konut

Soru

merhaba ben başakşehırde oturuyorum ev tasımayı dusunuyorum su andakı ıl tk tercıhım halkalı atakent avrupa konutları 3 sızce fıyat standardı nasıl ve ılerıde degerı artarmı bu cıvarlarda sız oturmak ıcın hangı konutları tavsıye edersınız tesekkurler....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2013 | 01:55 nalan tolgay 550 Kişi okudu

vekaletname

Soru

merhaba Hilall hanım,fitowerdan almış olduğumdairemin tapusunu aldım,borcumda yok.malum teslim edilmedi.vermiş olduğum vekaletnamede[ bağımsız bölümü yada bu bağımsız bölüme isabet eden arsa payını dilediğinden,dilediği bedel ve şartlarla ipotekli veya ipoteksiz satın almaya,bedelini ödemeye;] diye yazılmış.bu durumda tapuma haciz veya herhangi bir el değiştirme olabilirmi.ne yapmam gerekli.çok tşk ederim.saygılarımla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2013 | 15:54 Abdulkerim eryılmaz 549 Kişi okudu

Mahal Sancaktepe

Soru

Merhabalar; Mahal Sancaktepe Projesinde 2+1 brüt 111 m2 daireyi 197.000 TL'ye yatırım amaçlı almayı düşünüyorum. Metro ve Sancaktepe'de yapılması planlanan hastane nedeniyle bölgenin normalden fazla prim yapacağı görüşüne katılıyor musunuz? Bölgedeki diğer projelerde metrekare fiyatları 3000 TL'nin üzerinde iken Mahal'de 1800 TL civarında. Bunun nedeni sizce ne olabilir? SOn olarak da Denge İnşaat hakkında olumsuz olabilecek herhangi bir bilgi ya da duyumunuz var mıdır? Şİmdiden çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2013 | 15:19 Gökhan BAĞCI 549 Kişi okudu

DASK hakkında

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Yaklaşık 9 ay önce 1+1 stüdyo bir daire satın aldım. Dairenin teslim tarihi olarak 31 Mayıs denmişti. Tapu teslim tarihi olarak ise Aralık 2013 veya Ocak 2014 tarihi söylenmişti ve hatta bu tarihte 3000 TL kadar tapu masrafını hazırlamamız gerektiği söylenmişti. Buraya kadar herşey normal. Ama sorunlar burada başlıyor. Ne tapu söylendiği gibi o tarihlerde verilebildi ne de ev söylenen tarihte teslim oluyor. Ben bu evin %3 peşinatını sözleşme tarihinde, %22 peşinatını 31 Mayıs 2014 tarihinde vermek üzere anlaşma yapmıştım. %75'lik kısmını ise banka kredisi kullandım. Projeye özel tek banka ve tek şubeden çekilen bir kredi olduğu için kullanırken tapu gerekmedi ve doğal olarak DASK yapılmadı. Malum 24 Mayısta yaşadığımız deprem bende tedirginlik oluşturdu ve şirketi arayarak (CATHAY ileri projeler - Stüdyo 24 projesi) evi teslim etmeseler dahi tapumun verilmesini talep ettim. Ancak böyle bir şeyin şu an için mümkün olmadığını söylediler. Bu proje emlak konut güvencesinde bir proje olmasına rağmen yaşanacak herhangi bir olumsuzlukta bina hasar görür ise ben DASK yaptıramadığım için maddi bir zarar görür müyüm? Bir de emlak konut sözleşmelerine neden teslim tarihi olarak zorunlu bir 30 ay maddesini koymakta, bu bizim aleyhimize bir uygulama olmuyor mu? Ayrıca yüklenici firma için kaynakları başka projelere aktarıp mevcut satılmış proje üzerinde bir yavaşlamaya sebep olmuyor mu? Teşekkürler. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2014 | 22:18 Ali TEKER 549 Kişi okudu

Finanskent 1 ve Finanskent 2

Soru

Tebernüş bey merhaba, Öncelikle yardımlarınız için teşekkürler. Ben Finanskent projesinden ev almak istiyorum 1+1 m2 fiyatı şu an 3400 TL , 2+1 ise 3200 TL civarında sizce kısa vadede oturum (4-5 yıl), uzun vadede ise yatırım amacıyla hangisini seçmeliyim? Ayrıca 15 Ocak'da Finanskent 2. etabın ihalesi yapılacak, tahmini olarak satışlar ne zaman başlar ve Finanskent 1 'den ev almak yerine, bekleyip Finanskent 2 ye toprakdan girmek benim için daha avantajlı olur mu? Ayrıca yeni projeye başlanıyor olması Finanskent 1 deki ruhsat probleminin giderildiği anlamına gelir mi? Birde prim yapacağını düşündüğünüz ve tavsiye edebileceğiniz başka bir proje mevcut mu? Yardımlarınız için çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2013 | 15:05 Engin Aras 549 Kişi okudu

hadımköydeki imar durumları

Soru

ii akşamlar beyfendi,öncelikli iyisiniz inşallah diyerek sorum şu diyorum.hadımköydeki durum malumunuz muallakta.buranın imar durumu çevre ve şehircilik il müdürlüğüne verildi.yalnız bize herhangi bir bilgi verilmiyor yani imar durumu ne olacak bizim araslaarımız durumu ne olacak son dakika golü yemek istemiyoruz eğer bilgi verirseniz hadımköydeki imar durumları ile ilgili olarak (yalnız çevre ve şehircilik ili müdürlüğünün elindeki imar durumları ) seviniriz.ii akşamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2013 | 18:35 ayhan baş 550 Kişi okudu

esenyurt nsehir

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, Esenyurt Nşehirde 109bin e 82mt karelik 2+1 ev almak mantıklı bir hareket mi. Esenyurttaki evler için imar sıkıntısı oldugu, zemin zemin sıkıntısı olduğu söyleniyor, nşehir için de böyle bir sıkıntı var mı. geleceği var mı bu evlerin, alıp da pişman olmayalım sonra. Teşekkür ederim, iyi çalışmalar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Aralık 2012 | 22:38 ferruh gunes 550 Kişi okudu

kazlıçeşme

Soru

Hayırlı akşamlar, Kazlıçeşme dericilerin boşalttığı arazi ile ilgili yeni ve bilginiz dahilinde olan bir gelişme var mı?arazinin ileriye dönük değerlenme şansı nedir sizce. Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2012 | 18:26 özgür elik 550 Kişi okudu

Maverabasaksehir

Soru

Tebernus Bey iyi geceler,bir sorum olacakti,baska birisinede sorulamaz cunku bu isin duayeni sizsiniz.Basaksehirde satisa sunulan Mavera projesi hakkinda ne dusunuyorsunuz ,tavsiye edermisiniz,lutfen bizi aydinlatirmisiniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2012 | 01:30 Ethem koyuncu 549 Kişi okudu

başakşehir 4.etap

Soru

teberrus bey, merhaba başakşehir 4.etap I.kısımda 3.kat kuzey batı cepheli bir dairem var kirası 650 TL, daire okula ve carsıya yakın. metro istasyonuna yakın sayılmaz yaklasık 1 km....suanda 155.000 TL veriyorlar, metro acıldıgı zaman daire degerlenir mi? bu fiyata satıp yine aynı lokasyonda baska bir projeden daha yeni ve daha cok prim yapacak bir daire almam mantıklımı? ne tavsiye edersiniz... ben bu daireyi 2007 eylul ayında 108 bin TL ye almıstım ve yaklasık 5 yıldır kira alıyorum. cevabınız icin simdiden tesekkurler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2012 | 00:01 sahin korkmaz 550 Kişi okudu