kamulaştırmasız el atma davası
Merhabalar.Mustakil evimizin üzerinden 3 adet yüksek gerilim hattı geçiyor.Teiaşa kamulaştırma talebinde bulunduk.Cevapta uzlaşma için çagrilicagimiz yaziyor.Sorum şu:Kamulaştırma bedeli hesaplanırken bize evin bedelini mi yoksa arsanin bedelini mi teklif edecekler.Bu durumda evden çıkmamız mı gerekiyor.Ya da evin üstünü mü kamulaştırıp yillardir yapamadigimiz 2. katın degerini mi teklif edecekler.
