Tebernüş bey merhaba, sitenizi uzun süredir beğeniyle takip e

Soru

Tebernüş bey merhaba, sitenizi uzun süredir beğeniyle takip ediyorum, başarılarınızın devamını diliyorum. Gelişen akslara arsa yatırımı yapılmasını tavsiye etmiştiniz. Araştırmalarım sonucu uygun fiyatlı, 15 yıl sonrası müteahhite verilip bina yapılabilecek bölgeler Arnavutköy'ün köyleri, silivri civarı, şilenin köyleri. Tuzla formula1 pisti civarındaki arsalarda tapu sorunu var, tapulu olanların müstakil ev imarı çıkacağı söyleniyor. ilerde müstakil ev değilde çok katlı yapı imarı çıkacak bölgeler tahmin edilebilir mi, ya da şimdiden belli bölgeler var mı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Eylül 2011 | 17:10 Mehmet Ucar 550 Kişi okudu

iyi günler az önce soru sormuştum.ağaoğlu migros arkası ile

Soru

iyi günler az önce soru sormuştum.ağaoğlu migros arkası ile ilgili.galiba soruyu tam soramadım.acunkent prosini yapanlar (babıl ,samsun tovers de dahıl) onlrın yaptığı organizasyonlarında ağaoğlu ile anlaşma yaptıklarıı söylediler.bunu sormuştum.anlaşma yapmışlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Eylül 2011 | 12:33 ismail bakır 549 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Sorum Antalya\'yla ilgili ama genel bir so

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Sorum Antalya'yla ilgili ama genel bir soru. Antalya'nın kuzeyinde imarlı villa parselleri satılıyor. Ben de bir tane almak istiyorum. Üç aşağı beş yukarı aynı büyüklükte iki bölge var. Birisi imar planlarında (25 binlik ve 50 binlik) tamamiyle konut planlaması kapsamında (Döşemealtı bölgesi). Burası için 2020 nüfus öngörüsü 250-300 bin gibi. Bir diğer bölge Kepez üstü ise, hazine arazileri ve ormanlık araziler (bayağı da 2B) ile dolu. Bu bölge için ise (2B kapsam dışı yerlere) Antalya şehrinin ihtiyacı olacak her türlü eğitim, kültür, sağlık projeleri planlanmış. 860 hektarlık bölge hastanesi alanı, üniversite alanları, teknopark alanı, rekreasyon alanları, spor alanları vs. Burası için planlanan 2020 nüfusu ise 25 bin civarı. Yani diğerinin onda biri. Şu an halk daha çok ilkine rağbet ediyor, yapılaşma daha fazla, fiyatlar da %50 daha pahalı. Benim niyetim alıp uzun yıllar unutmak (en az on sene). Daha mantıklı olanı sizce hangisi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2011 | 15:19 ahmet baştuğ 549 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey dün size vartaş yapı şirketini sormuş

Soru

merhaba tebernüş bey dün size vartaş yapı şirketini sormuştum ben fikirtepe de oturuyorum. malumunuz fikirtepe imar projesi çıktı.31.000 m2 den ve 135 parsel den oluşan adamız kendi içimizde anlaştık ve firma arayışına girdik.AKS YAPI(ÖMER FARUK BOLAT)TÜRKÖZ GRUP(MURAT TÜRKÖZ) VE HÜSEYİN AŞÇIOĞLU bir konsorsiyum kurarak VARTAŞ YAPI virmasıyla adamıza talipler. sizce bu projeyi yapacak güçleri varmı cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 08:55 AHMET GÜNDOĞDU 549 Kişi okudu

merhaba benim antalya kaş patara gelemiş kızılgöl,mevkinde 1

Soru

merhaba benim antalya kaş patara gelemiş kızılgöl,mevkinde 141m2 arsam bulunmaktadır bu bölgede herhangi bi proje bulunmakta mıdır? o bölge için villa projesi olduğunu duymuştum ben bu bölge için kullaanım izni almıştım kültür ve turizm bakanlığından sanırım oranın yerel halkı o bölgede projelere karşı çıkıyor benimde arsamı satmam gerek nasıl bir yol izlemeliyim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mayıs 2011 | 18:31 yaşarimert 550 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, ben de Moİ ve İstwest \'e olan bu kadar

Soru

Merhaba Tebernüş bey, ben de Moİ ve İstwest 'e olan bu kadar talebi hayret ve şaşkınlıkla izliyorum, Maltepe'de DAP Burgu'ya 3,5, 5 bin TL m2 pahalı diye sorarken bahsedilen projelerde m2 ler 5 binleri de geçti, Burgu Kule'lerdeki son satış adetleri veya yüzdesi hakkında bilginiz var mı , BUrgu Kuleler acaba hak ettikleri ilgiyi ve talebi görebildiler mi?Aydınlatırsanız sevinirim. Cumartesi günkü seyahatinizden sonra bugünkü performansınız için de ayrıca teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2011 | 17:53 Ümit Hamdi Gelen 550 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey;silivrive çerkezköyden bakın arsayat

Soru

merhabalar tebernüş bey;silivrive çerkezköyden bakın arsayatırımı içinama fiyatların düşmesini bekleyin diye cevaplamışsınız.bunu genelde silivri için söylüyordunuz,çerkezköydede fiyatlar silivri gibi balon mu?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2011 | 00:42 Ahmet Boz 550 Kişi okudu

merhaba, ugurmumcuda upcity rezidans için m2 si 2 bin tl nin üz

Soru

merhaba, ugurmumcuda upcity rezidans için m2 si 2 bin tl nin üzerinde demişsiniz. bu iyi bir rakam mı, yoksa 128 bin tl ye yapılmış kötü bir yatırım mı? . rezidans olması ve konutların hem ofis olarak hem ev olarak kullanılabilmesi (tapuları o şekilde olacakmış) kira bedellerini arttırımı ? genel olarak da proje hakkında (flats ve upcity yi birlikte düşünürsek) fikirleriniz nelerdir. buradan ev almak isteyen tanıdıklarım için cevaplarınız çok önemli. şimdiden ilginiz için çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Nisan 2011 | 21:50 güray taş 550 Kişi okudu

