz atılan bir gencim abi..anemin yardımıyla newistadan 60 m'lik bir yatırım yapıcam ama yıllarımı alıcak...sizce inşaatın ruhsatla ilgili sıkıntısı varmış ne durumda.. yanı yapılması gereken bir bölüm daha var..o bitmeden teslim olmaz .. ne zamn biter..rica etsem abi yazarmısınız.. ayrıca çeköeköyde önerceğiniz proje varmı..1+1 olbilir...bekliyorum cevabunuzu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2013 | 04:47 can avcı 578 Kişi okudu

pişmanlık beyannamesi

Soru

pişmanlık beyannamesini tapumuzun bulunduğu şehirdeki vergi dairesine mi veriyoruz.şehir dışında istediğimiz bir vergi dairesine faks yolu ile gönderebilirmiyiz 2009 yılı 57000kredi ile aldığım evin tapudaki değeri 27000 tl 2009 yılı belediye rariç bedeli 30000 tl 2013 rayiçi 45000 evimi şu an satarken geçmişe dönük vergi borcu çıkarmı ÇOK TEŞEKKÜRLER SAYGILARIMLA

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
06 Ağustos 2013 | 13:22 FARUK ÖZDEMİR 578 Kişi okudu

BİNAYI YAPAN MÜTEAHİT DEĞİLMİŞ MALİ MÜŞAVİRMİŞ..

Soru

2012nin eylül ayında ANTALYA MURATPAŞA'da ZEMARTEM İNŞ.olarak ismi geçen binanın 2.katını satın aldım.İskanı 1 ay sonra alınacak dendi ve bugün 25.07.2013 tarihi itibariylede hala iskanımız yok.inşaatta müteahit olarak adı geçen şahsın ANTALYADA olmadığı ve işi ortağı olan bir mali müşavirin yürüttüğünü sonradan öğrendik.iskansız oturmanın sıkıntılarını komple apartman sakini olarak defalarca çektik.artık bu mali müşavirin yalanlarından ve yeminlerinden bıktık.müteahitlik belgesi olmadığı halde bu işlere kalkışmasıyla ne gibi yasal haklarımız var?nereye şikayet edebiliriz?ne gibi yaptırımlar uygulayabiliriz?teşekkürler...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2013 | 16:35 HARUN KÜTÜK 577 Kişi okudu

Banka Kredisi

Soru

1) innovia konularının belediyeler ile alakalı bir problemi var mı Biliyormusunuz? 2) innovia 2. etapta bir daire almak istiyoruz. Danışmanlık hizmetini yeşil inşaat kendi veriyor ancak önerilen dairenin 7 bin lira ipoteği varmış ev sahibinden biz alınca diğer ipotek iptal olurmuş anlamadık nedir bu olay riskli mi? 3) Innovia bank asya ile anlaşmalı oldugunu ve kredi alabileceğini belirtiyor. Biz ziraat bank istiyoruz dedik expert red verir başka bankalarda dedi. müfettiş e gidermiş evrak orda beklermis red çıkarmış. Bank Asya katılım Bankası olduğu için red olmazmış nedir bu olay? Bir banka experi onay verirken diğeri neden red verebiliyor? Firma neden bank asya öneriyor çok teşekkürler cevap bekliyoruz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2013 | 19:33 Mert Aliefendioglu 577 Kişi okudu

arsa topulu

Soru

Merhaba, Zeytinburnu sümer mah. arsa tapulu 85m.kare apartman dairesi vardır. kentsel dönüşüme girdiğinde kat tapulu olmadığı için ayrı bir değerlendirmeye girecek mi? yani dönüşümde yeni binalar verilirken neye göre teslim edilecek? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Temmuz 2013 | 12:28 esat birinci 577 Kişi okudu