Ozan bey\'e katılıyorum. Hakan bey verilen cevap biraz sert olm

Soru

Ozan bey'e katılıyorum. Hakan bey verilen cevap biraz sert olmuş. ( Her ne kadar başka bir arkadaşa sinirlenmiş olsanızda ) Esasen Halan bey mesajlarınızı dikkatli okumuş ve siz sorunu biliyorsunuz ancak açıklamıyorsunuz demiş. Sizde Fikret beyden önce açıklayamam diyorsunuz. Bencede böyle bir sorumluluğunuz yok aslına bakarsınız. Ama sorumluluğunuz olmadığı halde bu bilgiyi paylaşıyor olsanız sitenizin önemi artmaz mı sizce ? Ben diğer okuculara adına şu bilgiyi paylaşabilirim. Dün görüştüm max. 10-15 gün içinde açıklama yapılacakmış. Ya sorun çözüldü inşaat devam edecek veya ev alanlar mağdur edilmeden başka bir çözüm bulunacak dediler. Sanırım inşaat devam etmeyecek (benim yorumum)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2011 | 11:49 salih öztürk 338 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Büyük bir bankanın bireysel krediler b

Soru

Tebernüş bey merhaba,Büyük bir bankanın bireysel krediler bölümünde çalışan bir arkadaşım öğle yemeğinde munzamların önümüzdeki günlerde %25'li seviyelere çekileceğini,konut kredi oranlarının da düzeltme yaşayacağını bununda 1.20'li seviyelere tekabül edeceğini, mevduat oranlarının da bu aydan içinde 3 aylıklar için %12 seviyelere çıkacağını iletti.Ayrıca bugün sitelerde şu haber geçiyor.Bugün internete düşen habere göreBDDK Başkanı "bazı bankalar rekabet nedeniyle şubelere yüksek hedef veriyor" dedi. Bilgin, bazı bankaların da farklı yollarla konut kredilerini yüzde 100 finanse ettiğini ve kurallara uyulmadığı taktirde belli bir süre konut kredisi lisanslarının iptal edileceğini sözlerine ekledi. Bilgin, emlakçılara da bazı bankaların dosya göndermesi şartıyla promosyon verdiğini belirtti.Son 1-2 yıldır yatırımlarımı emlak üzerinde değerlendiren biri olarak açıkcası bu haberler biraz moralimi bozdu.Bu gelişmelerden sonra önümüzdeki günler için Emlak sektörünün durumu sizce nasıl olacaktır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2011 | 14:44 Kadir Sazlı 338 Kişi okudu

Tebernus Bey, Mutlu Insaat\'in Gunesli\'deki Asmali Bahce Projesi

Soru

Tebernus Bey, Mutlu Insaat'in Gunesli'deki Asmali Bahce Projesi tam olarak nerededir? Maalesef internetten yeter bir bilgiye ulasamadim. Bir yorumcu, Gunesli Konutlarinin karsisinda demis. Gecen gun o bolgeyi dolastim. Gunesli Konutlarinin tam carprazinda su anda tarla gibi ekili olan egimli bir bolge var. Asmali Bahce ne zaman satisa cikacaktir? Simdiden tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 20:19 Serkan Algan 338 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey ,ağaoğulunun tv\'de yeni reklamını

Soru

Merhabalar Tebernüş bey ,ağaoğulunun tv'de yeni reklamını gördüm bugün 5 haziranı bekleyin diyor . Yeni projesi ile ilgili bilginiz var mı acaba ? teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mayıs 2011 | 15:48 Bünyamin Arslan 338 Kişi okudu

M erhaba Tebernüş Bey, Tamer Özyurt Bey\'den bir alıntı yap

Soru

M erhaba Tebernüş Bey, Tamer Özyurt Bey'den bir alıntı yapılmış , artan maliyetler nedeni ile m2 si 1000-1500 TL arası olan konutlarda %20-%25 bir fiyat artışı olacağını, m2 si 2000 TL den yukarıdaki konutlarda satış sıkıntısı çekildiği için zam öngörmediğini söylemiş, nasıl yorumlarsınız? Gerçekten m2 2000 TL den yüksek konutlarda satış sıkıntısı çekiliyor mu acaba ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2011 | 15:33 Ümit Hamdi Gelen 338 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Halkalı için hep Temapark ve Marmaraya v

