Tebernüş Bey merhaba, sizden çok özür dileyerek web sitenizi

Soru

Tebernüş Bey merhaba, sizden çok özür dileyerek web sitenizi ilk kez ziyaret ettiğimi itiraf etmek istiyorum. Bugüne kadar sizi ve sitenizi farketmemiş olmayı büyük bir kayıp olarak gördüğümü belirtmek isterim. Soruma gelince, yıllarca küçücük ve eski evlerde oturmuş bir aile olarak eşimle hayalimiz hep sıfır bir projede bir yer edinmekti. Çalıştık didindik ve hatırı sayılır bir birikim yaptık. Derken istwest projesi karşımıza çıktı. Saygın bir kişiliğiyle tanıdığımız Sayın Boyner'in istwest projesini görünce eşimle karar verdik ve bir miktarda ailemizden destek alarak gecen hafta sonu projeden bir ev satın aldık. Ön sözleşmeyi yaparak kapora yatırdık. Aldığımız daire 3+1 olup 151 m2 brüt ve arka tarafta ihlas konutlarına bakmakta. Özellikle arka cephe ve alt katlari tercih ettik ki daha sakin ve bir miktar hesaplı mekan olsun diye. Emlak işlerinden pek anlamam ama sıkı durun Fiyatı ise 526.000 TL. Elbetteki maksadımız yatırım amaçlı değil oturmaya yönelikti. Ancak bu gece vakti sitenizde çok değerli bazı yorumları okudukça eşimle moralimiz bozuldu, zira 151 brüt için aldık dediğimiz dairenin net 105 m2 olduğu ortaya çıkmakla beraber anladık ki biz trene enson vagondan binenlerdeniz. Yani lansman zamanı üst katlardan deniz manzaralı aynı ebatlarda bir ev 470.000 iken şimdi biz alt katlarda duvar manzaralı bir evi 526.000 TL almakla hatamı etmiş oluyoruz. Sizden ricamız ileride biz toprak olup gittiğimizde kötürüm çocuğumuza bırakacağımız evi bu fiyatlarla almakla o'nun hakkını hatalımı değerlendirmiş oluyoruz? Brüt üzerinden mi konuşulur bilmiyorum ama şerefiyesi düşük bir istwest dairesinin m2 fiyatı 3.500 TL sizce makulmudur? Duygularım çok karışık ve nihai sözleşmeye kadar karar vermek durumundayım. Kabul ediyorum istwest göreceli bir şekilde lokasyon ve proje olarak gercekten mükemmel ama gerekirse kaporayı yakmaya hazırım. Buradan yanıt vermek istemezseniz anlayışla karşılarım. Saygılarımla, Serkan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2011 | 02:06 Serkan Arikan 553 Kişi okudu

Merhaba,Benzer çekingeler içerisindeyiz fakat fuayenin az katl

Soru

Merhaba,Benzer çekingeler içerisindeyiz fakat fuayenin az katlı olması ve mahalle tarzı yaşamı aklımızı çelmesine rağmen karar veremedik .Bununla birlikte nish adalarla ilgili olarak 2+1 b tipinde bir arkadaş 14 m2 ambar odası gibi bir konudan bahsetti bugün satş ofisindeydik böyle bir bilgi almadık bu konuda da ayrıntı varmıdır ?Birde nish adalarda daire projelerinde değişiklikler olduğunu öğreniyoruz sayfanızdan bunlar ne kadar doğru ? projede sık sık değişiklik olması mantıklı mıdır ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mayıs 2011 | 00:03 arda solmaz 553 Kişi okudu

Tebernüş Bey, merhaba.İşim gereği her sabah altunizade de k

Soru

Tebernüş Bey, merhaba.İşim gereği her sabah altunizade de köprü sapağını kullanarak ,çevre yoluna giriyorum.Şimdiye dek hiç farketmediğimiz bir şey gördüm.Emlak konut toki tabelası ile orada 5-7 katlı bir çok bloktan oluşan bir site yapılıyor ve yoldan çok zor farkediliyor.Bu konutlar toki tarafından kimlere yapılıyor, dar gelirli insanlara olmadığı kesin.Neden bhiç bir yerde reklam veya haber çıkmadı?Başbakanının evine bu kadar yakın bölgede bu tarz bir site ??? Ne zaman izin alındı ve bu bölge sit alanı değil miydi?Bir bilginiz var mı bu konuda ?İnternetten bulmaya çalıştım ama hiç bir site açilmadı.Çok teşekkür ederim ,saygılarımla .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 11:19 ASUMAN AKÇA 553 Kişi okudu

merhaba,silivri akören bekirli elbasan .gibi köylerde yatırım

Soru

merhaba,silivri akören bekirli elbasan .gibi köylerde yatırım yapmalımıyız alipaşa değirmenköy çanta ,,,sebeplerıyle beraber rica ederim,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 10:06 zafer cengiz kabakcı 553 Kişi okudu

tebernus bey oncellıkle bıkmadan ve usanmadan sorularımızı y

Soru

tebernus bey oncellıkle bıkmadan ve usanmadan sorularımızı yanıtladıgınız ıcın canı gonulden tesekkur ederım. benım sorum, malumunuz bakırkoy zuhuratbabadakı evlerın bahcelı nızamını bılırsınız. Alacagım daire apartmanın hemen gırıs katında duz ayakta bulunmaktadır.Altında bahce ıle bırlıkte bır kat daha olmasına ragmen tapuda zemın kat denılıyor. benı aydınlatırmısınız. ılerde bu ev yıkılırsa yenı yapılan bınada benım hakkım tapuda zemın dıye belırtıldıgı ıcın bodrum mu olur yoksa gırıs katımı? yardımcı olursanız cok sevınecegım... (zıra ılerısı ıcın bodrum katı sahıbı olmak ıstemıyorum)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Nisan 2011 | 20:30 ARZU OZTIN 554 Kişi okudu

