Neymiş şu Avrupa Konutları ya!!! Geçen gün satış ofisine g

Soru

Neymiş şu Avrupa Konutları ya!!! Geçen gün satış ofisine gittim,tek kelimeyle uyuz oldum.Kardeşim tamam iyi bir yükseliş yakalamışsınız,bizim gibi safişler evlerinizi almak için hemen atlıyorlar ama bu kadar da ukalalık olmazki...Satış elemanlarında bile aynı kıllık var..Şöyle talep görüyoruz, böyle konseptimiz var vs.vs.vs..(yani ister al, ister alma saki sana çok ta muhtaçtık der gibiler..Sen almazsan alacak adam çok tavırları)Edalar cakalar ayrı konu...Ya soruyorum size Avrupa konutları idarecileri ve çalışanları, bedavaya mı veriyorsunuz evlerinizi??..Bu ne kendini bilmezlik böyle? Paramızla resmen yalvarıcaz bize ev satın diye..Evler de ev olsa...4+1ve 145 metre kareden büyük 3+1 leri en kötü cepheye koymuşlar..o kadar para vericez bide içimize sinmicek...Alışveriş için site içinde markette yok.İlla araba lazım..(ancak ekmek gazete satıcak bir yer var)Utanmadan bizleri aylardır bu kadar bekletip,hala bide Ocak ayının ilk haftası diyorlar..Daha çok beklersiniz.(ben beklemicem çünkü bu kadar saflık yeter)2400 2500 den başlayıp 3500 ile kapatıcaz diyorlar.Ne 3500 ü kardeşim )) Komik olmayın siz önce Avrupa Konutları atakent 2 deki satamadığınız evleri elinizden çıkarın)( Bugün onu da öğrendim satamadıkları evler sürüsüne bereket. 20 ev falan hikaye yani) Değmez bu paraya bu evler,bide artistlikler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2010 | 21:54 tuba türkmen 338 Kişi okudu

İyi seneler tebernuş bey,Agaoğlu ayazağa projesinde son durum

Soru

İyi seneler tebernuş bey,Agaoğlu ayazağa projesinde son durum nelerdır Yenı yıla girdik umarım güzel haberleriniz vardır ayazaga 2 arazisini ortak projedemı kullanıcak saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 12:30 Sercan Baskı 338 Kişi okudu

Tebernus bey merhaba, bir kaç ay icinde Riva\'da arsa alımı ya

Soru

Tebernus bey merhaba, bir kaç ay icinde Riva'da arsa alımı yapmak için istanbula uçacağım. Şimdi yada 45 sene sonra ev yaptırıp oturulabilinir bir yer olurmu aceba bölgenin alt yapısı hk ne söyleyebilirsiniz. Diğer sorum istanbulun eski merkezi bundan sonra deger kaybedermi malum İst dısında 10 numara projeler yapilior ve ınsanlarda çok rağbet gösteriyor. Bu gidişle 10 sene sonra merkezde kimse oturmaz gibime geliyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 13:34 Mehmet Ekinci 337 Kişi okudu

Tebernüş Bey.. Esenyurt elbette değişim geçiriyor. Ancak son

Soru

Tebernüş Bey.. Esenyurt elbette değişim geçiriyor. Ancak sonuçta Beylikdüzü'de E-5 kenarında ve nezih bir bölge.. Bu durumda Esenyurt prim yapsa bile Beylikdüzü - Bizimkent bölgesi kadar yapmaz fikri yanlış mı? Sonuçta insanların birincil derecede önemsediği nezih bir çevre bana kalırsa.. Çevre nezih değilse, ultra lux de yapsanız, evin içinde metro da geçse biryere kadar değil mi? Öyle olmasa zamanında İlhan Karadeniz Story Residence 2'yi Bizimkent yerine , çok daha ucuza arsa alabileceği Esenyurt'a yapmazmıydı? Bana kalırsa elbette yapardı ama o zaman şuan 225bin den sattığı 1+1 daireleri o zaman bu fiyatlardan satamazdı. Sizce?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 21:44 Erkan Eroglu 338 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, sitenizde de haber olarak yer alan Bulut

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, sitenizde de haber olarak yer alan Bulut İnşaat'a ait Eviva projesi hakkında ne düşünüyorsunuz? 1+1 net 48 m2 peşin fiyatı 66.300 TL. Proje gördüğüm kadarıyla hemen Fi-Life'ın yanında yer alıyor. Bulut İnşaat hakkında da bilgi verebilirseniz memnun olurum. Gidip incelemek açısından bildiğiniz daha önce yapmış oldukları projeleri var mıdır acaba? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2011 | 09:45 Ozan Can 338 Kişi okudu

Tebernüs dostum, moralman cöktüm yazdiklarini okuyunca :)) bu

Soru

Tebernüs dostum, moralman cöktüm yazdiklarini okuyunca )) bu gece vururum artik rakinin dibine dermisim. Her iste bir hayir var diyelim. Gecekondu yapanlarin 29 yildir her gece yikilacak diye beklemelerini kendi düsen aglamaz diye yorumluyorum. Neden sen ben veya es,dost akraba böyle bir sey yapamadi. Ya sen neye güvenerek devletin arazisine sana ait olmayan bir yere gecekondu yapabiliyorsun ! inanilir gibi degil. Inanilir gibi olmayan diger bir konuda bu insanlara tapu verilmesi. Güzel Türkiyemin isleri iste. Neyse kolay gelsin dostum, al memnun satan memnun ben morali bozuk bir sekilde gidiyorum ) kendine iyi bak emi ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 19:43 Hasan Yayci 337 Kişi okudu

Galatasaray Riva ile ilgili sizi takip ediyorum son gelişmeler n

Soru

Galatasaray Riva ile ilgili sizi takip ediyorum son gelişmeler nedir haberiniz varmı ? birde klup 250 ml dolar gelir bekliyordu sizin kulagınız deliktir bu rakama yakınmı veya üstündemi gelen teklifler veya şunu bilelim yönetim mutlumu gelen tekliflere

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ocak 2011 | 21:09 tolga tekka 337 Kişi okudu