Merhaba, şişli\'ye yakın site içinde bir daire arıyorum. Oğ

Soru

Merhaba, şişli'ye yakın site içinde bir daire arıyorum. Oğlumun okulu burda olduğu için çok uzaklara gitmek istemiyorum. Avrupa Konutları TEM i beğeniyorum. 3+1 fiyatları 450.000 ile 500.000 arasında .Kredi çekerek ve biraz d zorlanarak buradan ev alabiliriz. Sizce burası gelecekte pirim yapar mı. Ya da önerebileceğiniz başka yerler var mı?Teşkkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2011 | 07:53 zuhal sonmez saylan 552 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş beyKüçüksu Cad. Ümraniye İnkilap Mahalles

Soru

Merhaba Tebernüş beyKüçüksu Cad. Ümraniye İnkilap Mahallesinde Türk Telekom müdürlüğünün karşında ve carrefour alışveriş merkezine yakın 14 katlı bir binadan 85 metrekare kare bir daire satın almayı düşünüyoruz fakat 1 yıl sonra teslim edilecek yatırım için uygun bir yer mi?İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2011 | 08:33 İlknur Alturan 552 Kişi okudu

Sayın KireçciEmlak Konut GYO A.Ş. firmasından Tuzla Konutlar

Soru

Sayın KireçciEmlak Konut GYO A.Ş. firmasından Tuzla Konutlarından 118,37 m2(Brüt) 90,11m2(net) 3+1 3.kat daire ana para 30.000,00 TL. ödedim. Kalan ana para 94.500,00-TL bunu 22.08.2013 tarihinde 120 aya bölünerek ödemeler başlıyor. Ana para ödemesi 788,00-Tl. dir. 788,00 Tl anaparaya her ay belirlenen tüfe oranına göre ödeyeceğim. Sizce Sabit faizli banka kredisimi kullanmam doğru olur yoksa firmaya tüfe artış oranına göremi ödemem doğru olur. Dairede kendim oturmayı düşünüyorum. Kalan ana para ödemesini ara ödeme yaparak düşürme durumum yok.İlginize teşekkür ederim.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Nisan 2011 | 00:40 DERYA AVGÖRÜR 552 Kişi okudu

mrb. benim sorum bosphoruscity ile ilgili. stüdyo daireler 60 m2

Soru

mrb. benim sorum bosphoruscity ile ilgili. stüdyo daireler 60 m2 için 190-200 konumuna göre (ortaköy arena) fiyat isteniyor. sizce fiyatlar nasıl ve prim oranı ne olabilir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mart 2011 | 18:47 dursun doğan 552 Kişi okudu

Merhabalar bir çok kere sorulmuştur ama Beylikdüzü tasarında

Soru

Merhabalar bir çok kere sorulmuştur ama Beylikdüzü tasarından maksimum 90 bin Tl`ye kadar ev almayı düşünüyoruz.Bir çok inşaat firması var ve referanslarına bakılınca pek güven vermiyor önerebilceğiniz firmalar varmıdır?Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2011 | 00:34 Kazım Sadıkoğlu 552 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, nish adalar ile ilgileniyorum.bugün 479b

Soru

merhaba tebernüş bey, nish adalar ile ilgileniyorum.bugün 479bin tl lik daire için 1000 tl kaparo verdim. 7 günlük bir sürem var düşünmek için. ev 3 ada gören 3+1A tipi 195m2 brüt daire.daire süper.. manzara süper proje super diyecek birşeyyok. Şimdi gelelim bizdeki detaylara. şu anda oturdugumuz ev kayınpederimizin.evimizin değeri 190.000 tl civarında. kayınpederimizin sağolsun 6 adet evi var birini bize verdi. (gelecekte eşimle konusmalarımdan bildiğim 110.000 tl civarında bir diğer evi olan evide bize veriyor olacak.diğer evler erkek kardeşin ve kendilerinin gözüküyor.)bizim ev maltepede.bu evimizi satmayı düşünmüyoruz.120.000 tl peşinat ile ilk 12 ay 4500 tl sonraki 108 ay boyunca 4900tl her ay sabit ödemeli olacak şekilde oluyor ödeme planımız. benim maaşım şu an 5000TL net, eşimin geliri ise 2400TL net civarında. yıllık bonus veren bir şirkette calısıyorum ortalama 1.5 2 maaş bonus alıyoruz. daha fazlasıda olabiliyor. daha azını ben şimdiye kadar görmedim. 6 senedir bu şirketteyim. ikimizinde özel sağlık sigortası var. çocuk düşünüyorduk ama bu tip bir işe kalkısınca 2-3 sene erteledik.ben 31 yasındayım eşim 29.3 sene sonra cocuk yapsak evin borcu bittiğinde cocuk okula baslıyor. tam denk geliyor gibi.cocuk oldugunda kiraya vermeyi düşündüğümüz evimize ailelerimizin geçmesini ve cocuk için bize yardımcı olmalarını bekliyoruz. evlerimiz bu şekilde cok yakın oluyor. bu konuyu onlarla da konustuk bizi destekliyorlar. yani şimdinin şartları ile 1000 1500 tl bakıcıya vermek yerine 900 tl kiradan vazgeçip ailelerimize emanet ediyoruz cocugumuzu.20.000 tl civarı değerinde bir arabamız var.şöyleki bu ev bizim ilk ve en büyük projemiz durumunda.evimiz son derece yapılı içi güzel bir daire. ama maltepe doğuşkentte ki oldukca eski bir site. kiraya versek kirası minimum 750 max. 900 civarı getirir düşüncesindeyim.ama kiracı herzaman kirayı verecek diye birşey de yok. aksama ihtimali herzaman var.peşinat olarak bahsi geçen 120.000 tl dışında acıkcası 5 kurusumuz kalmıyor)sadece 5-6 milyarlık altın bilezik vs kalıyorbizim aylık giderimiz 1000 -1500 tl civarında.mutfak masraflarımız artı harcamalarımızın tamamı.. yanı cok dısarı cıkan insanlar değiliz.hatta dısarı cok nadir cıkarız diyebilirim.malum turkiye şartları.. iş güvencesi diye birşey yok. bir kriz olur kapıda buluruz kendimizi.ben eminimki az bir farkla benzer şartlarda piyasa acıksa böyle bir durumda iş bulabiliriz. ama ne zaman belli olmaz.. calıstıgımız şirketlerde ihbar kıdem vs tarzı tazminat şeylerini fazla fazla veren şirketler..calıştıgımız şirketlerde minimum %6 max %14 arası zam alınır.derdimiz şu ki bu doğru bir hamlemidir emin değiliz. bekleyip riske girmeyip başka bir projedemi değerlendirmeliyiz. kredi için toplam gelirin azami ne kadarını ayırmak gerekir ? burada tek söyleyebileceğim şey bizim 1000 - 1500 tl ile rahatca yasayabildiğimiz. (iu an 1500 tl cok nadiren olur. ama yeni ev ile birlikte 200 tl aidatolacağından 1500 tl yi bulması ihtimaldir.)lütfen bize yardım edin.iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2011 | 22:51 murat tok 552 Kişi okudu

