tebernüş bey merhaba. Ben Fikirtepe deki kentsel dönüşüm ko

Soru

tebernüş bey merhaba. Ben Fikirtepe deki kentsel dönüşüm konusunda bilgi edinmek istiyorum. İnşaatlar ne zaman başlayacak Çünkü bende fikirtepeden bir ev sahibi olmak istiyorum. çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2011 | 19:07 dilek öz 577 Kişi okudu

Merhabalar, Ben yurtdisindan yaziyorum, Istanbulda yeni sirket ku

Soru

Merhabalar, Ben yurtdisindan yaziyorum, Istanbulda yeni sirket kurduk. Bu sirket adina Istanbulda (Avrupa yakasi, Ataturk havaalanina yakin mesafede) yatirim amacli homeofis ve ev satin almayi dusunuyorum. Internetten bu konuda Sizin uzman oldugunuzu ogrendim. Gayrimenkulu hazir vaziyette nakit paraya almayi dusunuyorum (1.ooo.000 usd civarinda), yani Istanbula yatirim yapmayi dusunuyorum. Daha sonra bu gayrimenkulleri Bankaya teminat olarak koyup, nakit paralari kendi ticaretimde kullanmak istiyorum. Ileride daha da degerlenecek bir yer ariyis icerisindeyim. Bu konuda Sizin kiymetli dusuncelerinizi bekliyorum. Eger mumkunse sirketimize bu konuda danismanlik hizmeti verebilirseniz iyi olur. Konularla ilgili Sizden cevap bekliyorum. Saygilarimla...Eziz DOVRANOV

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2011 | 18:08 Eziz DOVRANOV 578 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey,biz uzun süredir şerifali soyak yenişeh

Soru

merhaba Tebernüş bey,biz uzun süredir şerifali soyak yenişehir bölgesinden oturumluk fakat aynı zamandada prim yapması için ev bakıyorduk, sonunda alternatifleri 2 ye düşürdük.Dairenin ikiside sıfır bina, yaklaşık net 105 m2 ve 3+1. Birincisi, soyak yenişehir sitelerin bitişiğinde yani lokasyonu çok güzel ve gözde olan bölgede, önü tamamen açık ve ferah, marketlere, planlanan finanskente, ulaşıma çok yakın yapının dışı güzel ve içi lüks olmamakla beraber iyi fakat otopark olarak henüz yapacakları yer çok küçük hatta yok gibi ve binanın canlı güvenliği de yok, fiyatı 180000 tl. Diğer daire ise konum olarak finanskente ve yola çok daha uzak, inşaatı 1-2 aya bitecekmiş,binanın ve dairenin içi 1. sınıf malzemelerle yapılmış,2 kat kapalı garajı, spor tesisleri olacak, güvenliği olacakmış fakat yolları dar,çevresi henüz gelişmemiş ve fiyatı 200000 tl. 1. ev lokasyon olarak daha çok içimize sindi, 2. evin ise otopark ve güvenlik artısı var. Prim yapması açısından lokasyonu çok daha iyi otoparksız güvenliksiz daire mi yoksa biraz daha uzak, çevre düzenlemesi yapılamamış otoparklı güvenlikli daire almamızı mi önerirsiniz?Biz iki daireyide yaşam olarak beğendik.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 20:15 ebru çetin 578 Kişi okudu

boğazköyden ev almayı düşünüyoruz prim yaparmı acaba ilk

Soru

boğazköyden ev almayı düşünüyoruz prim yaparmı acaba ilk on yıl satamayacağız zaten bir de hastane yapılacağı söyleniyor hastane yapılınca prim kazanmaya başlar mı? ya da yeni yerleşim bölgelerinden 10 yıldan sonra prim kazanabilecek yerler nereleri acaba...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 19:57 serpil yıldırım 577 Kişi okudu

değerli yazarım.benim şamlar köyü kayaaltı denilen yerde ar

Soru

değerli yazarım.benim şamlar köyü kayaaltı denilen yerde arsam var bu arsallarla ilğili hiç bir bilğim yok eger siz biliyorsanız lütfen benimle paylaşın şimdiden teşekürler yani değeri nedir nasıl bir yer onunğibi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 18:04 m bayram yatalakoğlu 577 Kişi okudu

iyi günler sn. kireçci...küçükçekmece cennet mah. metrobüs

Soru

iyi günler sn. kireçci...küçükçekmece cennet mah. metrobüs durağının orada büyük bir arsa için proje var. ancak bununla ilgili bir bilgi edinemedim..sizin bilginiz varmıdır acaba hangi firma nasıl bir proje yapacak?? tabela falan vs. birşey de asmamışlar bilgi de alamadım ama lokasyon olarak çok güzel bir yer olduğu için ilgimi çekti...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2011 | 23:40 orhan hakalır 577 Kişi okudu

gaziantep büyükşehir belediyesi devletin verdiği toki evleri

Soru

gaziantep büyükşehir belediyesi devletin verdiği toki evleri niçin bu kadar pahalı askeri ücret zaten 600-650 taksitlerde 400-700 arsı dar gelirli bir insan nasıl bu evlere yazılıpta ev sahibi; olsun hem dar gelirliyi ev sahibiyapacağız diyorlar. Böylemi yapacaklar....lütfen beni bu konuda bilinçlendirin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2010 | 09:53 gülbahar doğru 578 Kişi okudu

Merhaba Avenue Residence Projesinin tüm pazarlama faaliyetlerini

Soru

Merhaba Avenue Residence Projesinin tüm pazarlama faaliyetlerini Buvan Yatırım olarak biz götürüyoruz.Daha öncede bu sitede benzer bir yazıya rastladım ve Tebernüş Bey'inde verdiği cevabı görünce çok ciddiye almamıştım.Şimdi öncelikle benim satış danışmanlarıma Yalancı diyen sayın müşterimiz sizin fikrinize malesef saygı duyamıyorum çünkü söylediğimiz tüm oranlar siz inanmasınızda doğrudur.Eğer bunu ispatlamamı isterseniz her zaman beklerim.Ayrıca Projemizin %50'si ilk ay satıldı ve bir alanada 1 bedava vermedik, Bunun nedenini araştırmacı gazeteciyseniz açıp telefon sorabilirsiniz cep numaram sende var diye biliyorum.Şu andada Projenin satışı % 80 seviyesindedir Bu satış yüzdesine arsa sahibinin daireleri dahil değildir ve barter yaparakda daire vermedik.Başarının nedenlerini doğru proje, doğru lokasyon ve doğru fiyat olarak söyleyebiliriz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Aralık 2010 | 17:53 Hakan Buvan 577 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, gazetedeki yazılarınızı uzun süredir

Soru

Tebernüş Bey merhaba, gazetedeki yazılarınızı uzun süredir takip ediyorum. Bana yardımcı olabileceğinizi düşündüm. Emlak konusunda Türkiye'de bu çizgide tek gazetecisiniz. Benim elimde 350 bin tl gibi bir para var ve yatırım düşünüyorum. Şu anda Mashattan kooperatif 1+1 ve Levent Life 1+1 ve Bomonti Elysium Ofton 1+1 arasında kalmış durumdayım. Hangisine yatırım yapabileceğime nasıl karar vermeliyim. Bilgilendirirseniz sevinirim. Bir emlakçı bana "m2'si 3000 dolardan fazla ödüyorsan birşey kazanamazsın" dedi. Bu sizce ne kadar doğru? Ve siz bu seçeneklerden hangisini tavsiye edersiniz? Başka bir projeye bakmamı tavsiye edermisiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2010 | 19:27 Alpay Sarili 577 Kişi okudu