Merhabalar bir çok kere sorulmuştur ama Beylikdüzü tasarında

Soru

Merhabalar bir çok kere sorulmuştur ama Beylikdüzü tasarından maksimum 90 bin Tl`ye kadar ev almayı düşünüyoruz.Bir çok inşaat firması var ve referanslarına bakılınca pek güven vermiyor önerebilceğiniz firmalar varmıdır?Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2011 | 00:34 Kazım Sadıkoğlu 554 Kişi okudu

günaydın.Ataşehir esatpaşa mah. gece kondu tipinde 2 katlı e

Soru

günaydın.Ataşehir esatpaşa mah. gece kondu tipinde 2 katlı evimiz var.bunu mütayite vermekmi mantıklı yoksa bu şekilde oturup daha sonra vermekmi.mütayite vermemiz için yandaki kişininde bizimle birlikte vermesi gerekli evin eni olarak dar ama uzun..burda fiyatlar artarmı aynımı kalır

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2011 | 08:51 buket demircan 554 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,yazılarınızı sürekli takip ediyorum.

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,yazılarınızı sürekli takip ediyorum.Ben Özyurtlar inşaat Garden City 1.etapta oturan bir daire sahibiyim .Yine buradan bir site sakininin yönetim ile yazmış olduğu yazıyı okudum ve insanların yanlış yönlendirilmemesi adına bir şeyler söylemek istedim.insanlar öyle veya böyle her şeyi söylüyorlar ama iğneyi önce kendimize batırmalıyız.Haksızlık ediyorlar şimdiye kadar ödenmeyen aidatlar yüzünden Tamer Bey güvenlik ödemelerini cebinden hiçbir karşılık beklemeden öderken kimse şikayet etmiyor ,Özyurtlar için tek kötü kelime konuşmuyordu.Haklı olarak adamda artık aidat ödesinler kendi kendine dönsün yönetim diyince mi kötü oldu.Tabiki bunda ödeyenlerın sucu yok bende düzenli aidat öderim. Ama ödemeyenlerin bedelini de yönetime yüklemek doğru değil bence.Herkes üzerine düşen görevi yapsa daire sahibi görevlerini sorumluluklarını yerine getirse yaşanırmı böle sorunlar?Tamer Bey herkesin yanında olmaya çalışan bir insan kendisini bire bir tanımam ama şimdiye kadar gördüklerim bunları söylüyor.Zamanında değerinin altına kişilere yardımcı olmak amaçlı burada daireler bedelinin altına satılmış.90.000 TL ye 3+1 daireler alınmış.Şuan da aynı dairelerin fiyatları 155-160.000 TL ye satılıyor ve aradaki zaman sadece bir yıl!Hangi proje bu kadar kısa zamanda böyle pirim yapmış size soruyorum.Şimdi bu insanlar aidatlarını ödemedikleri gibi yönetime laf söylüyorlar.Esenyurt da en çok pirim yapan herkesin kiralık daire aradığı bir projede oturup aidat ödememek nasıl karşılanır bilemiyorum.Herkes elini vicdanın koysun biz dairemizden,sitemizden ve Özyurtlar ˜dan çok memnunuz iyiki buradan daire almışız.Konuyla ilgili görüşlerini bekliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2011 | 15:26 Keziban Yavuz 553 Kişi okudu

Herkes ev sahibi olacak sloganı ile harekete geçilirken, ev alm

Soru

Herkes ev sahibi olacak sloganı ile harekete geçilirken, ev almak isteyenler özellikle Toki ve bankalar aracılığı ile ev almak isteyenler benim gibi çok tedirgin...ben 2008 yılında toki eskişehir tepebaş uygulamasından ev aldım.106 m2 eve yaklaşık 84.000 tl ye sözleşmeye imza attım.13.500 tl peşinatla 384 tl ile başladığım ödemelerime halen 500 tl ile devam etmekteyim. Halk bankası aracı bankam, bu güne kadar peşinata ve yaptığım ödemelere rağmen borcumda herhangi bir azalma olmadığını öğrendim. ve anlayabildiğim kadarı ile de bo konutlar ödemelerim bittiğinde bize yaklaşık olarak 140.000 tl ya mal olacak.Şu anda 140.000 tl banka kredisi kullanarak aşağı yukarı 2 daire alabiliyorum. Bunun neresi insanları ucuz ev sahibi yapmak anlayamadım! Nasıl Hareket etmeliyim. saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2011 | 20:47 Adem AL 553 Kişi okudu

merhaba.Ev yatırımından vazgeçip işyeri yatırımına yönel

Soru

merhaba.Ev yatırımından vazgeçip işyeri yatırımına yöneldim. Ama binaların genellikle eski olması biraz düşündürüyor. autopia , automall, otoport gibi gibi avm lere yatırım sizce mantıklı mı ,yoksa primlerini yaptılar ve sektör doyuma ulaştı mı sizce? Tekrar konut yatırımına mı dönelim. Dumankaya halkalı olabilir mesela. Söz sizde, şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2011 | 09:30 naci fırat 553 Kişi okudu