Tebernuş bey, öncelikle daima güzel günler dileyip,size ve ok

Soru

Tebernuş bey, öncelikle daima güzel günler dileyip,size ve okuyucularınıza paylaşımda bulunmak istiyorum.Ben şişli bölgesinde,gayrimenkul danışmanı vede türkiyenin tek rakipsiz emlak,konut sitesi takipçisi olarak ; gözlemlerimle şu sonuca vardım.Özellikle insanlarımız çoğunlukla oturum değil yatırım amaçlı konut satın almaya eğilimli olduklarından önemli bir durumu gözardı etmemelerini tavsiye edeceğim.Gayrimenkul dünyasında bir konutun prim potansiyeli taşıması ve ileri günlerde yükselmesi bir çok faktöre\'e bağlı olup özellikle firmanın satış politakasındaki stredejisi önem arzetmektedir.Sizin sitenizde yer alan bir çok firma lansman döneminde a fiyattan başlayıp bitmesine yakın yine a yada ondan daha cazip fiat\'a yada diğer firma aylar sonra hediye çeki vsss ,bazısı\'da 2 daire alana 1 bedeva gibi,kimisi\'de yok son 3 yada 5 daire kaldı şu fiat\' a gibi nerdeyse ayaklar altına seriyorlar..Peki büyük reklam tanıtımlarıyla toprak aşamsaında satın alan daire sahipleri\'ne yapılan haksızlıklar ne olacak ? bu konuda hiç kimse sesini çıkaramıyor dolayısıyla firmalarının kendi çıkarlarını hep ön planda tuttuklarından vede tutarsız fiatları bir aşağı bir yukarı çıkarmalarından, yüzlerce yatırımcı aldıkları konutu nerdeyse zararına satacak konuma bile gelebiliyorlarr.Halbuki; ağaoğlu,dumankaya,avrupa konutları,özyazıcı nishadalar vss gibi nitelikli konut proje sunan firmalar başta uyguladıkları fiat politikasıyla bitmeye yakın fiatlar arasın daki tablo\'ya bakıldığında her daim yatırımcılarına kazandırıyorlar...Ellerinde daire kalsa bile diğer satın alanları gözönünde bulundurularak aşırı fiatları aşağı indirecek kampanyalardan kaçıyorlar.Düşüncelerimde yanlış tespit yada eksik varsa engin bilgilerinizden faydalanmak isterim. saygılar ustadım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2011 | 15:19 ibrahim onur 551 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey ben bakırköy osmaniyede oturuyorum 120 0

Soru

merhaba tebernüş bey ben bakırköy osmaniyede oturuyorum 120 000 tl bi bütçeyle hem 2 seneye kadar oturmak için hemde yatırım ve prim açısından konut olmak istiyorum osmaniyeden 30 yıllık ve üssü 80 metrekare 2+1 600 tl kira getirisi olan yada beylikdüzü migros arkası barış mah adakent mah 15 yıllık 145 metrekare 3+1 yine 600 tl kira getisi olan bi konutmu almak hada mantıklı bi miktar kredi çekecegim kira getirisini kredi ödemesinde destek olacak kullanacagım işyeri ulaşımı açısından iki bölge için sorunum yok hangisi hada mantıklı yorumlarınız içi teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2011 | 10:35 tunç akın 551 Kişi okudu

Deniz Erman\'ın Ataşehir Finans Merkezi sorusuna istinaden yaz

Soru

Deniz Erman'ın Ataşehir Finans Merkezi sorusuna istinaden yazıyorum . Merkez Bankasının gelmeyeceği kesinleşmiş gibi. Ancak hükümet IMKB nin İstinye deki 3-5 milyarlık arsasına kafayı takmış . Son haberler IMKB ' ye Emlak Konut'ça arsa verileceği. Hali hazırda Ziraat , Vakıf ve Halkbank arsa almış durumda .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Şubat 2011 | 22:47 Adnan Duvenci 551 Kişi okudu