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Halkalı için hep Temapark ve Marmaraya vurgu yapıyorsunuz ama esas Halkalıyı sıcratacak hamle Marmara Kampüsü degil mi,acıkcası bana öyle geliyor.Halkalı bölgesi icin düşünceleriniz hala aynı mı,bes yıl sonranın cok degerli bir bölgesi olarak mı görüyorsunuz,yoksa ivme düzeyi düşük mü kalır.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2011 | 22:48 Kadri Yılmaz 338 Kişi okudu

Burhaniye yapılan binalar toki ye mi ait.ayrıca kira öder gibi

Soru

Burhaniye yapılan binalar toki ye mi ait.ayrıca kira öder gibi mi olucak,yoksa direkt satışa mı sunulacak ?Ortalama fiyatlar ne kadar olur?Çok teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2011 | 10:55 ayşegül özdemir 338 Kişi okudu

Tebernus Bey, varyap meridianin ticari blogundaki acik artirma so

Soru

Tebernus Bey, varyap meridianin ticari blogundaki acik artirma sonuclari ile ilgili bilginiz varmi.30 mayistan once heryerde yaziya rasliyoruz ama sonrasi ve sonuclari ile ilgili tek yazi yok...isler kotumu gitti...tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2011 | 18:50 Ozgur unver 337 Kişi okudu

Tebernüş bey yardım lütfen,Emlakkonut tuzla çekilişine kat

Soru

Tebernüş bey yardım lütfen,Emlakkonut tuzla çekilişine katıldık. fakat procedeki konut sayısından daha az ev çıkması dikkatimi çekti.Nitekim her nedense 1. kurraya girmemiş dairelerden artakalanlar(!) açık konut satışı adı altında 2 gün içinde haraç-mezat satıldı.Bu iş bizim midemizi bulandırdı.Sizden öğrenmek istediğimiz Emlakkonut'un bazı daireleri, hatta blokları kurraya sokmayarak kendine ayırma hakkı varmıdır-yokmudur. Tşkrlr...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2011 | 19:58 yavuz doğrusöz 337 Kişi okudu

Iyi aksamlar, Tebernus Bey. Ben kardesimin onerisi ile ilk satisa

Soru

Iyi aksamlar, Tebernus Bey. Ben kardesimin onerisi ile ilk satisa sunusun 3.uncu gunu olan Cumartesi gunu saat 17 gibi daire bakmak icin istwest'in satis burasuna gittim.Ancak guvenlik grevlisi satis burosunun kapandigini soyledigi icin ertesi sabah pazar gunu tekrar geldim.Yuksek m2 fiyatlarini gorunce satis gorevlisi cumartesi gunu gec saatlere karar calistiklarini ancak saat 1700 den sonra kapilari kapattiklarini ve iceriye yeni musteri almadiklarini ve bir onceki gune gore %4 civarinda artis oldugunu belirtti.Ayrica bilgisayarda fiyatlar guncellendigi icin ilk fiyatlari goremediklerini ve o yuzden toplamda ne kadar artis oldugunu bilmedigini belirtti. Ancak 3 gunde cok yuksek artisa ihtimal vermedigim icin 4000 tl'nin uzerinde m2 fiyati ile 2+1 icin 3000 tl kapora verdim. Ancak sonrasinda %25 fiyat artisi oldugunu ogrenince ertesigun tekrar satis ofisine gidip kaporam yanmasin diye kuzey cephe disariya, Kom fabrikasina bakan bir studyo daire (45 m2 190 000 tl)ile degistirdim.Ancak fiyat cok yuksek oldugu icin yine icime sinmedi.Kendimde bir bogazicili ilarak Cem Boyner'e olan guvenim yuzunden yanlis yaptim ve ustelik talep etmeme ragmen ancak sozlesme gunu bilgileri verilecek olan daire detaylarindan bihaber bir alim yaptim.Henuz sozlesme yapmadim, iki yolum var ya devam etmek yada kaporayi yakip iptal etmek. Siz ne onerirsiniz ? Simdiden tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2011 | 20:02 fidan gunduz 337 Kişi okudu