Selam.Bence de sizi Ispartakule\'ye sokmuyorlar :) Çünkü aylar

Soru

Selam.Bence de sizi Ispartakule'ye sokmuyorlar ) Çünkü aylardır Ağaoğlu ıspartakule fotoları için size yazıyorum.Nihayet yayımlandı ama bir ay nceki çekimler.Dış cephesinin katalogtan farklı olmasıyla ilgili aylardır yazıyoruz.ek bir yorum bile yapmıyorsunuz her defasında Ali beye iletirim diyorsunuz o kadar.Demek ki gerçekten uzun süredir Ispartakule'ye gitmiyorsunuz.Oysa o bölgeyi en fazla yazan sizdiniz.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2011 | 14:57 orhan eyi 553 Kişi okudu

Tebernüş Bey iyi günler,Kartal Soğanlık Bölgesinde 100.000-

Soru

Tebernüş Bey iyi günler,Kartal Soğanlık Bölgesinde 100.000-140.000 TL aralığında kiraya vermek amaçlı ev almak istiyorum. Bu fiyat aralığında bitmiş proje olan Soyak Evreka'da 48 m2 1+1 130.000 civarı 2. el ya da Nisan 2012'de bitecek olan Propa Aura'da 48 m2 132.000 stüdyo home office arasında kararsızım. Prim yapma ihtimali ve kira getirisi açısından ne tavsiye edersiniz? Bir de Adliye Sarayı ve Metro hattının açılışının bu sene içinde planlanması nedeniyle bu projelere yatırım yapmak için fazla beklememek mi gerekiyor? Çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2011 | 16:44 Zeynep Bozkır 554 Kişi okudu

Bilgi Amaçlı sunuyorum. SaygılarımlaTüketici mahkemelerinden

Soru

Bilgi Amaçlı sunuyorum. SaygılarımlaTüketici mahkemelerinden, topraktan ev alıp mağdur olan binlerce konutzedeye müjdeli haber geldi.Bankadan kredi çekip konut alan iki mağdurun bitmeyen konutlardan dolayı bankaya borçlu olmadıklarına karar verdi. Topraktan kredi ile konut alıp mağdur olan vatandaşlara tüketici mahkemelerinden müjdeli haber çıktı. İki tüketicinin İstanbul ve Bakırköy tüketici mahkemelerine açtığı iki ayrı davada mahkemeler, bitirilmeyen inşaatlar nedeniyle bankaların tüketicilere kullandırdığı konut kredisini tahsil edemeyeceğine hükmetti.Tüketici mahkemeleri, tüketicilerin ödenmeyen taksitler nedeniyle de bankaya karşı sorumlu olamayacağına hükmetti.İnşaat şirketi ile anlaşarak tüketicilere kredi kullandırıp bitmeyen inşaatlar nedeniyle tahsil ettiği konut kredisini tüketicilere iade etmek zorunda kalan banka, kredi nedeniyle inşaat şirketine dava açtı.Halil Çelik ile Emrah Ünlü Bodrum ve İstanbul'da yaptığı konutlar ile tanınan Muscan Yapı A.Ş.'nin Büyükçekmece'de yapacağı Palmiye Konakları'ndan daire almak için şirketle anlaştılar 2006 yılında yapılan anlaşmaya göre daireler 30 Eylül 2008 tarihinde teslim edilecekti.Halil Çelik 225, Emrah Ünlü'de 200 bin TL'ye aldığı daireler için Muscan Yapı'nın anlaştığı bankadan 100'er bin TL'lik konut kredisi çektiler.7 ay boyunca bankaya toplam 19 bin 353 TL kredi taksidi ödeyen Halil Çelik, inşaatın durmasıyla kredi taksitlerini ödememeye başladı.Tedbir kararıyla da bankanın aleyhine işlem yapmasını önleyen Halil Çelik, 2008 yılında da İstanbul Tüketici Mahkemesi'ne başvurarak ödediği taksitlerin iadesi ve kalan 89 bin TL kredi borcunun da bulunmadığının tespitini istedi.Çektiği 100 bin TL konut kredisi için toplam 122 bin TL ödeme yapan Emrah Ünlü de aynı gerekçeyle 2008 yılında Bakırköy Tüketici Mahkemesi'ne başvurdu.Banka, borçlu şirket ve sahiplerinin itirazı nedeniyle duran icra takibine yapılan itirazın kaldırılarak takibin devamı ile 3 milyon 13 bin TL alacağının yüzde 40 icra inkÖ¢r tazminatı ile tahsilini istedi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2011 | 14:41 Mustafa bey 554 Kişi okudu

