merhaba Tebernüş bey,bizim şu anda kendimize ait bir evimiz yo

Soru

merhaba Tebernüş bey,bizim şu anda kendimize ait bir evimiz yok malesef..bundan sonra ufak ufak birikim yapmaya başlıyoruz çunku ev almak için peşinata ihtiyaç var.fakat insan, ödemelerinde disipline olmak içinde somut olarak bir yere borclu olduğunu bilmek istiyor.bunun içinde flex kurtköy projesi 1+1daireler peşinatsız olduğu için dikkatimizi çekti.sizce mantıklı bır yatırım olabilir mi?teşekkurler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2011 | 22:18 pelin ılı 337 Kişi okudu

Tebernüş bey merhabalar, emrağ inşaatın zekeriyaköy emrağ

Soru

Tebernüş bey merhabalar, emrağ inşaatın zekeriyaköy emrağ evleri hakkında bilgi sahibi misiniz firmayı tanıyor musunuz bodrumda da yatırımları olan bir firma olduğu söyleniyor. 350.000 euro 155m2, 320.000 eruo 145m2 fiyatlar uygun mudur bölge için. teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 12:33 ozlem turker 338 Kişi okudu

İyi günler Tebernuş Bey Ben Bosna\'da yaşıyorum akrabalarım

Soru

İyi günler Tebernuş Bey Ben Bosna'da yaşıyorum akrabalarımın tavsiyesiyle fi-side bahçeşehirden 2+1 aldık sizce doğru bir yatırımmıdır. daha sonra yerleşmeyi düşünüyorum bu bölge ortam olarak nasıldır? Evlerin yüksekliği nedir? Helikopterle geziyorsunuz fiside bahçeşehir de bloklar kaç metre?tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 19:48 Meslina Begoviç 337 Kişi okudu

iyi günler ben şehir dışında yaşıyorum çocuğum üniversi

Soru

iyi günler ben şehir dışında yaşıyorum çocuğum üniversiteyi istanbulda okumak istiyor.sur yapının çamlıca bölgesinde yaptığı exenistanbul projesinden 1+1 (73m2)44 katlı kuleden almak istedim. 450.000 tl fiyat verildi.o bölge için bu fiyat fahiş mi? proje tamamlandığında satmak istesen aynı rakama satılabilirmi? başka hangi projeleri tavsiye edersiniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Haziran 2011 | 15:23 cihan alay 338 Kişi okudu

Merhaba sayın Tebernüş bey, Sektörde ilerici çalışmaların

Soru

Merhaba sayın Tebernüş bey, Sektörde ilerici çalışmalarınız ve www.emlakkulisi.com ve www.havadanemlak.com siteleriniz vasıtası ile sunduğunuz doğru ve titiz bilgiler için yeniden çok sağolunuz. Büyük ilgi ile siteleri daima takip ediyorum. 4. Levent'te (Istanbul Sapphire ve Mövenpick oteli binaları arasında konumlanan), Seba Inşaat ve Promesa Inşaat ortaklğı tarafından yapımına başlanılması beklenilen otelofis projesininbinasının inşaatının ne zaman başlanacagı hakkında bilgileriniz varmı? Projenin insaati başladımıNe zaman başlayacak?. Bilgileriniz için çok sağolunuz! Saygılarımla, Erol.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2011 | 04:17 Erol Karamancı 338 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi akşamlar evviva gümüş city projesi ile ilg

Soru

Tebernüş bey iyi akşamlar evviva gümüş city projesi ile ilgileniyorum 3+1 140m2 135bin bu fiyattan alına bilirmi uzun vadede prim yapma olasılıgı sizce nedir 3 sene sonra aldıgımız fiyatın 2 katına sata bilir miyiz )) bulut inşaat daireleri sorunsuz bir şekilde teslim edebilirmi yapacakları en büyük konut projesi 2600 konut tşkler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2011 | 00:32 suat öz 338 Kişi okudu

merhaba ben arnavutköy hacımaşlıda orta havza bölgesinde bir

Soru

merhaba ben arnavutköy hacımaşlıda orta havza bölgesinde bir yer aldım imar cıkarmı cıkarsa ne zaman cıkar 5,10 sene beklersem bir şeyler yapabilirmiyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Haziran 2011 | 00:33 ibrahim çelik 338 Kişi okudu

bey sorumu cevaplandırdığınız için teşeşür ederim değer

Soru

bey sorumu cevaplandırdığınız için teşeşür ederim değerli vaktinizi alıyorum ama bukonuyla ilgili birşey daha söylemek istiyorum. almak istediğim 2.ev şuan oturduğum evin üst katı duleç yani çalışlarda aynı binada oturduğum katın üstü. aynı binada 2 daire olmuş olacak.my europun geleceği bahçelievler çalışlardan daha iyi olabilirmi. biraz garip oldu sorum ama.şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2011 | 17:09 lale ercan 337 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey ,sitenizin takipçisiyim..kazasker minibü

Soru

merhaba tebernüş bey ,sitenizin takipçisiyim..kazasker minibüs yolundaki 40 yıllık 110 metrekare evimizi 230 bine satmak üzereyiz..30 bin kredi kullanarak suadiyede 30 yıllık 100 metrekare bir ev almak mıyoksa myworld batı ataşehirde 65 metrekare 1.250 tl kiracılı 290 tl lik daireyi almak mı ileride getiri sağlar...suadiyedeki evin mütahite gitmesini beklemek mi ,batı ataşehirin prim yapmaya devam edeceğine güvenmek mi..(fakat my world 1+1 alırsak kirasıyla yine suadiyede 2+1 bi evde oturmayı düşünüyoruz)..ilginiz için şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2011 | 00:21 başak yıldırım 338 Kişi okudu

Sn. Kireçci merhaba. Ev sahibi olabilmek için son yıllarda ba

Soru

Sn. Kireçci merhaba. Ev sahibi olabilmek için son yıllarda başvurulan popüler yöntemlerden biri olduğu söylenen arsa karşılığı daire alma fikri beni de cezbetti ve internette karşıma çıkan ilk firma ile görüşerek sistemin nasıl işlediği hakkında bilgi sahibi olmaya çalıştım. 1- Sistem tamamen güven üzerine kurulu. Parayı hesaplarına yatırmam daha sonra gelip protokol imzalamam gerektiği ifade edildi. Protokolde hangi daire tipini alacağınız belirli. 2- Anladığım kadarıyla arsalar hazır, hatta yüklenici firmalarla bile anlaşılmış ancak açıklamıyorlar. Yapım projesi ortaya çıkınca daireniz noter kurası ile belirleniyor. 3- Bu sisteme çok ilgi olduğu ve belirtilen arsa için 10-15 gün içinde tüm üyeliklerin dolacağı söylendi. 4- Bu şekilde sahip olunabilecek dairelerin fiyatları aynı bölgelerdeki benzer projelerdeki lansman fiyatlarının bile yarısı tutarında... Bence yüksek risk, yüksek getiri... Ben güvenemedim. Siz ne dersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2011 | 19:28 Mehmet Altın 337 Kişi okudu