merhaba tebernüşbey,şu anda 335 bine (85 bin peşin 2100 tl ta
merhaba tebernüşbey,şu anda 335 bine (85 bin peşin 2100 tl taksit 120 ay tüfeli satış) 159 metrekare brüt 3 1 1.kat kd cepheli misstanbul da bir daireyi almaya karar verme aşamasındayım.Ancak biraz kararsızım.profesyonel düşüncelerinize güveniyorum.sorularım1-fiyat biraz yuksek değil mi?(bu kampanya 9 mayısa kadarmış.sonrasında fiyatını düşürüp satışa sunarlar mı?beklemelimiyim? (şu an 2010 expertiz degerlerinin üzerine kar koymadan satıyorlarmış.normalde kar payı konuyormuş.inşaat firmasından bir yetkili soyledi.)]2-lokasyon göz önünde bulundurulursa avantaj ve dezavantajları yatırımın degerlenmesi acısından nelerdir?3-yakınçevreye yapılacak toki emlak konut ve oyak ın toplu konutları almayı planladığım dairenin değerini veya kira getirisini olumsuz etkilrmi?4-birazda 1500 tl kira getirisi olur diye güvenerek taksitlerine girmeyi planlıyorum.hata mı ediyorum?5-son olarak şişli merkezden de 3 1 eski binadan daire alabilirim ( siteiçi değil ve binalar 30-50 senelik) degerlenme açısından lokasyonlarını göz önüne alarak hangisini tercih etmeliyim?şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
