Yeşilpınar öğretmen blokları

Soru

Merhaba, Yeşilpınar öğretmen blokları ile ilgili TOKİ nin kentsel değişim projesi kapsamaında planları var mı? Bilgi verebilir misiniz, acaba? Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ağustos 2013 | 22:26 Tugba yilmaz 553 Kişi okudu

sözleşmeli daire satışı

Soru

MERHABALAR HİLAL HANIM...AĞAOĞLU MY TOWERLANDDEN ALMIŞ OLDUĞUMUZ 3+1 DAİREMİZİ SATMAK İSTİYORUZ...HENÜZ TAPUMUZU ALMADIK ..SATIŞ SÖZLEŞMEMİZ VAR ELİMİZDE..BUNUNLA SATIŞ YAPABİLİRMİYİZ...YAPARSAK BİR SORUN YAŞARMIYIZ...VE TAPUYU ALMAMAMIZ BİZİM İÇİN RİSKLİ BİR DURUMMUDUR...ÇOK TEŞEKKÜRLER..

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2013 | 20:36 tülay kaya 554 Kişi okudu

yatırım yapılacak yer...

Soru

tebernüş bey elam....çanakkkalede yaşıyorum 3 yıldan beri küçük çaplı inşaat yapıyorum daha izmiri inşaat kapastesi olarak nasıl buluyorsunuz..büyük şehir avantajını düşünüyorum...sizin fikirleriniz önemli benim için....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2013 | 11:33 ertugrul kızılaslan 553 Kişi okudu

Çok Acil!

Soru

Öncelikle yardımınız için teşekkür ederim. Biz aralık 2011'de 82.000 Tl'ye aldık evimizi ama tapuda pek bu işleri bilmediğimizden emlakçının demesiyle 45.000 Tl olarak gösterildi evin gerçek değeri. Şimdi 100000 T'ye satmak istiyoruz ve bu ilk satışımız. Bunu satıp tekrardan kredi çekip ev alacağız. Lütfen kesin olmasa da aşağı yukarı ne kadar vergi ödeyeceğiz söyleyebilir misiniz? Yüksek bir miktarsa eğer vazgeçmeyi düşünüyoruz. Ve vazgeçersek de bunu düzeltmek için ne yapabiliriz? Evi aldığımız kişi ile uğraşmadan biz bir şeyler yapabilir miyiz?

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2013 | 09:47 Aylin Akpınar 553 Kişi okudu

KENDİMİZMİ YAPALIM,MÜTAHİTEMİ VERELİM.

Soru

Sayın tebernüş bey:bizim yenibosnada bir arsamız var üzerinde 3 dairesi bize ayit 2 dairesi başkasının olan bina var eski ve kentsel dönüşüme giriyor.mütahitler kat karşılığı ısrarla istiyor.bende diyorum ki kentsel dönüşüm kredisi çekip biz yapsak mütahitin verdiği% 55 ten fazla karımız olsa ne dersiniz.?ya da krediyi çekip mütahite versek krediylede fazladan daire mi satın alsak.siz işçi olarak çlışıyor olsanız böyle bir riske girermisiniz.biz girmelimiyiz teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2013 | 21:29 hasan TAŞDELEN 554 Kişi okudu

müşterek arsada müstakil yeni bina inşaası

Soru

merhaba:izmir bucada müşterek arsada bulunan çok eski binamızı yıkıp kentsel dönüşüm çerçevesinde yeniden yapmak istiyoruz.ancak arsadaki diğer ev sahibi evini yıkmak istemiyor. cephemiz 11.5 m olduğundan müstakil bina inşaası mümkün değil idi.yeni gelişmeler ile lehimize değişiklik var mı?izleyeceğimiz yol konusunda bilgileriniz için çok teşekkürler.saygılarımla özcan avcı

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2013 | 13:34 özcan avcı 554 Kişi okudu

Fikirtepe Sorununu Çözmek Basittir !!!