Sayın KireçciEmlak Konut GYO A.Ş. firmasından Tuzla Konutlar

Soru

Sayın KireçciEmlak Konut GYO A.Ş. firmasından Tuzla Konutlarından 118,37 m2(Brüt) 90,11m2(net) 3+1 3.kat daire ana para 30.000,00 TL. ödedim. Kalan ana para 94.500,00-TL bunu 22.08.2013 tarihinde 120 aya bölünerek ödemeler başlıyor. Ana para ödemesi 788,00-Tl. dir. 788,00 Tl anaparaya her ay belirlenen tüfe oranına göre ödeyeceğim. Sizce Sabit faizli banka kredisimi kullanmam doğru olur yoksa firmaya tüfe artış oranına göremi ödemem doğru olur. Dairede kendim oturmayı düşünüyorum. Kalan ana para ödemesini ara ödeme yaparak düşürme durumum yok.İlginize teşekkür ederim.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Nisan 2011 | 00:40 DERYA AVGÖRÜR 549 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, nish adalar ile ilgileniyorum.bugün 479b

Soru

merhaba tebernüş bey, nish adalar ile ilgileniyorum.bugün 479bin tl lik daire için 1000 tl kaparo verdim. 7 günlük bir sürem var düşünmek için. ev 3 ada gören 3+1A tipi 195m2 brüt daire.daire süper.. manzara süper proje super diyecek birşeyyok. Şimdi gelelim bizdeki detaylara. şu anda oturdugumuz ev kayınpederimizin.evimizin değeri 190.000 tl civarında. kayınpederimizin sağolsun 6 adet evi var birini bize verdi. (gelecekte eşimle konusmalarımdan bildiğim 110.000 tl civarında bir diğer evi olan evide bize veriyor olacak.diğer evler erkek kardeşin ve kendilerinin gözüküyor.)bizim ev maltepede.bu evimizi satmayı düşünmüyoruz.120.000 tl peşinat ile ilk 12 ay 4500 tl sonraki 108 ay boyunca 4900tl her ay sabit ödemeli olacak şekilde oluyor ödeme planımız. benim maaşım şu an 5000TL net, eşimin geliri ise 2400TL net civarında. yıllık bonus veren bir şirkette calısıyorum ortalama 1.5 2 maaş bonus alıyoruz. daha fazlasıda olabiliyor. daha azını ben şimdiye kadar görmedim. 6 senedir bu şirketteyim. ikimizinde özel sağlık sigortası var. çocuk düşünüyorduk ama bu tip bir işe kalkısınca 2-3 sene erteledik.ben 31 yasındayım eşim 29.3 sene sonra cocuk yapsak evin borcu bittiğinde cocuk okula baslıyor. tam denk geliyor gibi.cocuk oldugunda kiraya vermeyi düşündüğümüz evimize ailelerimizin geçmesini ve cocuk için bize yardımcı olmalarını bekliyoruz. evlerimiz bu şekilde cok yakın oluyor. bu konuyu onlarla da konustuk bizi destekliyorlar. yani şimdinin şartları ile 1000 1500 tl bakıcıya vermek yerine 900 tl kiradan vazgeçip ailelerimize emanet ediyoruz cocugumuzu.20.000 tl civarı değerinde bir arabamız var.şöyleki bu ev bizim ilk ve en büyük projemiz durumunda.evimiz son derece yapılı içi güzel bir daire. ama maltepe doğuşkentte ki oldukca eski bir site. kiraya versek kirası minimum 750 max. 900 civarı getirir düşüncesindeyim.ama kiracı herzaman kirayı verecek diye birşey de yok. aksama ihtimali herzaman var.peşinat olarak bahsi geçen 120.000 tl dışında acıkcası 5 kurusumuz kalmıyor)sadece 5-6 milyarlık altın bilezik vs kalıyorbizim aylık giderimiz 1000 -1500 tl civarında.mutfak masraflarımız artı harcamalarımızın tamamı.. yanı cok dısarı cıkan insanlar değiliz.hatta dısarı cok nadir cıkarız diyebilirim.malum turkiye şartları.. iş güvencesi diye birşey yok. bir kriz olur kapıda buluruz kendimizi.ben eminimki az bir farkla benzer şartlarda piyasa acıksa böyle bir durumda iş bulabiliriz. ama ne zaman belli olmaz.. calıstıgımız şirketlerde ihbar kıdem vs tarzı tazminat şeylerini fazla fazla veren şirketler..calıştıgımız şirketlerde minimum %6 max %14 arası zam alınır.derdimiz şu ki bu doğru bir hamlemidir emin değiliz. bekleyip riske girmeyip başka bir projedemi değerlendirmeliyiz. kredi için toplam gelirin azami ne kadarını ayırmak gerekir ? burada tek söyleyebileceğim şey bizim 1000 - 1500 tl ile rahatca yasayabildiğimiz. (iu an 1500 tl cok nadiren olur. ama yeni ev ile birlikte 200 tl aidatolacağından 1500 tl yi bulması ihtimaldir.)lütfen bize yardım edin.iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2011 | 22:51 murat tok 550 Kişi okudu