apartman giriş kat balkon sorunu
slm 2013 de giriş bir balkonlu bir küçük daire aldım..alırken bana balkonu imarı yok demediler 2 yıl sonra söylediler...eski ev sahibiyle aynı apartmandayız bir sorun olduğunda balkonu yıktırmakla tehtit ediyorlar...... yaptıran kişimi suçlu biz bilmeden aldığımız içinmi suçluyuz yaptıran kişiyi dava etsek herhangi bir ceza alırmı bu konuda yapmam gerekiyor ....ben bilseydim almazdım ben balkonlu diye aldım evi.....