Soru

Sizi anlarım Tebernüş Bey.Siz bu ülkede modern,düzgün bir emlak piyasası oluşması için en çok çabalayanlardansınız.Ama sadece projeleri havadan fotoğraflayarak,doğal olarak yoğun temaslarınızın olduğu sektör firmalarının yöneticilerini dinleyerek ya da biyografisini yazacak kadar size yakın olan Sayın bakanımızın siyasi bakışlı bilgilendirmeleriyle Fikirtepe Konusunda eksik ve taraflı kalırsınız.Ve taraflı bakış açılı yazılarınızlada bir kesimin tepkisini çekersiniz !!! Çok zeki bir insansınız.Ama sanırsam bu konuya da tam vakıf değilsiniz.Fikirtepe konusu o kadarda karışık içinden çıkılmaz bir konu değildir aslında !!! Karar verici siyasi güç yani Sayın Bakanımız emrinde ki Toki'ye görev vererek bu işi çok kolayca çözebilir.Mevcut emsale dokunmadan,56 yapı adasına bölünmüş bölgeyi sağlam güvencelerle tek elden devlet güvencesiyle ihale edebilirler.En iyi mimari,en yüksek pay,en yüksek kira şartlarında yarıştırılan firmalar bölgeyi kısa sürede dönüştürebilirler.İhaleyi alan firmalarda diğer Toki projelerinde olduğu gibi hakediş sistemiyle inşaat ilerledikçe ödemelerini alırlar.Fikirtepe de finansal açıdan riskli,maceracı iş adamlarının sahibi olduğu firmaların varlığı kesindir.Bu maceracıların halkı mağdur etme ihtimalleri böylece engellenmiş olur. Sonuçta yeterki çözülmek istensin.Çözmek basit !!! Fikirtepe hakkında herkez kendi pozisyonuna göre konuşuyor. Volkan Sarp beyde aynen öyle yapmış.İmza atan,atmayan ayrımı üzerinden bir haklılık devşirmiş kendine. Şahsın bize karşı yaptığı ''Ahlakdan Yoksun'' ithamı fikir hürriyetini aşan ağır bir itham olmuş.Ve bizi hedef göstermesiyle ilgili ''Türk Mahkemelerinde hukuksal hakkımızı şimdilik saklı tutuyoruz !!! Bu tür kastı aşan,hakarete varan hararetli yorumları yayın sorumluluğu şahsınıza aittir.Bir daha bu tür hakarete varan yorumlara sitenizde yer vermeyeceğinizi umarım. Çalışmalarınızda Başarılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2013 | 23:42 ajansİSTANBULL 553 Kişi okudu

işyeri

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey , İşyeri ile alakalı bir şey danışmak isterim size , almak istediğim işyeri ortaköyde 50 metrekare 185,000 tl fiyatı, ödenen kira bedeli ise 750 tl konumu güzel ama kafama takılanları kira çarpanı yüksek ve bankaların işyeri kredisinde eksper değerinin % 50 vermeleri , tek öngördüğüm avantaj uzun vadeli yatırımda (5-10 yıl sonrası) . sizin görüşünüzü rica ediyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2013 | 16:42 erhan yavuz 553 Kişi okudu

Nasıl bir yol izlemeliyim...

Soru

Merhaba Hilal Hn, Eroğlu İstanbul lounge 1 projesinde almış olduğum 3+1 bahçe katı dairemin altına eroğlunun yapmış olduğu hidrofor dairesinde sulama pompaları, şebeke suyunun kalın boru ve şaftları ve hidroforlar var ve bütün bunlar benim evimde çalışıyormuş gibi. Geceleri kulak tıkaçlarıyla uyuyoruz. Evimize misafir çağıramıyoruz muhabbet edemeyeceğiz diye. Malesef ki bu sıkıntımızı eroğlunda anlatmadığımız ve bilmeyen kimse kalmadı. Ama hep gece çalıştırmayalım gibi komik çözümler sunuldu bize. Velhasıl sözü uzatmayayım biz bu sorunu çözmeye niyeti olmadığı kanaatindeyiz eroğlunun ve artık muatap bulamıyoruz. Kapıcı dairesi niyetine bana teslim edilen bir daireye tonla para ödedim. Ama bu sıkıntı yüzünden dava açmak istiyoruz bu sorunu çözmek için. Nasıl bir yol izlememiz gerekiyor ve haklarımız nelerdir kısaca bilgi verirseniz çok seviniriz. İlk önce bir ihtarname mi çekmek gerekiyor... Cevabınız için teşekkür ederim iyi çalışmalar...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2013 | 18:26 Özgür karakan 553 Kişi okudu

Kavaklı yeşil alan

Soru

İyi günler Tebernüş Bey Bizim Silivri Kavaklı'da 2 parsel halinde bir arsamız var..Ve bu arsanın tamamını planda yeşil alan olarak göstermişler..Bugün itiraz dilekçemizi verdik..Acaba bundan sonraki süreç nasıl gelişir ve ne kadar sürer..Tam satmak üzereydik ve bu tatsız konu çıktı karşımıza.. Başka bir arsayla mı takas edecek belediye bizimkini..Eğer öyleyse bizim şu anda 700bin civarı fiyat istediğimiz arsamıza karşı ne kıymette bir takas olur..Nasıl bir karşılaştırma yaparlar.. Kavaklı'ya üniversite yapılmasının önü açılmış..Planlara işlenmiş..Acaba satmak yerine beklemek daha avantajlı olur mu kısa süre için?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2013 | 20:59 Engin Gökkaya 553 Kişi okudu