finanskent2 iptal mi?

Soru

Merhaba, itü konutları altında satışı başlayan ve itu personelinden talep alınan finanskent2'nin iptal edildiği söyleniyor, itü personelinden başvuru yapanlara bu şekilde geri dönülmüş galiba. Bir bilginiz var mıdır? Ayrıca finanskent1'de satış ofisi 2+1 120m2 daireye 420-445 isterken 2.elde 380-390m tl olması normal mi? Tapu ve imar sorunu düzelirse 2.el artar mı? Yani yatırım anlamında hala önü açık bir projemidir sizce? Ayrıca finanskent1de hala tapu teslimi yapılmadı, tapu teslimi sonrası fiyatlar ne kadar artabilir? Kiptaş destekli bir projede tapu alamama gibi bir durum ortaya çıkmaz değil mi? Desteğiniz için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2012 | 16:15 onder erdem 571 Kişi okudu

aura residence

Soru

mrh lar tebernüş bey aura residence dan studyo daire almayı dusunuyorum yatırım amaclı tabı kalırsa son 7 daıre ama kolay kıraya verelırmıyım endısesı var studyo daıre oldugu ıcın bu konuda yardımcı olursanız sevınırım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2012 | 18:24 mevsim sarı 572 Kişi okudu

Beypark evleri'nde 188 metrekare 215 bin TL

Soru

Merhaba, beylikduzu civarinda ev alma niyetindeyiz. Beypark evleri 188 brut metrekareye sahip 215-220bine ev bulduk. Burasi sureklu gelisen bir bolge biliyorsunuz, ev 2 yasinda ici ferah. İsthanbul evlerinin civarinda, dogru bir tercih olur mu? Beypark evleri hakkinda bilgi sahibimisiniz? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2012 | 23:19 Sema c 572 Kişi okudu

çukurova tower

Soru

kartal da çukurova grubunun yapacağı çukurova towers konusundakı dusuncelerınızı alabılırmıyım...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2012 | 22:50 burak karzan 571 Kişi okudu

Kucukkoy galeri caddesi

Soru

Merhaba, galeri caddesinin hemen basinda merkezi sayilabilecek bir konumda 2+1 119 m2 daire aldim. Sizce bu kisimlar kentsel donusum sonrasi degerlenir mi? 100 bin tl bedel odedim makul mu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2012 | 10:55 Sercan alt 571 Kişi okudu

Araç Satış

Soru

Yaklaşık 3 ay kadar önce hususi bir otomobili Kayseride bir galeriden satın aldım.13500 tl değerli aracı alarak 4500 tl değerli aracımı verdim.6000 tl nakit ödedim ve 3000 tl sinide 6 eşit taksitle ödeyeceğimi taahhüt ettim.Aracı alırken galeri sahibi ile birlikte motorunu göstermeye ilgili tamir servisine götürdüm.Motorunda bir problem olmadığını duyunca karşılıklı samimi görüşmelerden sonra boyasını göstermeye başka bir tamir servisine götürecektim.Galerici arkadaş bizimle gelebilmek için işyerini kapattı ve işyeri kapalı olmasın diye bütün işleri ivedi bir şekilde yapmaya çalıştık. Motordan sıkıntı olmadığını öğrendikten sonra galerici arabayı bana tanıtırken ki aynı tavrı ile,aracında 2001 model yılı olduğu için haliyle ufak tefek kazalar ve ufak tefek boyalar olduğunu söyledi.Fakat bunun dışında asla başka birşey olmadığını ve aracın orjinal olduğunu dile getirdi.Bende boya atölyesinin uzaklığından çekinip , birde galericinin dükkanının kapalı olması telaşı ile kendisine inandığımı ve boya atölyesine gitmeye gerek duymadığımı söyledim.Olayda 2 kişide şahitimiz yanımızda idi. Kalan borcum için galericiye tek senet verdim ve 1 hafta kadar sonra Ankaraya yola çıktım. Yolda aracımın triger kayışı koptu ve çekici ve tamir ücretleri ile birlikte 2000 tl harcama yaptım. Olayla ilgili olarak galericiyi aradım ve bana -aracım temiz,yağını suyunu koy , bin istediğin yere git - dediğini hatırlattım. Oda cevap olarak aracı başkasından aldığını ve kendisine triger kayışının değiştiğini söylediklerini iletti. Hata kabul etmedi. Ankaraya döndüğümde olaydan yaklaşık 1 ay kadar sonra aracımı satıp başka araç almak istedim. Başka bir galericiye götürdüm ve aracımı takasta değerlendirmelerini istedim.Takas fiyatı olarak da 13500 tl ye razı oldum. Aracımın hiç motor ve aksamlarına bakmadan direk boyasına baktılar ve aracın tavanında boya olduğunu ve muhtemelen aracın devrik olduğunu (kazalı) söylediler ve değil 13500 , 10000 tl bile etmez diyerek elden çıkarmamı istediler. Aynı hafta başka bir satıcı ile araçlarımızı takasa koymak istedik.Aracımı ilgili servise götürmemizi istedi ve birlikte götürdük.Servis görevlisi gene hiç motora bakmadan direk arabanın boyasına bakarak tavanında boya olduğunu ve aracın takla atmış olabileceğini söyledi.Aynı zamanda kasasınında orjinal olmadığını söyledi. Olayın olduğu hafta galerici beni ilgili taksit ödemesi için aradı ve bende konuyu kendisine anlatarak bahane ile taksit ödemesini yapmadım.Bana aracı kendisinin satabileceğini bir problem olmadığını ve aracın değerini düşüren , tavanda boya olduğu iddiasını kabul etmedi.Aracı işimden dolayı kayseriye götürdüm ve galericiyi telefonla arayarak taksitleri ödeyecek durumumun olmadığını ve aracımı yaptığım masrafları dahi göz önüne almadan aldığım fiyata satmasını ve kendi alacağını kesip kalanı bana vermesini istedim.Ben Ankarada telefonla görüştüğümde bana söylediğinin tam aksine,paraya ihtiyacı olduğunu ve zaten satsa kendi araçlarını satarak ihtiyaçlarını karşılayacağını söyleyerek aracı satamayacağını ima etti.Şimdi elimde 2 şahit imzalı , tüm nüshaları doldurulmamış bir takas sözleşmesi var ve bu ticaretten zararım , yani kandırılarak kaybettiğim emeğim parasal olarak yaklaşık 6000 tl. Bu durumda hukuk sistemimizde benim gibi madurlara sahip çıkacak bir kanun varmı. Biliyorum biraz uzun oldu fakat tamamen tesadüf eseri sitenize girdim ve böyle bir hizmet ile sosyal meslek kavramını desteklediğinizi gördüm.Bana bilgi vererek yardımcı olursanız minnettar olurum.İyi çalışmalar.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2012 | 04:47 FATİH TOPÇU 572 Kişi okudu

