Üsküdar Bağlarbaşı nda Yatırım ve Yaşamak için ev

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Üsküdar Baglarbası mevkisinde ana cadde uzeri 4 katlı apartmanın catı katını almayı dusunuyorum ama tereddutlerim var. tapu alanı 144 m2 ve 1/4 hisseli, 36 m2 arsa payı var. Kat mülkiyeti olup krediye uygun. Fakat catı katı olması sebebiyle proje alanı 60 m2 olup geri kalan alanı teras olarak gecmektedir. Ev 50 yıllık olup yıgma ateş tuglası butun duvarları taşıyıcıdır. Eski ev sahibi terasa cıkmalar yapıp evi buyutmuş. evin ciddi tadilata ihtiyacı vardır. Dairenin fiyatı 160000 tl olup 140000 e alma ihtimalim vardır. Almadan once sşze birkaç sorum vardır. Bu bolgenin kentsel donusumde uzun vadede sonuc alınabilecegini onceki yazılarınızda belirtmiştiniz, peki ben arsa payı uzerinden mi işlem gorurum yoksa mimarı alana gore olup onaylı 60 m2 ile mi işlem görürüm? ikinci sorum : bu bolgede bu fiyata alacagım gayrimenkul sizce kelepir midir? exper gelmesi durumunda ciddi sıkıntılar yaşabilirim değerlemeyi cok düşük gösterebilir diye düşünüyorum. Kentsel donusum, metro duragının gelmesi ve okul alısveriş merkezi gibi yerlere yakın olması da secimimde etken olacaktır. Ama karar vermekte zorlanıyorum. Kafam çok karıştıgı için yazarkende karıştırmış olabilirim umarım yardımcı olabilirsiniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Eylül 2012 | 02:33 A. Uğur BİLEN 552 Kişi okudu

boğazköy

Soru

merhabalar tebernüş bey ben bağcılarda oturuyorum fazla kalabalığı sevmediğimden biraz daha sakin bir bölgeye taşınmayı düşünüyorum boğazköy tarafını önerirmisiniz bahçeli natamam tripleks almayı düşünüyorum yol problemi varmı fiyatlar daire fiyatlarında dolaşıyor nedenini öğrenebilirmiyim birde alırken nelere dikkat etmemiz lazım villa tipi dairelerin emlak vergileri dahamı yüksek cevap için şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2012 | 18:31 ÜMİT TURGUT 551 Kişi okudu

bilgili holding westblocks konut projesi

Soru

hilal hanım iyi günler ; 2 sene önce bilgili holding ismine güvenerek marka proje olarak piyasaya sunulan westblocks projesinden 1+1 yatırımlık bir daire aldım. Amacım daha sonra bu daireyi çevrede 2 üniversite ve fabrika olduğu için kiraya vermekti. 16 Ağustos tarihinde daireyi teslim almaya gittiğimde haberdar olduğum konu beni hem şaşırttı hem kızdırdı. Hatta ilk öne kafamda bunu bir şekilde birilerine yazmak ta yoktu ama vakit geçtikçe aptal yerine konduğum gerçeği beni sinirlendiriyor. şu anda bloklardan birini ( toplam 3 blok var ) republıka academic aparts altında ana hedef ünüversite öğrencileri olmakla birlikte rezidans görevei de göreceği için çevre iş yerleri ve fabrikalara da hitap ediyor. sonuçta bu proje değişikliği yüzünden tapuları da veremiyorlar çünki tabii proje böyle çıkmadı ki piyasaya. milletten paraları topladılar inşaat bitti veya bitmesine az zaman kala böyle bir değişiklik yapmaya karar verdiler.: böylelikle benim gibi yatırım amaçlı alıp kiraya vermek isteyen insanların önünü kestiler. ben bunu kesinlikle etik bulmuyorum. ben böyle bir proje duşunulduğunu bilseydim belki oaradan ev almazdım. şu anda evi hemen remax hadımköy kanalıyla satışa çıkardım. şu anda size yazdığım konuyla ilgili belkj hiç bir şey elde edemiyeceğim ancak benim gibi mağdur olan diğer daire sahiplerini de düşünerek bu konunun esinlikle basına aktarılmasını rica ediyorum. Ben turizmciyim ve inanın çok zor bir meslekte bir şeyler hayata geçirmeye çalışıyorum. ınsxanları aldatmak bu kadar kolay olmamalı. eğer ilgilenirseniz çok sevinirim. Cep tel: saygılarımla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
20 Ağustos 2012 | 19:14 Semrin Arkan 551 Kişi okudu

protestolu senet.

Soru

Hilal hanım, 1- satış sözleşmesi gereğince, Fi Yapı İnş.San.Tic..A.Şirketi tarafından yapılan Bahceşehir de bulunan inşaat halindeki Fi side evlerinde 77 m2 1+1 daire karşılığı 93.000 tl ile anlaşmış ve 70.000 Tl sini peşin ödeyerek, geri kalan 23.000 tl lik kısmı ,içinde 17.05.2011 düzenleme ve 30.05.2012 vade tarihli daire tesliminde ödenmek üzere 23.000 tl lik senet imzalanarak verilmiştir. 2. Daire teslim tarihi olan 30.05.2012 tarihinde teslim edilemediğinden, Fi yapı inşaat, senedin son ödeme tarihinde önce, yani 22.05.2012 tarihinde beni Ataşehirdeki Bürolarına çağırarak, bu vermiş olduğum 23.000 tl lik senedi ödemememi, bu senede istinaden 10.000Tl peşin verip geri kalan 13.000Tl lik kısmında, 30.10.2012 tarihinde olmak üzere tekrar senet yapmamızı, bankaya vermiş oldukları daha önceki 23.000 tl lik senedimide bir hafta içerisinde Anadolu bank ataşehir şubesinde alınarak tarafıma teslim edileceğini bildirmişlerdir. Bende bu şekilde yapıp ödeme yaptım ve senedi imzaladım. Bununla ilgili belgeleri de tarafıma vermiştir. 3. Ancak fi yapı merkeze defalarca gitmeme ve aramama rağmen bugün yarın şeklinde beni oyalamış , senedi iade etmediği gibi Anadolu Bankası Batı Ataşehir Şubesi aracılığıyla protesto edilerek tahsile koymuştur. 4. Bu nedenlerle 3. kişilere verilen ve protesto olan senede İhtiyati Tedbir Kararı verilmesi , senedimin iptali için dava açabilirmiyim. Acarsam karar nasıl cıkar. Teşekkurler..

