Apartman Yönetmeliği Hakkında
Sayın hocam merhaba.Biz iki arsa üzerine mitahit tarafından yapılmış A-B Bloklarından oluşan bir binadayız. Ablok 3 daire Bblok 6 daire.İskan işlemleri sona gelinmek üzere biz A ve B blok ayrılmak istiyoruz.Zaten girişlerde ayrı elektrik su ana sayaçlarıda ayrı.Nasıl bir işlem yapmalıyız .Şimdiden çok teşekkür ediyorum hocam.