triadpark

Soru

210.000 tl ye üç artı bir bahçe katı almak istiyorum.tavsiye edermisiniz.deprem açısından güvenilirmi.sizin görüşleriniz benim için çok önemli.saygılar. sancaktepe triadpark.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Temmuz 2012 | 09:15 orhan bekdemir 572 Kişi okudu

Avrupa Konutları Atakent 3'teki evimi teslim aldım

Soru

Tebernüş bey merhaba,Avrupa Konutları Atakent 3 teki dairemi 1 Temmuz da söz verdikleri gibi teslim aldım. Örnek Dairenin aynısı ve daha özenlisiydi. Teslim ediliş şekli çok profesyönelce düşünülmüştü. Tüm çalışanlar çok kibar ve empati kuran nitelikte, siz sorunuzu sormadan daha , cevabını söylüyorlardı.Sizin vesilenizle, öncelikle Süleyman Beye gönlü gibi güzel, vizyonu gibi yüksek yaşam dilerim. Kararımızın doğruluğunu dün bir kez daha anladım. Projede emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2012 | 14:47 sabriye yayadağ 571 Kişi okudu

Vegüneşli'de 71 metrekare 213 bin TL

Soru

Merhaba. Keleşoğlunun Vegüneşli projesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Daha resmi lansman yapılmadı ama 20 dayre şimdiden ön satışa çıkarıldı. Ön satışa çıkan dayreleri hepsi 1+1, kuzey cephe, sitenin dışına bakan dayrelerdir. Her kattan da seçme hakkı yok, 1-5 kat arası sadece. 213000TL brut 71m2 net 46m2. Vaziyet planında baktığımızda brüt 60m2 gözüküyor, demek ki 11m2 da ortak kullanım alanlarından geliyor. Şu şartlarda m2 fiyatı 3000TL, lansmandan sonra 3300'den başlayan fiyatlarla satılacakmış.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2012 | 17:45 Sergiu Mocanu 572 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Bir emlakçı ile Tekirdağ Şarköy Kocaa

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Bir emlakçı ile Tekirdağ Şarköy Kocaali mevkiinde bir arsa satınalmak için irtibata geçtim. Alan 500m2 ve %25 imarı olduğu söylendi. Fakat emlakçı bu arsa ile Tekirdağ İl Özel İdaresi'nin ilgilendiğini ve gerekli işlemlerin buradan yapılması gerektiğini söyledi. Bu ve buna benzer yerler için neden İl Özel İdareleri ilgilenir ve bunun altında birşey aramalı mıyım? Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2012 | 10:42 Gökhan Acar 572 Kişi okudu