Merhaba,Tebernus Bey bir konu yanlış anlaşılıyor ve yorumlan

Soru

Merhaba,Tebernus Bey bir konu yanlış anlaşılıyor ve yorumlanıyor gibi geliyor. Alev Hn niye İspartakuleye AVM yapılmadığını soruyor? Buna benzer bazı sorular daha sorulmuştu, baska bölgeler için. Avm yatırımları gercek avm lerden bahsediyorum tabi, pahalı yatirimlardir. Son zamanlarda İstanbulda bir avm çılgınlığı için mıdır nedir , herkes mahallesine bir avm istiyor, AVM yatırımları İstanbul ölçeğinde doyms ve birbirlerini baltalama noktasına geldi geçiyor bile. Mesela Sariyerde de bir avm yok, Kuruçeşme'de de yok, arnavutkoyde de yok, bu ornekler cogaltilabilir. Bahcesehir ve İspartakulede her ihtiyacı ama her ihtiyacı karşılayacak her türlü imkan var, agirlikli Bahcesehirde olmak üzere, İspartakuleye uyum marketleri açıldı. Ak Batı avm açılacak 1.5 seneye kadar, akbati ispartakuleye ve bahcesehire çok yakin, sonra yine İspartakuleye çok yakın mall of İstanbul geliyor 3 sene icinde. Yani sunu anlamıyorum bu kadar imkan icinde niye İnsanlar İspartakuleye bir avm istiyor. Bence avm olmaması orada yaşayan insanlar için daha iyi Avm nin getireceği gereksiz araç yoğunluğu ve kalabalık olmaz vs, vs. 3 sene icinde bölgeye çok yakın birisi Mall of İstanbul gibi çok büyük ve iddali olan iki avm hayata gececekken niye Avm talep ediliyor anlamak güç. Ona bakılırsa ulusta da bir avm ye ihtiyac var çünkü Akmerkez Etiler bölgesinde) İyi hafta sonları.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2011 | 16:56 Enver Ogut 554 Kişi okudu

Buraya yazan arkadaşlar olayı çözmüşler.Vatandaşı enayi y

Soru

Buraya yazan arkadaşlar olayı çözmüşler.Vatandaşı enayi yerine koyan kabak gibi sırıtıyor.Elinde ne olduğu ne kadar sattığından haberi olmayan bir firma Kelebekler Vadisi.Bu "kelebekler" telefonda bilgi vermez yok efendim ofise gelin..İl dışında ya da yurtdışında yaşıyor olsanız da olsun siz yine de gelin "kelebekleeri" görmeye..) Bir arkadaş değinmiş 2 artı 1'ler yazıyorlar.Kardeşim elinde bir tane kalmış hala neden "ler lar" yazarsın biz mi Türkçe bilmiyoruz yoksa bu "kelebeklerin" mi dili farklı. Fiyat konusuna gelince ilanlarda sitede 230 bine derler ofise gidersin 230'lik kalmadı tek dairemiz var bahçe katı o da 260 bin..ee 230 bin'ler lar ne oldu "kelebekler" aldı götürdü) Ya Yüzde 5 indirim? O da ne kim fısıldadı valla haberimiz yok derler...Keza bir başka "kelebek" de Lounge ekibi.Bolca "kelebeğin" bulunduğu bu arkadaşlar da benzerleri gibi yılbaşı kampanyası yapmış .. bak bak sanırsın noel baba..Kampanya dediğin yeni bir şeydir değilmi olan şartlar daha da güzelleşir..ama olmaz eğer sen "kot" satmakla ev satmayı karıştırırsan "kelebekler" vadisinde sen de yerini alırsın.).Üstad son not sen yoruldum cvp vermekten die yazmışsın ben söleyeim madem.Cennet oto pazarı arazisine Solar ofisine göre Aydınlı milyon dolarlarla satılan bir proje yapıyor..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2010 | 07:15 Cem Esen 553 Kişi okudu