Merhabalar bir çok kere sorulmuştur ama Beylikdüzü tasarında

Soru

Merhabalar bir çok kere sorulmuştur ama Beylikdüzü tasarından maksimum 90 bin Tl`ye kadar ev almayı düşünüyoruz.Bir çok inşaat firması var ve referanslarına bakılınca pek güven vermiyor önerebilceğiniz firmalar varmıdır?Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2011 | 00:34 Kazım Sadıkoğlu 554 Kişi okudu

günaydın.Ataşehir esatpaşa mah. gece kondu tipinde 2 katlı e

Soru

günaydın.Ataşehir esatpaşa mah. gece kondu tipinde 2 katlı evimiz var.bunu mütayite vermekmi mantıklı yoksa bu şekilde oturup daha sonra vermekmi.mütayite vermemiz için yandaki kişininde bizimle birlikte vermesi gerekli evin eni olarak dar ama uzun..burda fiyatlar artarmı aynımı kalır

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2011 | 08:51 buket demircan 554 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,yazılarınızı sürekli takip ediyorum.

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,yazılarınızı sürekli takip ediyorum.Ben Özyurtlar inşaat Garden City 1.etapta oturan bir daire sahibiyim .Yine buradan bir site sakininin yönetim ile yazmış olduğu yazıyı okudum ve insanların yanlış yönlendirilmemesi adına bir şeyler söylemek istedim.insanlar öyle veya böyle her şeyi söylüyorlar ama iğneyi önce kendimize batırmalıyız.Haksızlık ediyorlar şimdiye kadar ödenmeyen aidatlar yüzünden Tamer Bey güvenlik ödemelerini cebinden hiçbir karşılık beklemeden öderken kimse şikayet etmiyor ,Özyurtlar için tek kötü kelime konuşmuyordu.Haklı olarak adamda artık aidat ödesinler kendi kendine dönsün yönetim diyince mi kötü oldu.Tabiki bunda ödeyenlerın sucu yok bende düzenli aidat öderim. Ama ödemeyenlerin bedelini de yönetime yüklemek doğru değil bence.Herkes üzerine düşen görevi yapsa daire sahibi görevlerini sorumluluklarını yerine getirse yaşanırmı böle sorunlar?Tamer Bey herkesin yanında olmaya çalışan bir insan kendisini bire bir tanımam ama şimdiye kadar gördüklerim bunları söylüyor.Zamanında değerinin altına kişilere yardımcı olmak amaçlı burada daireler bedelinin altına satılmış.90.000 TL ye 3+1 daireler alınmış.Şuan da aynı dairelerin fiyatları 155-160.000 TL ye satılıyor ve aradaki zaman sadece bir yıl!Hangi proje bu kadar kısa zamanda böyle pirim yapmış size soruyorum.Şimdi bu insanlar aidatlarını ödemedikleri gibi yönetime laf söylüyorlar.Esenyurt da en çok pirim yapan herkesin kiralık daire aradığı bir projede oturup aidat ödememek nasıl karşılanır bilemiyorum.Herkes elini vicdanın koysun biz dairemizden,sitemizden ve Özyurtlar ˜dan çok memnunuz iyiki buradan daire almışız.Konuyla ilgili görüşlerini bekliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2011 | 15:26 Keziban Yavuz 553 Kişi okudu

Herkes ev sahibi olacak sloganı ile harekete geçilirken, ev alm

Soru

Herkes ev sahibi olacak sloganı ile harekete geçilirken, ev almak isteyenler özellikle Toki ve bankalar aracılığı ile ev almak isteyenler benim gibi çok tedirgin...ben 2008 yılında toki eskişehir tepebaş uygulamasından ev aldım.106 m2 eve yaklaşık 84.000 tl ye sözleşmeye imza attım.13.500 tl peşinatla 384 tl ile başladığım ödemelerime halen 500 tl ile devam etmekteyim. Halk bankası aracı bankam, bu güne kadar peşinata ve yaptığım ödemelere rağmen borcumda herhangi bir azalma olmadığını öğrendim. ve anlayabildiğim kadarı ile de bo konutlar ödemelerim bittiğinde bize yaklaşık olarak 140.000 tl ya mal olacak.Şu anda 140.000 tl banka kredisi kullanarak aşağı yukarı 2 daire alabiliyorum. Bunun neresi insanları ucuz ev sahibi yapmak anlayamadım! Nasıl Hareket etmeliyim. saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2011 | 20:47 Adem AL 553 Kişi okudu

merhaba.Ev yatırımından vazgeçip işyeri yatırımına yönel

Soru

merhaba.Ev yatırımından vazgeçip işyeri yatırımına yöneldim. Ama binaların genellikle eski olması biraz düşündürüyor. autopia , automall, otoport gibi gibi avm lere yatırım sizce mantıklı mı ,yoksa primlerini yaptılar ve sektör doyuma ulaştı mı sizce? Tekrar konut yatırımına mı dönelim. Dumankaya halkalı olabilir mesela. Söz sizde, şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2011 | 09:30 naci fırat 554 Kişi okudu