Selamlar, Zekeriyakoy ile ilgili bir Hanimefendi ulasim cozumu im
Selamlar, Zekeriyakoy ile ilgili bir Hanimefendi ulasim cozumu imkansiz seklinde ifadeler kullanmis. Sanirim onumuzdeki ilkbaharda Cayirbasi tuneli acilacak bolgede. Bu tunelle Kelebek mobilyadan Maden mah. e ulasimin kolaylasacagini dusunuyorum. Bu tunel aceba Zekeriyakoy ulasimina bir cozum getirir mi yoksa ben yaniliyormuyum? Cok tesekkur.
