Merhaba Tebernüş Bey, bazı yazılarınızda başakşehirden ev

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, bazı yazılarınızda başakşehirden ev satılmaz diyorsunuz siyasi konjoktüre bakarak. Başakşehir 5 etapda 2 1 dairem var ve 140-150 liraya satabilirim bunu satıp Ağaoğlunun ayazma projesinden 1 1 almak mantıklı bir yatırım olur mu? Başakşehire 1 yıl içerisinde metro geleceğini de düşünürsek...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2010 | 16:58 Fatih Koc 572 Kişi okudu

Havadanemlak.com için sizleri tebrik ediyorum. Hem İstanbul'u h

Soru

Havadanemlak.com için sizleri tebrik ediyorum. Hem İstanbul'u hem de gayrimenkulleri izleme şansı elde ettik.Sizden isteğim herkes gibi oturduğu bölgenin havadan fotoğrafı olacak. Kiptaş Arnavutköy ve oraya gelmişken Kiptaş Hadımköy-Toki Hadımköy ve başarısız olan Hadımköy Akpınar sanayi bölgesi vs.Teşekkürler, sonsuz başarılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2010 | 14:21 yusuf boztepe 571 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.Dün size Triad Park hakkında sormuştum.

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.Dün size Triad Park hakkında sormuştum.Kafam epey karısmaya başladı.Mesela Sarıevler epey uygun(123 m2 170-200 000 arası,kirası 650 civarı)ama Triad'la kıyaslanamaz.Triad ayarında siteler 250-260 civarı.Diğer yandan biraz daha merkezi olsun dersem,Şerifali var,orada aynı metrekare daireler(site değil),220-230 civarında.Şimdi,en begendiğim triad park,ama en çok deger kazanacak olanın hangisi sizce?Apartman dairesi de olsa acaba Şerifali daha mı uygun yatırım için?Ben oturmak için alıyorum ama yatırımlık da olsun istiyorum.Bir de,kira çarpanından bahsettiniz dün,bu nasıl hesaplanıyor,klasik bilgi 15 yıllık kira,evin deger fiyatını çıkarmalı,bu mu?Çok teşekkurler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2010 | 20:09 Ali Bozbeyoğlu 572 Kişi okudu

1.KKTC vatandaşları TC'de konut alırken gereken evraklar neler

Soru

1.KKTC vatandaşları TC'de konut alırken gereken evraklar nelerdir?2.KKTC'li birisine İstanbul'da 3 ay kalacağımız,sağlam zeminli,yatırım amaçlı daireyi hangi bölgeden almamızı tavsiye edersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2010 | 14:57 Erhan Cey 571 Kişi okudu

Tebernus bey, Nish Adalar'da yatirim amacli 340.000 TL bir daire

Soru

Tebernus bey, Nish Adalar'da yatirim amacli 340.000 TL bir daire almak uzereyim. Ancak iki daire arasinda kararsiz kaldim. birincisi sitenin narcitiye yakin ucundaki manzarasi olmayan buyuk 3 1 (net 165m2), digeri ise site merkezine dogru, ada manzarali kucuk 3 1 (120m2). sizce ayni fiyatli bu iki daireden hangisini tercih etmeliyim, prim yapmasi ve kira getirisi acisindan degerlendirebilir misiniz? simdiden tesekkurler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 15:13 mete esel 571 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Malesef bir Tulip Turkuaz zedesi olduk.O

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Malesef bir Tulip Turkuaz zedesi olduk.O kadar içimize sinerek daire almıştık ki fesih kararını duyunca gerçekten şok oldum.Bugün itibari ile bizde daireyi fesh ettik ve işlemleri sonlandırdık.Değerli Toki Başkanı Albayrak kendi ile gurur duysun.Ev sahiplerini mağdur etmemek için bunu yaptık derken şimdi bu kadar hevesle aldığımız daireyi bir o kadarda kendisinden nefret ettirerek sonlandırdık.Bunu yarattığı için kendisi ile gurur duyabilir.Sanırım yarın dava var yarını iple çekiyorum açıklamalar ne olacak acaba? Tebernüş Bey,sizin yorumlarınızı hergün takip ediyorum ve saygı duyuyorum.Tulip Turkuaz projesini yerini tutmucaktır ama o düzeyde önerebileceğiniz proje var mıdır? Ispartakule Avrupa Konutları ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Gerçi malesef Toki yapımı ama yine görüşlerinizi almak isterim.Vizyon sahibi olmayan insanların bu tip kuruluşların başına nasıl geçebiliyor anlamıyorum.Yazık diyorum.Şimdiden Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2010 | 16:26 Sema Baymin 572 Kişi okudu