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2012 | 10:58 kemal kartal 552 Kişi okudu

N merkez

Soru

sayın kireçci ben N merkezden bir daire aldım ama sizinde bildiginiz gibi inşaat durdu ve ben belediyeyi aradıgımda N merkezin sorunu inşaat alanıyla alakalıymış.şimdi bu sorunun çözümünde hangi yol izlenecek proje degişecekmi yani alan küçülecekmi.birde ricam tamer beyi programınıza çıkarmanız. tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2012 | 15:11 ayşegül şık 551 Kişi okudu

sayın Kireççi küçükköy serenity'den 91 mertre kare 2+1 dai

Soru

sayın Kireççi küçükköy serenity'den 91 mertre kare 2+1 daire 145 bine aldım sözleşmede kat mülkiyetine geçiş esnasında ödenmesi gereken emlak değer artış vergisi ve bu işlemlerle ilgili sair giderler ve masrafler alıcıya aittir yazmaktadır tapu msaraflarının tamamını yaklaşık 4700 tl benim miödemem gerekir? Av. Hilal bayram'a sormamı söylemiştiniz ama bir cevap alamadım siz kendi düşüncenize göre cevap verir misiniz. birde hilal bayrama sorduğumuz soruşarın cevaplarını nasıl görücem. şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2012 | 13:47 ibrahim taşdemir 551 Kişi okudu

Ustad iyi akşamlar,Kira getirisine ihtiyacım var, dükkan öner

Soru

Ustad iyi akşamlar,Kira getirisine ihtiyacım var, dükkan öneriyorsunuz ama nasıl bir dukkan nerde olmalı, baktıklarım Eski ataşehir dükkanları oralarda cok karmakarısk, yeni ataşehir bina ofisleri için fikriniz ne ?.Orn. Dumankaya Flex ataşehirde 1+1 65m2 homeofis 250KTL 1100TL anca getiriyor sizce nasıl. son sorum Çorluya yatırım yapılırmı ? 3.Havaalanı orası olacak degilmi?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2012 | 21:23 Talat Cekingenoglu 552 Kişi okudu

Sinpas lagun projesi ile ilgileniyorum.  Dün eşimle birlikte p

Soru

Sinpas lagun projesi ile ilgileniyorum.  Dün eşimle birlikte projeyi yerinde dolaştım ilgilendiğim Lilyum 209 m2 dubleksi (ornek ve boş evi) dolaştım. İlk izlenimim daireler ve atmosfer oldukça etkileyici ve keyif veriyor. Sehrin icinde sayilabilecek bir lokasyonda ve tatil beldesi keyfinde. Fiyat dekorasyon dahil 630.000 tl civarında ve dekorasyon olmaksızın hemen teslim aşamasında. Sitede Hayat devam ediyor ve oturmuş bir site görüntüsünde. Aidat 380 tl olarak iletildi.Ancak yazışmalardan edindiğim izlenim bu projeyle ilgili net olarak ifade edilmesede bazı sorunların olduğu. Mesela prim yapip yapmamasi konusunda düşünceniz ve argumanlarinizi merak ediyorum? Benim göremedigim  sorun nedir özet olarak öğrenmek istiyorum. Tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2011 | 23:28 Orhan Ertürk 552 Kişi okudu

Sn.Lale Kavak; Göktürk\'e gelmekten vazgeçmeyiniz.Buraya kimse

Soru

Sn.Lale Kavak; Göktürk'e gelmekten vazgeçmeyiniz.Buraya kimse atık tesisi filan kuramaz. 1) Belediye'nin Hamidiye suları burada 2) Bölgede oturan ultra üst segmentin ilişkileri devreye girer.Göktürk'e oyoyol getirenler atık tesisi getirtmezler ! Maslak'a İstanbul'da ulaşabileceğiniz en kolay nokta Göktürk'dür.Arka yol ( Cendere Yolu'ndan )30 dakika sürmektedir. Ben sabah 07.30 da aracımla yola çıktığımda 08.00 de Kabataş'dayım. İstanbul'un en temiz havası burada, her yer Çocuk parkı dolu, sitelerinde ayrıca parkları ve spor alanları var.Devlet okulları yeterli , 3 kolej var. Ayrıca Maslak ve Zekeriyaköy'deki kolejlere ulaşmak da kolay. Sağlık açısından Acıbadem vs var. Ayrıca burası Avrupa Konutları TEM gibi semtinden izole bir yer değildir. O meşhur sitede akşam eşinizi alıp site dışında bir yürüyüş yapamazsınız. Göktürk'de ise her yere yürüyerek gidebilirsiniz.Buraya gelmek için daha ne bekliyorsunuz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2011 | 15:24 murat aslanoğlu 552 Kişi okudu