EFENDİM BENİM SORUM GEBZE ŞEKERPINAR HAKKINDA OLACAK BURADAN D

Soru

EFENDİM BENİM SORUM GEBZE ŞEKERPINAR HAKKINDA OLACAK BURADAN DAİRE ALMAK HAKKINDA NE DERSİNİZ? BİR MALUMATINIZ VAR MI? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER, SAYGILARIMLA.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2010 | 15:08 SELÇUK GÖKAY 572 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Merhaba. Sitenizde (en alttaki linkte) yüksek ge

Soru

Tebernüş Bey,Merhaba. Sitenizde (en alttaki linkte) yüksek gerilimle ilgili bir yazıya rastladım. TOKİ Kayabaşı'nda yaşanmış bu. Benzer, hatta daha vahim bir durumla biz Antalya Döşemealtı'nda Çıplaklı köyğ mevkisindeki TOKİ'de karşı karşıyayız (sitenin tam orta yerinden baştan başa geçiyor, altında basketbol sahası var, konutlar iki yanında ). İnsanlar konut satın alırken böyle bir durumdan haberleri yoktu, kandırıldık yani... Gerek bu konularla ilgili bir gazeteci olmanızdan, haber değeri olmasından, gerekse bu konuların medyaya intikalinin problemin çözümüne yardımcı olacağını düşündüğümden size yazıyorum. Hepimiz galeyana gelmiş durumdayız. TOKİ başkanı bizzat kendisi durumdan haberdar mıdır, ondan şüpheliyim. Kendisine iletmeniz de mümkün mü? Bilsin ki biz bunun peşini bırakmayacağız. http//www.emlakkulisi.com/22254_toki_kayabasi_nin_ortasindan_yuksek_gerilim_hatti_geciyor_

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2010 | 12:07 ahmet baştuğ 571 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, tavsiyelerinize uyarak ev almaktan vazge

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, tavsiyelerinize uyarak ev almaktan vazgeçtim. Dükkan almaya karar verdim. Sizle mailleştikten beridir 2 haftadır araştırıyorum. Birkaç AVM de dükkan buldum. İlk olarak Boğazköy Molina AVM de (büyükçekmece- bahçeşehir ) 32 m2 150.000 TL ( 945 Dolar kiracılı-kiracının 3 yıllık kontratı var. ), ikinci olarak, sefaköy armoniparkt ta yemek bölümünde 36 m2 120.000 TL Kiracısı yok şahıs kendi malını satıyor. 3.olarak, Esenyurt Esenkent mah. adını hatırlayamadığım bir avm de 33 m2 119.000 TL (900-1000 TL arası kiracısı mevcut ) ve som olarak 4.cüsüde Fatih tahtakalede 30 m2 79000 dolar (900 TL kiracısı mevcut ) bunlardan en mantıklısı sizce hangisi kira çarpanı olarak hepsi cazip gözüküyor. Sizce AVM de dükkan almak mantıklımı olumlu olumsuz yanları nelerdir. Bir sürü sordum sizede) bunlar için girişime başlamalımıyım yoksa biraz daha araştırayımmı..Saygılarımla..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2009 | 14:19 Cenk Ardıç 571 Kişi okudu

Sayın Kireçci,Halkalı Divan Residans projesiyle ilgileniyorum

Soru

Sayın Kireçci,Halkalı Divan Residans projesiyle ilgileniyorum. E ve F bloklarda 200 bin-225 bin arası 2 1 daireler var. Önünün kapanmayacak olması ve manzarası bence en önemli özelliği. Bazı arkadaşlarım Halkalı'nın zemininden dolayı oradan ev alınmayacağını söylüyor. Ayrıca yapılacak Tema park ihalesinin iptal olduğundan bahsettiler. Ulaşımın sorun olması ve bölgedeki arz fazlalığından dolayı prim yapmayacağını belirttiler. Ayrıca Kuzu grubunun daha önce yaptığı bazı projelerde ev kalitesi ve kullanılan malzeme açısından mahkemelik olduğunu basından takip ettim. Burayı yatırım açısından düşünmek uygun olur mu? sizin yatırım olarak 200 bin civarı parası olan bir alıcıya tavsiyeniz hangi lokasyon veya proje olabilir.? Emlakkulisi benim en beğendiğim site ve hergün kendini yeniliyor, en yeni haberleri buradan alıyorum. Bunun için de ayrıca teşekkür ederim... saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ekim 2009 | 20:37 özgür yılmaz 571 Kişi okudu